Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Timo Vornanen kosketteli työtoveriaan jalkovälistä!

Vierailija
29.04.2024 |

On se kumma, että edellinen postaus tästä aiheesta poistettiin. Ei ollut siis minun tekemä postaus se, mutta mietityttää, ketkä tuosta hyötyy? Miksi ei saisi tästä puhua, todella vakava aihe, kyseessä kuitenkin kansanedustaja...

https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/93e6b3f5-f0b8-492a-a81f-6b5f0dbde…

Kommentit (198)

Vierailija
161/198 |
01.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ei koskellete kukaan. Ei edes Vorrnanen :(

Vierailija
162/198 |
01.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyseisen henkilön vaimoa varmasti harmittaa kuunnella Timon harhaisia höpinöitä, mutta varmaan vuosien varrella vaimo oppinut tuntemaan miehensä. Luulen että Vornanen selittelee vaimolleen joutuneensa ajojahdin kohteeksi, ja että ei ole tehnyt mitään väärin. Suosittelen Timo Vornaselle katkolle menemistä, ja tarvittaessa hakeutua myös mt-hoidon piiriin. Sen verran on korkealentoista stooria, et ei ole enää kaikki palikat päässä kohdallaan.

Poliisin virassa Timo ei voi enää toimia, se olisi häväistys rehellisiä poliiseja kohtaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/198 |
01.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt se Vornasen vain mentävä te- toomistoon ilmoittautumaan. Saa nauttia kurjistamistaan eduista. Ehkä pääsee kuntouttavaan työtoimintaan 9€/ päivä, jos hyvin käy. Muualle ei taida enää olla asiaa. 

Vierailija
164/198 |
01.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua ei koskellete kukaan. Ei edes Vorrnanen :(

Tahtoisitko sinäkin Timpen kanssa eduskunnan torkkupeiton alle?

Vierailija
165/198 |
01.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Timo voi olla homokin eikä siinä ole sinänsä mitään pahaa. Ei ole tullut selväksi kumpaa sukupuolta oli ketä kosjetteli silloin aikaisemmin kännissä. Minä satun olemaan hetero mutta ei mua järkytä jos ja kun joku on homo. 

Se mikä mua oikeasti hävettää on oma naivius. Politiikot ei aja kansan etua vaan o ia ja kavereiden etuja. Sille totuudelle ei voi mitään ja se ottaa aivoon.

Vierailija
166/198 |
01.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Timpalla meni oma elämä ja ura risaseksi noiden 18 ja 19 vuotiaiden tyttöjen takia.

Kyllä Timon olisi pitäny tietää, että eihän ne vanhasta miehestä piittaa. Tytöt joi paukut pois ja se siitä.

Vierailija
167/198 |
01.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuliko vaimolle yllätyksenä, että mies Hesassa vikittelee nuoria naisia niin himokkaana, että pistää elämänsä ja uransa risaseksi.

Kestääköhä suhde moista

Vierailija
168/198 |
01.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanna Antikainen oli "sivusta seurannut" eikä malttanut mennä nukkumaan. Aika hauska

Vierailija
169/198 |
01.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Timo voi olla homokin eikä siinä ole sinänsä mitään pahaa. Ei ole tullut selväksi kumpaa sukupuolta oli ketä kosjetteli silloin aikaisemmin kännissä. Minä satun olemaan hetero mutta ei mua järkytä jos ja kun joku on homo. 

Se mikä mua oikeasti hävettää on oma naivius. Politiikot ei aja kansan etua vaan o ia ja kavereiden etuja. Sille totuudelle ei voi mitään ja se ottaa aivoon.

Ei homo kyllä paini teinityttöjen takia baarissa.

Vierailija
170/198 |
01.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miks nämä ko. aiheen keskustelut poistetaan

Vierailija
171/198 |
01.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Timo on kansanedustaja, ja laittaa omia umpijurrisia selityksiä facebookiin, mutta torppaa kaikki ihmisten kommentit. Omituista, pitäishän kansalla olla varaa sanoa omat mielipiteet.

Vierailija
172/198 |
01.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Timoa pitää varoa. Pippurisumute ja luotiliivi mukana, kun Vornis tulee  vastaan. Varokaa, nuoret naiset! 

Vierailija
173/198 |
01.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miks nämä ko. aiheen keskustelut poistetaan

Yleensä yksi ketju sallitaan. Uusia ei kannata avata.

Vierailija
174/198 |
01.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni valtuutti Timon äänestämällä..... nyt on varmasti petetty olo

Vierailija
175/198 |
01.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimo on Op Koti kiinteistövälittäjä Joensuussa

Vierailija
176/198 |
01.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Moni valtuutti Timon äänestämällä..... nyt on varmasti petetty olo

Kyllä hän on varmasti ollut sinänsä  hyvä poliisi ja kansanedustaja, palkittukin. Hänen heikkoutensa on ollut viinalla läträäminen ja tukevassa kännissä tehdyt virheet.

Vierailija
177/198 |
01.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tulee vielä avioerokin.

Vierailija
178/198 |
01.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko lupa koskettaa

Vierailija
179/198 |
01.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tulee vielä avioerokin.

Onneksi vaimolla on töitä. 54 vuotiaalla on vaikea työllistyä

Vierailija
180/198 |
01.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko lupa koskettaa

Tuskin. Kun itse aloin hävetä käytöstäni humalassa, vaikka mitään kauheaa ei sattunut, niin siirryin juomaan yksin kotona silloin kun otan. Varminta olisi Timonkin tehdä niin. Yksinään voi turvallisesti rentoutua. Tietää että ei ole tehnyt tyhmyyksiä toisten nähden.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä yhdeksän