Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi epäkiinnostavat miehet on niin sinnikkäitä?

Vierailija
28.04.2024 |

Meneekö muilla niin että jos et ole yhtään kiinnostunut jostakusta miehestä ja et vastaile viesteihin tai torjut tapailuehdotukset niin silti eivät luovuta? Onko oikeasti niin että ottavat sen haasteena ja kylmästi käyttäytyvä nainen viehättää? Kun taas jos olen kiinnostunut ja näytän sen niin vastaanotto on ihan erilainen ja itse saan koittaa pitää yllä juttua. Kannattaisiko niiden kiinnostavienkin kanssa alkaa kylmäksi? 

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
28.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epäkiinnostavana miehenä joutuu näkemään enemmän vaivaa kuin nämä leukakirurgit, joilla on monta rautaa tulessa samaan aikaan.

Vierailija
2/25 |
28.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yrittävät montaa yhtä aikaa. Ei ne susta ole kiinnostuneet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
28.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epätoivo.

Vierailija
4/25 |
28.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yrittävät montaa yhtä aikaa. Ei ne susta ole kiinnostuneet.

Tätä olen itsekin vähän seuraillut ja toivonut, että jonkun muun kanssa tärppää.

Vierailija
5/25 |
28.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama syy, miksi miehenä joudun jatkuvasti torjumaan epäkiinnostavia naisia. 

Vierailija
6/25 |
28.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama kokemus. Nykyään olen tyly kaikille miehille ja nähtävästi kannattaa kun suosion määrä lisääntynyt merkittävästi. En ymmärrä miksi naisia kehotetaan olemaan iloisia, hymyileviä ja puheliaita. Ei se minulla ole toiminut ainakaan. 

Vierailija
7/25 |
28.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Epäkiinnostavana miehenä joutuu näkemään enemmän vaivaa kuin nämä leukakirurgit, joilla on monta rautaa tulessa samaan aikaan.

Eivät ole olleet leukakirurgeja vaan ihan tavallisia duunarimiehiä tai työttömiä. 

Vierailija
8/25 |
28.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oman typyjahtini aikana luovutin  pienestäkin säröstä. 13. kerta johti naimisiin. Ja olemme yhdessä yhä.

xXlE

Vierailija
9/25 |
28.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo olen valitettavasti huomannut saman.

Vierailija
10/25 |
28.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niiden täytyy olla epätoivoisia. Ja osa on kai vaan muuten kiinnostunut. Ellei ole kaikista näteistä kiinnostunut tyyppi. Esto? Osa pyrkii vain petiin ja metsästää? Ehkä voisi (yleisesti) tutustua paikoissa jossa ei ole tätä ongelmaa, suoraan sopivan oloiseen, jos tietää siitä enemmän. Ettei ole täysin vieraisiin kontaktissa. Komeissa pelimiehiä, eivät ne kiinnostu sen enempää neidoista, jos kotona vaimo ja valitsevat aina nuorimman nätin.

Vierailija
11/25 |
28.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomattu, ja se josta itse kiinnostunut niin itse 'kannattelee juttua', ts en ole miehen mielestä sitten niin kiinnostava mutta se 'ikävän' sinnikäs🤔

Vierailija
12/25 |
28.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myös alemman tason miehet tahtovat perustaa perheen. Se ei onnistu ilman naista, joten he joutuvat olemaan todella sinnikkäitä naisen etsinnässä ja yleensä sietämään tuhansia pakkeja kunnes löytyy halukas nainen.

Vierailija
13/25 |
28.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama kokemus. Nykyään olen tyly kaikille miehille ja nähtävästi kannattaa kun suosion määrä lisääntynyt merkittävästi. En ymmärrä miksi naisia kehotetaan olemaan iloisia, hymyileviä ja puheliaita. Ei se minulla ole toiminut ainakaan. 

Meidänkin työpaikan tympeä diivaprinsessa on suosituin miesten keskuudessa. Nillittää millon mitäkin naama norsun vitulla ja silti ihailijajoukko pyörii ympärillä. Ei edes mikään kaunotar mutta nuori ja hoikka. 

Vierailija
14/25 |
28.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kaikista veemäisimmät työnantajat (kuten valtio) ovat niin sinnikkäitä?

Vierailija
15/25 |
28.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne on sinkkuja rasittavan luonteensa takia. Siksi varmaan. 

Vierailija
16/25 |
28.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saman huomannut! Ihan hiton rasittavaa, kun miehet eivät tajua silloinkaan lopettaa yhteydenottoa kun ei enää vastaa viesteihin. 

mutta sitten kun tapaa kiinnostavan miehen niin ei tuo kuitenkaan silloin toimi että välttelee. On kokeiltu sitäkin :D  se on vaan niin että jos miestä kiinnostaa niin hän kyllä piirittää. Eikä tajua lopettaa vaikka kuinka ilmaisee ettei kiinnosta. ja harvemmin nuo piirittäjät ovat mitään kiinnostavia. Kiinnostavat miehet harvemmin pysyvät sinkkuina kovin pitkään.

Vierailija
17/25 |
28.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä nyt ymmärrät meitä miehiä. Vaan alemman tason naiset lähestyy ja vonkaa mutta nätit naiset ei huoli tavismiestä. :/

Vierailija
18/25 |
28.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska naiset ja Chadit valehtelevat heille että on mahdollisuuksia.(eivät tahdo myöntää todellisuuden pinnallisuutta ja raadollisuutta kesken täydellisyysposeeraamisensa)

Vierailija
19/25 |
28.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parisuhde pitää hankkia alle 25v iässä, sen jälkeen kaikki alkaa muuttua vuosi vuodelta ilkeämmiksi ja epäaidommiksi ihmisiksi. 

Vierailija
20/25 |
28.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska jos sinun suurin rakkautesi nolaa sinut 2 luokalla ala-asteella koko luokan edessä kertomalla, että "HYI!" niin sen jälkeen maailmaan syntyy sadisti. Minä tapan ja raiskaan teidät kaikki. Sukupuoleen tai ikään katsomatta.

- Guess Who ;)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi seitsemän