Pelimiehet tarjoavat naisten iskemiskoulutusta hintaa 5000e
Ylen tietojen mukaan naisia on maalishuhtikuussa lähestytty harjoitellun oloisilla iskurepliikeillä Helsingissä ja Espoossa. Lähestyjät ovat olleet yli kolmekymppisiä ja hermostuneen oloisia miehiä. Repliikkejä on kokeiltu peräkkäin useampaan kohteeseen.
Naisten iskeminen on maailmalla sadan miljoonan dollarin bisnes, ja siihen kouluttavia kursseja järjestetään Suomessakin. Pickup-artistien, eli pelimiesten, vetämät kurssit koostuvat tyypillisesti teoriaosuudesta ja käytännön harjoittelusta.
Yksi tunnetuimmista pelimiehistä on nelikymppinen Robert Beckster Beck. Beckster on käynyt Helsingissä moneen kertaan kouluttamassa miehiä pariutumisen saloihin. Hän on järjestämässä Helsingissä bootcampin eli alokasleirin taas 30.4.1.5.
Kommentit (184)
Jaa, että naista pitää iskeä. Minä olen sitten kohdannut erilaisia tyyppejä. Ystävällistä juttelua, halailua pussailua, käsi haaroväliin. Nainen nostaa sen pois tai sitten ei nosta. Se on siinä sitten. Eipä ole mitään erityisiä harjoiteltuja iskurepliikkejä.
Apinaa koijataan. Ensin viedään naiset ja sitten vielä rahat.
Eipä tarvi 99 % prosentin palstalaisista peletä että heitä tultaisiin iskemään :D
"Ei oikealle pelimiehelle tule paljonkaan varsinaisia torjuntoja. Ulkoa opittuihin iskureploihin ym maneereihin luottaville ehkä tuleekin. Kun on pelisilmää niin tietää jo kaukaa ketä kannattaa lähestyä ja lähestyminenkin on sellainen että nainen joutuu päättämään vasta sitten kun on varmaa että vastaus on kyllä."
Tää ei anna kovinkaan vakuuttavaa kuvaa pelimiehestä, jos homma perustuu siihen, että tarkka silmä valikoi kaikkein helpoimman saaliin. Sama kun veisi tikkarin lapsen kädestä. Kuka sellaisella kehtaa ylpeillä?
Vierailija kirjoitti:
Onkohan noissa kursseissa, saanti takuu?
Saanti on taattu vain niin, että laitat nuo rahasi maksullisiin palveluihin, joissa kohtelet palveluntarjoajaa hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Onkohan noissa kursseissa, saanti takuu?
On, seksinukke, jota saa nussia ja opettaja katsoo tapahtuuko se "oikein."
Vierailija kirjoitti:
Ilmainen vinkki. Iske epävarmimman näköinen, mahdollisimman makuusi oleva nainen. Lähtee matkaan, itsevarma ei niinkään helposti.
Se saattaa olla ansa.
Vierailija kirjoitti:
"Ei oikealle pelimiehelle tule paljonkaan varsinaisia torjuntoja. Ulkoa opittuihin iskureploihin ym maneereihin luottaville ehkä tuleekin. Kun on pelisilmää niin tietää jo kaukaa ketä kannattaa lähestyä ja lähestyminenkin on sellainen että nainen joutuu päättämään vasta sitten kun on varmaa että vastaus on kyllä."
Tää ei anna kovinkaan vakuuttavaa kuvaa pelimiehestä, jos homma perustuu siihen, että tarkka silmä valikoi kaikkein helpoimman saaliin. Sama kun veisi tikkarin lapsen kädestä. Kuka sellaisella kehtaa ylpeillä?
Mutta noinhan se menee, pelimies tunnistaa naisen joka on joka tapauksessa hakemassa irtoseksiä. Siinä ei kummoistakaan peliliikettä tarvitse, menee vaan mukaan.
Mutta kun nämä autistit ei tunnista naisen elekielestä lainkaan kuka voisi kiinnostua ja kuka ei ainakaan, autisti yrittää jokaista. Eikä tajua, että kun muut naiset näkee ne ekat yritykset, se on game over siltä illalta siinä paikassa.
Vierailija kirjoitti:
Jaa, että naista pitää iskeä. Minä olen sitten kohdannut erilaisia tyyppejä. Ystävällistä juttelua, halailua pussailua, käsi haaroväliin. Nainen nostaa sen pois tai sitten ei nosta. Se on siinä sitten. Eipä ole mitään erityisiä harjoiteltuja iskurepliikkejä.
Tämä nainen vetäisi lättyyn, jos yrittäisit tunkea kättäsi haaroväliin. Hyi helvetti, miten juntteja miehiä Suomessa on.
Kyllä paras keino ns. saada nainen on nettitreffailu, kun siellä pääsääntöisesti ollaan kuitenkin hakemassa seuraa. Baarit yms. ovat niin epävarmoja paikkoja, koska nainen voi olla varattu tai mies ei kiinnosta pätkääkään naista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä nainen vetäisi lättyyn, jos yrittäisit tunkea kättäsi haaroväliin. Hyi helvetti, miten juntteja miehiä Suomessa on.
Olen nainen ja kyllä seksiä haluava nainen haluaa sen kädenkin haaroväliin, kun sen aika on.
t. Ei-kukkahattutäti
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Todellakin, ja menisi valittamaan pokelle, joka heittäisi hyypiön ulos.
"Mutta kun nämä autistit ei tunnista naisen elekielestä lainkaan kuka voisi kiinnostua ja kuka ei ainakaan, autisti yrittää jokaista. Eikä tajua, että kun muut naiset näkee ne ekat yritykset, se on game over siltä illalta siinä paikassa."
Tämä on se oivallus, jonka pohjalta matemaatikko John Nash kehitti peliteorian strategian monen pelaajan peleihin.
Tässä pelimiehille peliteorian alkeita, olkaa hyvät!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen nainen ja kyllä seksiä haluava nainen haluaa sen kädenkin haaroväliin, kun sen aika on.
t. Ei-kukkahattutäti
Joo, mutta ei missään baarissa.
Voivoi. Jos on pahasti sosiaalisesti taitamaton rassukka yli kolmikymppisenä niin ei siinä mitkään pelimiesten iskurepliikit auta kun ongelmat on alkaneet jo teininä ja paljon syvempiä kuin joku tyttöystävän puute.
Jos opettaa surkeat mutta asiakaskunnan syvimpiin tuntoihin iskevät pokauskeinot, niin asiakkaat tulevat vielä monille kursseille!
"Vihaan naisia enkä pidä omasta ulkonäöstäni, joten tilaan koulutuksen jossa opetetaan vihaamaan naisia vielä enemmän mutta korjaamaan ulkonäköäni, naiset eivät vieläkään pidä minusta mutta ehkä onnistun seuraavan 5 tonnin koulutuksen jälkeen!"
Voi viddu nyt oikeesti.
Vierailija kirjoitti:
Hyvää pisnestä.
Niin, mutta eihän se ole tyhmä joka pyytää vaan se joka maksaa. Huvittavaa tuossa oli tuo negatiivinen kommentointi eli joku tulee puhumaan kadulla jotain negatiivista sinusta ja sinä muka kiinnostut, joo minulta tulisi jotain negatiivista takaisin ja käskisin suksia v****n.
Hyvä kun YLE varottaa (nuoria) naisia ilmiöstä.