Timo Vornanen kosketteli työtoveriaan jalkovälistä!
On se kumma, että edellinen postaus tästä aiheesta poistettiin. Ei ollut siis minun tekemä postaus se, mutta mietityttää, ketkä tuosta hyötyy? Miksi ei saisi tästä puhua, todella vakava aihe, kyseessä kuitenkin kansanedustaja...
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/93e6b3f5-f0b8-492a-a81f-6b5f0dbde…
Kommentit (198)
Kyseisen henkilön vaimoa varmasti harmittaa kuunnella Timon harhaisia höpinöitä, mutta varmaan vuosien varrella vaimo oppinut tuntemaan miehensä. Luulen että Vornanen selittelee vaimolleen joutuneensa ajojahdin kohteeksi, ja että ei ole tehnyt mitään väärin. Suosittelen Timo Vornaselle katkolle menemistä, ja tarvittaessa hakeutua myös mt-hoidon piiriin. Sen verran on korkealentoista stooria, et ei ole enää kaikki palikat päässä kohdallaan.
Poliisin virassa Timo ei voi enää toimia, se olisi häväistys rehellisiä poliiseja kohtaan.
Nyt se Vornasen vain mentävä te- toomistoon ilmoittautumaan. Saa nauttia kurjistamistaan eduista. Ehkä pääsee kuntouttavaan työtoimintaan 9€/ päivä, jos hyvin käy. Muualle ei taida enää olla asiaa.
Vierailija kirjoitti:
Minua ei koskellete kukaan. Ei edes Vorrnanen :(
Tahtoisitko sinäkin Timpen kanssa eduskunnan torkkupeiton alle?
Timo voi olla homokin eikä siinä ole sinänsä mitään pahaa. Ei ole tullut selväksi kumpaa sukupuolta oli ketä kosjetteli silloin aikaisemmin kännissä. Minä satun olemaan hetero mutta ei mua järkytä jos ja kun joku on homo.
Se mikä mua oikeasti hävettää on oma naivius. Politiikot ei aja kansan etua vaan o ia ja kavereiden etuja. Sille totuudelle ei voi mitään ja se ottaa aivoon.
Timpalla meni oma elämä ja ura risaseksi noiden 18 ja 19 vuotiaiden tyttöjen takia.
Kyllä Timon olisi pitäny tietää, että eihän ne vanhasta miehestä piittaa. Tytöt joi paukut pois ja se siitä.
Tuliko vaimolle yllätyksenä, että mies Hesassa vikittelee nuoria naisia niin himokkaana, että pistää elämänsä ja uransa risaseksi.
Kestääköhä suhde moista
Sanna Antikainen oli "sivusta seurannut" eikä malttanut mennä nukkumaan. Aika hauska
Vierailija kirjoitti:
Timo voi olla homokin eikä siinä ole sinänsä mitään pahaa. Ei ole tullut selväksi kumpaa sukupuolta oli ketä kosjetteli silloin aikaisemmin kännissä. Minä satun olemaan hetero mutta ei mua järkytä jos ja kun joku on homo.
Se mikä mua oikeasti hävettää on oma naivius. Politiikot ei aja kansan etua vaan o ia ja kavereiden etuja. Sille totuudelle ei voi mitään ja se ottaa aivoon.
Ei homo kyllä paini teinityttöjen takia baarissa.
Miks nämä ko. aiheen keskustelut poistetaan
Timo on kansanedustaja, ja laittaa omia umpijurrisia selityksiä facebookiin, mutta torppaa kaikki ihmisten kommentit. Omituista, pitäishän kansalla olla varaa sanoa omat mielipiteet.
Timoa pitää varoa. Pippurisumute ja luotiliivi mukana, kun Vornis tulee vastaan. Varokaa, nuoret naiset!
Vierailija kirjoitti:
Miks nämä ko. aiheen keskustelut poistetaan
Yleensä yksi ketju sallitaan. Uusia ei kannata avata.
Moni valtuutti Timon äänestämällä..... nyt on varmasti petetty olo
Vaimo on Op Koti kiinteistövälittäjä Joensuussa
Vierailija kirjoitti:
Moni valtuutti Timon äänestämällä..... nyt on varmasti petetty olo
Kyllä hän on varmasti ollut sinänsä hyvä poliisi ja kansanedustaja, palkittukin. Hänen heikkoutensa on ollut viinalla läträäminen ja tukevassa kännissä tehdyt virheet.
Vierailija kirjoitti:
Tulee vielä avioerokin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tulee vielä avioerokin.
Onneksi vaimolla on töitä. 54 vuotiaalla on vaikea työllistyä
Vierailija kirjoitti:
Onko lupa koskettaa
Tuskin. Kun itse aloin hävetä käytöstäni humalassa, vaikka mitään kauheaa ei sattunut, niin siirryin juomaan yksin kotona silloin kun otan. Varminta olisi Timonkin tehdä niin. Yksinään voi turvallisesti rentoutua. Tietää että ei ole tehnyt tyhmyyksiä toisten nähden.
Minua ei koskellete kukaan. Ei edes Vorrnanen :(