Paheksuvatko Alkon myyjät asiakkaitaan?
Kommentit (26)
Ottavat takahuoneeseen puhutteluun jos viinakortissa on liikaa leimoja.
Vierailija kirjoitti:
Tottakai, kuuluu koulutukseen.
Oikeastiko?
Joillain paikkakunnilla voi ollakin, mutta kaupungeissa ei.
Eikö niiden oikeastaan ole pakko kun myymälän ulkopuolellakin on isot ilmoitukset miten kaikki alkoholi on vaarallista.
Vierailija kirjoitti:
Tämän takia tilaan netistä.
Eikö se ole laitonta?
Mä en tajua näitä häpeilijöitä jotka vaihtelee kauppoja kun "mitähän se myyjäkin ajattelee" ajatelkoot mitä lystää joka päivä haen kaljakoppani samasta kaupasta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oikeastiko?
No ei tietenkään, ne on samanlaisia myyjiä kuin rautakaupassakin
Vierailija kirjoitti:
Mä en tajua näitä häpeilijöitä jotka vaihtelee kauppoja kun "mitähän se myyjäkin ajattelee" ajatelkoot mitä lystää joka päivä haen kaljakoppani samasta kaupasta
Ei minusta ainakaan ole kiva jos mulkoillaan halveksuvasti ja nöyryytetään. Yksikin Alkon myyjä ryhtyi haukkumaan minulle koko alueen asukkaat ja ilmoitti ettei myy jos tekevät jotain mistä hän ei pidä. Kyse ei siis päihtyneistä vaan ihan vaikka siitä jos asiakkaalla on koira mukana ulkona odottamassa niin silloin ei myydä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämän takia tilaan netistä.
Eikö se ole laitonta?
Ei ole. EU edellyttää, että myös alkoholilla on oltava vapaa liikkuvuus rajojen yli.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oikeastiko?
No ei tietenkään, ne on samanlaisia myyjiä kuin rautakaupassakin
Ei minulle ole kyllä yksikään rautakaupan myyjä haukkunut muita asiakkaita. Ovat kuulemma outoja jos tulevat ostoksille koiran kanssa ja silloin hän ei myy heille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei minusta ainakaan ole kiva jos mulkoillaan halveksuvasti ja nöyryytetään. Yksikin Alkon myyjä ryhtyi haukkumaan minulle koko alueen asukkaat ja ilmoitti ettei myy jos tekevät jotain mistä hän ei pidä. Kyse ei siis päihtyneistä vaan ihan vaikka siitä jos asiakkaalla on koira mukana ulkona odottamassa niin silloin ei myydä.
Mä hakkaisin pyörätuoliin tuommoisen myyjän.
Paheksuu ne korkeammat toimihenkilöt. Luulevat, että tuo pöllii jotain.
Vierailija kirjoitti:
Tämän tapainen oli tosiaan menettely joitakin vuosikymmeniä sitten. Jos haki jollekin toiselle useita kertoja, saattoi myös joutua kyselyyn alkoholinkulutuksesta, vaikkei olisi itse juonut mitään.
Miten se koira estää myymästä?? Onko nää myyjät jotain kehitsvammasia??
Olen ollut Alkossa myyjänä opiskeluaikoina ja lähinnä säälitti ne jotkut kanta-asiakkaat. Ja tuli selväksi, että suomalainen alkoholikulttuuri on aika sairas.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämän tapainen oli tosiaan menettely joitakin vuosikymmeniä sitten. Jos haki jollekin toiselle useita kertoja, saattoi myös joutua kyselyyn alkoholinkulutuksesta, vaikkei olisi itse juonut mitään.
Miten jos halusi tai haluaa käyttää viiniä kokkauksessa? Monissa resepteissä sitä edellytetään.