Timo Vornanen kosketteli työtoveriaan jalkovälistä!
On se kumma, että edellinen postaus tästä aiheesta poistettiin. Ei ollut siis minun tekemä postaus se, mutta mietityttää, ketkä tuosta hyötyy? Miksi ei saisi tästä puhua, todella vakava aihe, kyseessä kuitenkin kansanedustaja...
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/93e6b3f5-f0b8-492a-a81f-6b5f0dbde…
Kommentit (198)
Pum Pum Timo yöelämässä, olisiko syytä jäädä kotiin ja hakea apua päihdeongelmaan. Aseet pois Timolta välittömästi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Harmi, veikkaan että siinä ketjussa tuli liikaa faktaa häirinnän kohteen sukupuolesta, jota koskevat tiedot ilmeisesti korjattiin alkuperäiseen uutiseen
Siis onko Timo kaikkiruokainen vai ei? Ehdin jo innostua että eduskuntapersuissa olisi Sebun ja Joakimin lisäksi oikein kunnon karhumieshomo.
Tämä karhu ampuu kohti jos homoksi kutsutaan. Ihan heterona kun on pollareiden ku ll eja kopeloinut.
Entä sitten? Olen minäkin tähän "syyllistynyt" aikoinani.
Vierailija kirjoitti:
Mies vai nainen?
Ihan sama nykyaikana, kun ei tiedä onko mies vai nainen vai jotain siltä väliltä.
Mediakin löysi Vornasen käyttäytymisohjeet Marinille :DD
Näin Timo Vornanen peräänkuulutti "aseman mukaista ja ryhdikästä käyttäytymistä" maalitauluna tuolloin Sanna Marin
"Valitettavasti viisaus ei tule tittelin mukana"
Vornanen totesi Facebook-päivityksessään, että hänen mielestään "pääministerin käytökseen kuuluu ryhdikäs ja arvokas esiintyminen myös vapaa-ajalla".
Olen huomannut, että tässä asiassa mielipiteitä on monia. Itse kannatan aseman mukaista ryhdikästä ja arvokasta esiintymistä. Valitettavasti tässäkään asiassa viisaus ei tule tittelin mukana, Vornanen kirjoitti.
Tämä pääministerimme käytös on täysin verrattavissa siihen, että armeijamme kenraalikunta hilluisi festareilla kännissä räkäposkella. Sitä ei ole nähty, eikä tulla näkemään koska niissä miehissä on vielä tänäkin päivänä sitä ryhtiä, mitä yhteiskuntamme niin kipeästi tarvitsee, V
#timppakaalimaanvartijana
Hemmetin tyhmä pitää olla, kun käyttäytyy noin. Onko se pääsykortti perussuomalaisiin? Onko mahdotonta tehdä ohjeistusta miten pitää käyttäytyä? Tavallisille ihmisille tietyt asiat ovat itsestäänselvyyksiä mutta persuille kaikki pitää vääntää rautakangesta.
Hyvä kansanedustaja,
näin kansalaisena haluaisin tarkentaa, että nuhteettomalla käytöksellä tarkoitetaan
- ettei mennä aseen kanssa baariin
- ettei osoitella muiita aseella
- ettei kännissä ammuskella
- ettei kourita jalkovälistä väkisin kollegaa
Sen sijaan nahkatakkiin ja farkkusortseihin pukeutuminen tai iskelmälaulajan kanssa hitaiden tanssiminen on niin sanotusti pienempi paha.
Vierailija kirjoitti:
Näin Timo Vornanen peräänkuulutti "aseman mukaista ja ryhdikästä käyttäytymistä" maalitauluna tuolloin Sanna Marin
Vornanen totesi Facebook-päivityksessään, että hänen mielestään "pääministerin käytökseen kuuluu ryhdikäs ja arvokas esiintyminen myös vapaa-ajalla".
Olen huomannut, että tässä asiassa mielipiteitä on monia. Itse kannatan aseman mukaista ryhdikästä ja arvokasta esiintymistä. Valitettavasti tässäkään asiassa viisaus ei tule tittelin mukana, Vornanen kirjoitti.
Tämä pääministerimme käytös on täysin verrattavissa siihen, että armeijamme kenraalikunta hilluisi festareilla kännissä räkäposkella. Sitä ei ole nähty, eikä tulla näkemään koska niissä miehissä on vielä tänäkin päivänä sitä ryhtiä, mitä yhteiskuntamme niin kipeästi tarvitsee, V
Hyvä Timppa! Et sitten itse muistanut näitä ohjeita?
