Maksoin renkaanvaihdosta 25 euroa, en likaa käsiäni enkä osta työvälineitä
Miksi ostaa omia työvälineitä renkaanvaihtoon, jos siitä voi virolaisille maksaa 25 euroa? Kuittia en tosin saanut, mutta en kysynytkään.
Autossa on yksi paska tunkki, jotta käytetään vain äärimmäisessä hädässä. Kerrostaloasujana ei ole autotallia tai muutakaan järkevää paikkaa vaihdolle.
M39
Kommentit (37)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lupasin naapurin miehelle pillua , niin vaihtoi renkaat!
Mutta et sitten antanut. Ensi kerralla se on fiksumpi ja vaatii pillua ensin.
Muttei sit vaihdakaan renkaita!
Aika moni joutuu odottelemaan siellä paikan päällä jopa tunnin-pari, kun juuri sesonkihetkinä on aika kovat ruuhkat.
Tällaiset taidot olisi hyvä opettaa lapsille ja sen takia näyttää itse esimerkkiä.
Moni myös ihmettelee miksi lihoo, kun ei ikinä tee mitään itse, kaikki vain ostetaan palveluna ja itse vain laiskotellaan ja työnnetään jotain lihapiirakkaan suuhun samalla.
Vierailija kirjoitti:
sain naapurilta pillua kun kävin vaihdattamassa naapurin auton renkaat rengasliikkeessä.
Vierailija kirjoitti:
Tosimies vaihtaa aina renkaansa itse,ja naapurin rouvalle kanssa,silloin tulee tehtyä se niin kuin se kuuluu tehdä.
Isä vaihtoi viime syksynä ja päin vittuahan se meni. Vironpoika naureskeli, että oli väärät pultit aluvanteella. Peltivanteiden pultit.
Kyllä ammattimies tietää, toisin kuin nämä vanhemmat pätijämiehet.
Itse kävin vaihdattamassa renkaat. Hinnaksi tuli 70€. Tuohon hintaan kuului auton käsinpesu, alle laitettavien renkaiden pesu ja alta pois otettujen renkaiden pesu.
Vierailija kirjoitti:
Yleensä tätä kutsutaan avioliitoksi ja mies löytyy samasta osoitteesta.
Vierailija kirjoitti:
Jaa, mulla menee 2x vuodessa 145€ vaihtoon ja rengashotelliin. Olisi kaikki laitteet ja taitoa vaihtaa itse mutta ei tilaa säilöä renkaita Jos ei ole tilaa renkaille,ei pitäisi omistaa autoakaan.
Halvalla menee, itse maksan 120e puolen vuoden välein kun renkaat täytyy nykyään säilyttää hotellimajoituksessa.
Jaa, minä en vaihda, enkä vaihdata koskaan. Viinakauppaan pääsee kyllä kitkoillakin. Ajamiset 4tkm vuodessa.
Meillä rengashotelli ja vaihto maksoi 149 e, oli noussut viimekerrasta kympin tai kaksi.
AP M39 on sitten selvästi sitä mies sorttia joka tumput suorina seisoo hoo moilasena puhjenneen renkaan kanssa pimeässä yössä, jos rengasrikko sattuu kohdalle... Kun ei osaa vaihtaa itse, ei omista työkaluja saati ehkä ei jopa omista vara rengasta. Paikkavaahtopullokin liian monimutkainen...
Saati osaa ja kykene sitten myöskään auttamaan ketään hädässä olevaa, jolla rengasrikko.
Olet aika ns "hyödytyön" mieheksi. Etenkin myös "Poikkeusoloissa, ei rauhanaikana". Ei saa olla niin "kädetön" ja tai asennev ammainen mieheksi...
Maksoin 34 ja jouduin itse kantamaan renkaat ja pesemään ne.
No,meillä on vaihdettu itse. Toki siihen vähän aikaa elämästä tuhraantui.
Jos palvelu on edullinen ja toimiva, niin miksi sitä ei käyttäisi. Mielestäni tämä on hyvä esimerkki asiasta.
Me säilytetään rengashotellissa. Minusta se on kätevä, kun pesevät renkaat ja tarkistavat samalla niiden kunnon. Hyvissä ajoin ennen renkaanvaihtoaikaa tulee sähköposti, jossa kerrotaan onko renkaat kunnossa vai pitäisikö ostaa uudet.
Omistan hanskat ja työkalut, en likaa käsiäni enkä maksa vaihdosta