Pelimiehet tarjoavat naisten iskemiskoulutusta hintaa 5000e
Ylen tietojen mukaan naisia on maalishuhtikuussa lähestytty harjoitellun oloisilla iskurepliikeillä Helsingissä ja Espoossa. Lähestyjät ovat olleet yli kolmekymppisiä ja hermostuneen oloisia miehiä. Repliikkejä on kokeiltu peräkkäin useampaan kohteeseen.
Naisten iskeminen on maailmalla sadan miljoonan dollarin bisnes, ja siihen kouluttavia kursseja järjestetään Suomessakin. Pickup-artistien, eli pelimiesten, vetämät kurssit koostuvat tyypillisesti teoriaosuudesta ja käytännön harjoittelusta.
Yksi tunnetuimmista pelimiehistä on nelikymppinen Robert Beckster Beck. Beckster on käynyt Helsingissä moneen kertaan kouluttamassa miehiä pariutumisen saloihin. Hän on järjestämässä Helsingissä bootcampin eli alokasleirin taas 30.4.1.5.
Kommentit (184)
Nyt en tiedä oikein, pitäisikö itkeä vai nauraa. Taidan nauraa :D
Vierailija kirjoitti:
Mä olenkin odottanut, koska joku alkaa kusettamaan näiltä inkkeleiltä rahat pois. Helppoa kuin mikä, kertoo olevansa pelimies ja antaa juuri ne ohjeet mitä nämä inkkelit itse foliohattuilevat omissa rinkirunk kausryhmissään.
Nämä Petersonit ja Shapirot on ihan samoja huijareita. Sama kohderyhmä, mutta rahastuskeino on vain toinen, eli youtuben videot.
Vierailija kirjoitti:
Mikä on naiset paras iskurepliikki? Kertokaa esimerkkejä!
Kysyy suoraan haluatko alkaa seurustelemaan. Tämä tietysti vähintään kuukauden treffailun ja tutustumisen jälkeen. Sillä pääsee 50/50 todennäköisyydellä sänkyyn asti.
Tämähän on jo 2000 luvun alkupuolen ilmiö. Nähtävästi trendit palaavat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luulin että tämä on joku aprillipila, mutta olikin oikea uutinen.
"Jos mies pysäyttää sinut kaupungilla ja kommentoi kenkiäsi vähättelevään sävyyn, olet saattanut päätyä negaamisen kohteeksi.Negaaminen on pelimiesten klassisimpia tekniikoita. Pelimiesten mukaan kyse ei ole loukkaamisesta vaan siitä, että kohteen huomio herätetään jollakin negatiivisella."
"Naiselle näytetään jokin taito tai ominaisuus, jolla erotutaan muista. Korkeampaa arvoa voidaan arvioida esimerkiksi fysiikan, varallisuuden ja statuksen mittareilla."
Naisena kaikenlainen ulkonäköön kohdistuva kommentointi on tuntemattomalta lähes aina loukkaavaa tai alentavaa. Ja omaisuudella tai ominaisuuksilla pullistelu on vaan yksinkertaisesti noloa.
Älkää nyt oikeasti kokeilko näitä vinkkejä.
Minua on yrittänyt iskeä naiset erilaisilla vähättelevillä taktiikoilla. Ei muut
Voi pieni, ei ne ole yrittäneet iskeä, ne on ihan rehellisesti vittuilleet.
Mitä helvettiä mä just luin :D :D
-m
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Säälittävää.
Mikä on säälittävää?
Maksaa itsensä kipeäksi siitä että opettelee jotain laineja, jotka eivät todennäköisesti toimi.
Vierailija kirjoitti:
Minua on yrittänyt iskeä naiset erilaisilla vähättelevillä taktiikoilla. Ei muuten ole toiminut. Ruvennut *ttamaan koko tyyppi heti kärkeen ja homma on lässähtänty sitten siihen.
No niinpä, ei se tunnu naisesta yhtään sen paremmalta, nostaa vaan suojamuurit kattoon.
Oikeasti miehille ja naisille olisi hyvä opetaa ymmärtämään toisia, ei vaan iskemään yksinkertaisilla tempuilla. Läsnäolo, kuunteleminen ja kiinnostuminen aidosti toisesta auttaa jo pitkälle.
Mitäpä ei mies teksisi saadakseen pillua
"Voi pieni, ei ne ole yrittäneet iskeä, ne on ihan rehellisesti vittuilleet. "
Keskuudessamme onkin sitten enemmän sekaisin olevia ihmisiä kuin olin kuvitellut
Vierailija kirjoitti:
Mä olenkin odottanut, koska joku alkaa kusettamaan näiltä inkkeleiltä rahat pois. Helppoa kuin mikä, kertoo olevansa pelimies ja antaa juuri ne ohjeet mitä nämä inkkelit itse foliohattuilevat omissa rinkirunk kausryhmissään.
Olet pahasti ajastasi jäljessä. Inkkelit usein radikalisoituvat näihin huijauksiin petyttyään, ml. se kuuluisin.
Vierailija kirjoitti:
Mitäpä ei mies teksisi saadakseen pillua
Ai tarkoitatko ihan mitä vain?
- Pekka H
Ilmainen vinkki. Iske epävarmimman näköinen, mahdollisimman makuusi oleva nainen. Lähtee matkaan, itsevarma ei niinkään helposti.
Vierailija kirjoitti:
Tulisitko linnaani teelle. Mennään mun Porschella.
Vierailija kirjoitti:
Siitä vaan palstan kilttikset maksamaan itsenne kipeiksi.
Ei riitä viikkoraha ja Kelassa naurettiin kun kyselin opintotukea.
T. Palsta-Pasi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tulisitko linnaani teelle. Mennään mun Porschella.
Porsche on kyllä niin monella mittarilla laimea. Ehkä joku 80-luvun erikoismalli, mutta kuka muuten tuollaisesta innostuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Säälittävää.
Mikä on säälittävää?
Maksaa itsensä kipeäksi siitä että opettelee jotain laineja, jotka eivät todennäköisesti toimi.
Ehkäpä tuon koulutuksen tärkein puoli on oppia sietämään ne torjunnat. Moni ihan OK tyyppi ei uskalla lähestyä ketään, kun pelkää torjutuksi tulemista.
Pelimies ei ole moksiskaan, kunhan 1/1000 onnistuu.
Tässähän nyt vaan pelataan pöljien rahat toisiin taskuihin
Minua on yrittänyt iskeä naiset erilaisilla vähättelevillä taktiikoilla. Ei muuten ole toiminut. Ruvennut *ttamaan koko tyyppi heti kärkeen ja homma on lässähtänty sitten siihen.