Jättäisi nyt sen teini pojan jo rauhaan.
Just tyypilinen lapsista ja naisista hyvää huolta pitävä ja turvallinen perussuomalainen. Oikeudenmukainen.
Jokin oli vääräsä paikasa: joko käsi tai haarat!
Vierailija kirjoitti:
Jokin oli vääräsä paikasa: joko käsi tai haarat!
Kyllä.se oli Timon käsi
Vierailija kirjoitti:
Hemmetin tyhmä pitää olla, kun käyttäytyy noin. Onko se pääsykortti perussuomalaisiin? Onko mahdotonta tehdä ohjeistusta miten pitää käyttäytyä? Tavallisille ihmisille tietyt asiat ovat itsestäänselvyyksiä mutta persuille kaikki pitää vääntää rautakangesta.
Persuillehan on rikostuomio vain sulka hattuun. Vornanen vasta alkoi hankkia sitä sulkaa hattuunsa.
Vierailija kirjoitti:
Timppa se on kova poika muita neuvomaan- itseltä se tuntuu nuo neuvot unohtuvan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiesikö Timon vaimo tästä tapauksesta?
Ei ole kiva nyt olla Vornasen vaimona. Viime vuonna saattoi olla polleena, että meidänpä Timppa on nyt kansanedustaja ja tuottaa paljon pekonia pöytään. Tänään saattaa olla mietteet hiukka toiset. 😏
Vähänkö olen vahingoniloinen persujäbän kommelluksista. 😆😆
Vielä kun tykkää tuhkaluukusta kuin Sebu?
Vierailija kirjoitti:
Yllättäen tämäkin tapaus tuli julki näin kun asiasta on kulunut riittävän kauan että syyttäjän ei tarvitse eikä kykene todistamaan mitään ja syytetyllä on käytännössä mahdotonta todistaa syyttömyytensä. Tästähän se johtuu minkä takia kaikki ahdistelu ja raiskaus syytökset tulee vuosikymmenten jälkeen kun rikos on vanhentunutkin jo
Seli seli - tapauksesta on annettu Timo Vornaselle, 54, (ps) toukokuussa 2016 kirjallisen huomautus työnantajaltaan Itä-Suomen poliisilaitokselta.
Huomautuksesta ilmenee, että Vornasen katsottiin käyttäytyneen epäasiallisesti poliisilaitoksen kenttäryhmän illanvieton aikana heinäkuussa 2015. Huomautuksen mukaan käyttäytymistä ei voitu pitää sopivana poliisimiehelle.
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010392422.html
Eli on sitä ennenkin ryypätty ja sekoiltu kännissä. Kyllähän sen tiesi ettei ole ensimmäinen eikä luultavasti viimeinen kerta kun persu törttöilee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiesikö Timon vaimo tästä tapauksesta?
Ei ole kiva nyt olla Vornasen vaimona. Viime vuonna saattoi olla polleena, että meidänpä Timppa on nyt kansanedustaja ja tuottaa paljon pekonia pöytään. Tänään saattaa olla mietteet hiukka toiset. 😏
Vähänkö olen vahingoniloinen persujäbän kommelluksista. 😆😆
Alapeukku viestiin hänen vaimoaan koskevaa vahingoniloa kohtaan. Oletpa ilkeä.
Kyllä persu on persu vaikka voissa paistais... Oksettavaa käytöstä, mutta mitä muuta voisi odottaa.
Ihan tällaisen vaatimattoman kansalaisen käyttäytymisohjeet Vornaselle.
Hyvä kansanedustaja Vornanen!
Mielestäni kansanedustajan käytökseen kuuluu ryhdikäs ja arvokas esiintyminen myös vapaa-ajalla.
Olen huomannut, että tässä asiassa mielipiteitä on monia. Itse kannatan aseman mukaista ryhdikästä ja arvokasta esiintymistä.
Valitettavasti tässäkään asiassa viisaus ei tule tittelin mukana.
Tämä kansanedustajamme käytös on täysin verrattavissa siihen, että armeijamme kenraalikunta hilluisi ravintolan edessä ase kädessä räkä poskella. Sitä ei ole nähty, eikä tulla näkemään, koska niissä miehissä on vielä tänäkin päivänä sitä ryhtiä, mitä yhteiskuntamme niin kipeästi tarvitsee.
Hyvä Timo, kun ohjeistat muita, muista katsoa myös peiliin.