Miksei naiset ehdota koskaan miehille seksiä rahaa vastaan?
Olin eilen tilaisuudessa, jossa oli viitisenkymmentä naista, pääosin 40-60v ikähaarukassa. Minä olin miehenä tuota ikähaarukan nuorempaa päätä ja mietin, että upeita daameja, pääsisipä tuo tai tuon tai tuon kanssa vähän sänkyyn peuhaamaan. Mutta miksi naiset eivät ehdota miehille seksiä maksua vastaan? Minä suostuisin helposti, enkä edes huolisi mitään maksua.
Kommentit (10)
Enemmän naisena ihmettelen sitä miksi niin monet miehet maksaa seksistä. En mä haluaisi seksiä sellaisen kanssa joka tekee rahasta eikä halusta.
Olen mieluummin kokonaan ilman kuin maksan seksistä. En ikinä kykenisi nauttimaan siitä pätkän vertaa jos tietäisin että toinen tekee sitä vain rahasta. Sitä paitsi tuollainen ehdottelu kelle tahansa on minusta todella epäkohteliasta, ei kaikki ole ostettavissa.
Vierailija kirjoitti:
... tuollainen ehdottelu kelle tahansa on minusta todella epäkohteliasta, ei kaikki ole ostettavissa.
Ovat kyllä. Kyse on vain siitä, millä summalla.
johtuu varmaan miehestä, kyllä mulle ainakin naiset ehdottelevat seksiä ja monta kertaa on käynnyt niin, että kun kieltäydyn, tarjotaan rahaa. en ole lähtenyt, jos en halua sitä naista, niin ei raha sitä muuta.
No varmaan siksi, että isoksi osaksi tietävät saavan sitä ilmaiseksi muutenkin. Jos joku tietty tyyppi kieltäytyy seksistä, niin onhan se aika tabu jos nainen ehdottelee tuollaista. Sitäpaitsi, rehellisesti kysyn, onko tuo siis laillista?
Koska nainen ei saa miehen vehjettä väkisin seisomaan. Jos miestä ei kiinnosta, eikä seiso, niin voi tulla aika nihkeä sessio.
Vierailija kirjoitti:
Koska nainen ei saa miehen vehjettä väkisin seisomaan. Jos miestä ei kiinnosta, eikä seiso, niin voi tulla aika nihkeä sessio.
Aina sisoo kun pillun näkee, saati että pääsee räpläämään tai nuolemaan. Naiset kiinnostavat aina seksikumppaneina pPoislukien toki ylilihavat, rekka***bon näköiset tatuoidut siilitukat tai liian nuoret/vanhat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aina sisoo kun pillun näkee, saati että pääsee räpläämään tai nuolemaan. Naiset kiinnostavat aina seksikumppaneina pPoislukien toki ylilihavat, rekka***bon näköiset tatuoidut siilitukat tai liian nuoret/vanhat.
Ei seiso aina. Itsekin mainitsit muutamia. Minulla on tiukemmat kriteerit ja noiden mainittujen lisäksi on paljon muitakin.
Koska naisilla on käytöstapoja ja järkeä.
Naiset ovat nuukia ja perinteisiin kaavoihin kangistuneita fossiileja, vaikka toisin yrittävät esittää.