Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paljon seksikumppaneita

Vierailija
27.04.2024 |

Mitä miehet ajattelee naisesta jolla on ollut paljo seksikumppaneita, lyhyitä tapailusuhteita, yhden yön suhteita. Onko vaan sellainen joka ei sopiva eikä kiinnosta vakaavaan suhteeseen.Seksikummpaneitahan kertyy siinä kun yrittää jotain suhdetta, muttei siitä tulekaan pitemmän päälle mitään, ja seksiäkin kuitenkin täytyy kokeilla kyseisen ihmisen kanssa.

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
28.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos joku harrastaa seksiä usean ihmisen kanssa ja sinä et halua häntä tästä syystä kumppaniksesi, sinun kannattaa hoitaa omat epävarmuutesi kuntoon. Jokin toisen ihmisen seksuaalisessa aktiivisuudessa triggeröi omaa epävarmuuttasi. Onko kyseessä kenties kateus, joka puskee esiin toisen ihmisen arvon vähättekynä? Sinäkin haluaisit ehkä olla aktiivinen seksuaalisesti, mutta jostain syystä olet sisäistänyt ajatuksen, että se olisi moraalitonta, ei hyväksyttävää ja suorastaan likaista.

Vierailija
22/30 |
28.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kelpaisi seurustelusuhteeseen, en voisi luottaa. En tosin seurustelekaan ellei todella kova ihastus iske, eikä mitään romanttisia tunteita ole ikinä syntynyt todella kokeneita naisia kohtaan. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
28.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
24/30 |
28.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä mieltä naiset on miehistä joilla on ollut paljon seksikumppaneita?

Vierailija
25/30 |
28.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä mieltä naiset on miehistä joilla on ollut paljon seksikumppaneita?

En voisi sellaista ajatellakaan vakavaan suhteeseen, ei olisi luottamusta. 

Vierailija
26/30 |
28.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä väliä mitä muut ajattelevat? Mulla on ollut aika monta seksikumppania. En ole ollut koko ikääni parisuhteessa. Miestä ei haittaa.

50+

Vierailija
27/30 |
28.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on ihan totta. 

Niin kuin itse sanot: " siinä kun yrittää jotain suhdetta muttei siitä tulekaan pitemmän päälle mitään.. " ?

Niin. ' Parempi yksi pyy pivossa kuin kymmenen oksalla..' (wanha kansan sanonta, suomesta).

Vierailija
28/30 |
28.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksikumppaniksi kelpaa, mutta en huolisi parisuhteeseen. 

Vierailija
29/30 |
29.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimollani on ollut Saksassa kesätyöpaikoissa, piikomassa ollessaan enemmän tai vähemmän romanttisia, joka tapauksessa intiimejä suhteita saksalaispoikiin tai liekö miehiä jo olleet. Tämän hän on kertonut. Ei ole piilotellut tyttöaikaisia albumeitaan eikä poistanut niistä kuvia. Kun hän sitten on minut puolisokseen valinnut, on siitä kai pääteltävä, että olen hyvin pärjännyt ja että minulla on jotain sellaista annettavaa, joka muilta puuttui. Mukava on tietää, että vaimon sänkykokemukset ja -taidot ovat kansainvälistä tasoa.

30/30 |
02.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ei kiinnosta lainkaan, kuinka monta seksikumppania vaimollani on ollut ennen minua. Arvostan häntä, ja sitä, että hänellä on elämänkokemusta, myös seksisaralla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä seitsemän