Prisma Kaaren sotkuisuus
Siivotaanko Kaaren Prismassa enää ollenkaan? Lattiat ovat nykyään todella likaisia ja kaikki niille pudonnut jää jätetään siivoamatta. Myös ostoskorit ovat todella likaisia ja vihannekset ja hedelmät todella huonolaatuisia. Aikaisemmin tuolla on ollut siistimpää ja hevin tuotteet parempaa laatua.Tuollaisen nykyiseen sotkuisuuteen on aikaisemmin saattanut törmätä vain joissakin halpakaupoissa, joihin Prisman ei pitäisi kuulua.
Kommentit (9)
Kaikki änkee Jumboon. Menkää sinne mistä olette tulleet
Kaari on kyllä eri suunnassa kuin Jumbo. Kaaresta pääsee sen sijaan helposti ja nopeasti Kehää pitkin Selloon jopa bussilla lähes ovelta ovelle.
No ihan siisti on. Tosin osa kassoista kun etanoita.
Keravan Prismassa taas töykeät myyjät ja aina kaikki loppu.
Siksipä usein asioin pienissä K-kaupoissa.
Miksi Kaaren Prismassa on yli 20 kassapaikkaa ja vain muutama toiminnassa, onko ne pikakassat saatu toimimaan jo kunnolla?
[minä vaan kysyn]
Vierailija kirjoitti:
Miksi Kaaren Prismassa on yli 20 kassapaikkaa ja vain muutama toiminnassa, onko ne pikakassat saatu toimimaan jo kunnolla?
[minä vaan kysyn]
Ärsyttää kun kassoja ei ole!
Mummot kantaa kuraa saappaissaan Kaaren Prisman tyylikkäille lattioille.
Ei minun silmiin ole mitenkään sotkuista. Siellä kyllä haisee aina sellainen hienohko pierun haju, kun kananpersetukkaiset prismamammat sukkeloin käytävillä kärryineen.
Suomalaisten kauppojen ulkoasu on melko likainen eikä alueita sisäänkäyntien ympäriltä yleensä pahemmit pestä saatika siivoilla. Katsokaapa kun kävelette.
Sellaisia isoja mustia läikkiä betonissa/kiveyksissä, seinissä samaa likaa, kummallista pinttynyttä likaa pyöräparkkien telineissä, yms. Samaa en ole nähnyt missään muualla maailmalla.
Oli siellä eilen lattialle särkynyt lasinen säilykepurkki. Eikö sen pudottanut hlö ollut ilmoittanut siitä minnekään.