Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

teinipoikien himot

Vierailija
27.04.2024 |

Tuliko sitä nuorena aina naisten muotoja kattoessa hirveä stondis? Itellä oli aina pillun nuoleminen ja seksi mielessä kun menin kotiin runkulle koulun jälkeen! 

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
27.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan normaalia. Itellä vaan se ero, että oli jo tyttöystävä ja me pantiin aina koulun jälkeen. Muistan vieläkin sen tunteen, kun levikset repee sitten, kun päästään koulusta. Kivikova seisokki haluaa vapauteen ja sitten pimppaan. Koko päivä ensin sellaista kiihottelua ja pussailua välitunneilla ja lukiossa hyppytunneilla.

Vierailija
2/16 |
27.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei todellakaan kiinnosta mitkään naisten muodot. Sen sijaan vakoilin kavereideni perseitä ja kulleja pukuhuoneessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
28.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei todellakaan kiinnosta mitkään naisten muodot. Sen sijaan vakoilin kavereideni perseitä ja kulleja pukuhuoneessa.

Sama täällä. Armeijassa jatkui, siellä näki jo tosi karvaisia nuorten miesten perseitä sekä isoja kaluja. Myöhemmin aloin pelata fudista vain päästäkseni nauttimaan salskeiden nuorten ja aikuisten miesten näkymistä.

Vierailija
4/16 |
28.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sama täällä. Armeijassa jatkui, siellä näki jo tosi karvaisia nuorten miesten perseitä sekä isoja kaluja. Myöhemmin aloin pelata fudista vain päästäkseni nauttimaan salskeiden nuorten ja aikuisten miesten näkymistä.

Mua kyllä kiinnost sekä naisten muodot että isot kalut. Intissä oli tupakaverilla valtava..

Vierailija
5/16 |
28.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mua kyllä kiinnost sekä naisten muodot että isot kalut. Intissä oli tupakaverilla valtava..

Joo ihan sama, että liikuntatuntien pukkarissa sellaista hiljaista penis- ja kivesvertailua ja jostain syystä isokokoisia kadehdittiin. En tiedä sitten oliko syytä kadehtia. Toi on varmaan joku miehiin /poikiin sisäänrakennettu juttu. Tyttöjen pukkariin kurkittiin salaa (ja he kurkkivat meitä) ja oltiin taivaassa ja itse ainakin heti täyserektiossa. Tais kaveritkin olla. Näin 90-luvulla :D

Vierailija
6/16 |
30.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainahan se kulli seisoi teininä. Olin erittäin suosittu tyttöjen keskuudessa ja veinkin neitsyyden monelta tytöltä. Luoja vielä siunasi minua isolla kullilla josta kuulemma tytöt supisivat keskenään. Voi niitä aikoja, silloin pantiin voin sanoa joka päivä eri tytön kanssa. sitten 18 vuotiaana kohtasin tulevan vaimoni jonka voin sanoa olleen nymfomaani silloin ja on vieläkin aktiivinen. Vaimoni on 44 vuotias ja elämänsä harrastanut voimistelua. Olen todella ylpeä hänestä on sen näköinen nainen että huh huh. Visa.

Vierailija
7/16 |
30.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietysti olin teininä kiimainen, vaikka ei nyt ehkä ihan niin superlatiivisesti kuin muutamat aiemmat kirjoittajat. Itsetyydytystä tuli tehtyä runsaasti, tyttöjä katseltua, muutamien kanssa seurusteltuakin. Omaa asemaa ei ainakaan haitannut se, että olin ulkonäöltäni ja käytöstavoiltani ok, ja olin kitaristina paikallisesti tunnetussa bändissä.

Vaikka silloin ja myöhemminkin olen ollut naisiin suuntautunut, erityisen tai erilaisen kiihottavat muistot ovat kuitenkin poikaporukasta noin ikävuosilta 13-15. Tuolloin 80-luvulla ennen nettiä oli miestenlehtien kulta-aika. Kun joku kavereista sattui löytämään tai muuten saamaan käsiinsä Kallen, Jallun, Raton, Erotiikan maailman tmv., kokoonnuttiin muutaman pojan porukalla lehteä tutkimaan. Siinä oli syvää salaseuran vihittyjen jäsenien veljeyttä, kun opiskeltiin kuvista naisten ja miesten anatomiaa ja luettiin panonovelleja ääneen. Joka jannulla seisoi farkuissa. Yhdessä runkkaamaan emme ryhtyneet, mutta nalli oli niin herkässä, että muutaman kerran - minä mukaan luettuna - joku meistä sai siemensyöksyn. 

Vierailija
8/16 |
01.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos oli paikka jossa hirveä stondis piti saada pois, se onnistui katselemalla tai ajattelemalla naisia. T.homo

Vierailija
9/16 |
01.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun ekat vieraat miehet,oli 18v,itse olin30v.

Mieheni kans lomalla,ja käytiin ravintolassa tanssimassa. Mua haki sellainen nuorukainen tanssimaan. Se oli niin söpö ja  melkein yli innokas. Ja sillä seisoi.

Kerroin miehelleni ja hän vaan yllytti.

Sanoin että jos se hakee  mua uudestaan niin katsotaan. Ja hakihan se ja kalu pullotti,huomas nuori mieskin havaintoni ja punastellen hymyili.

Mieheni kehotuksesta pyysin pöytäämme.

Kaveri kertoi että hänellä ystävä,voiko hänkin tulla. Samanlainen vilkeri hänkin.

Mieheni kyseli muutaman tanssin jälkee  halukkuutta  jatkoille, en koskaan ole jännittynyt vastauksesta.

Ja kun päästiin mökille jatkoille,kaikkihan sen ties miksi nuoret miehet oli mukaan päässeet.

Ja voi luoja sitä innokkuutta ja testoa mitä ilmoille pursus.

Viimein pojat pääsivät pillulle,ja sitä tehtiin innokkaana. Sain spermaa pilluun ja pyllyyn.

En saanut pitkiä taukoja kun jompikumpi oli kulli tanassa tulossa pilluun.

Voihkin ja vikisin sinä yönä.

Miehelleni riittää kun saa kerran tyydyttää itteensä. Mutta noi oli hulluja.

Vierailija
10/16 |
01.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli vappupainit tossa yhen amispojan kanssa, hienoa oli imeskellä kuusysissä molemmilla dikki kurkussa. Näiden nuorten palautuminen on kyllä ilmiömäistä ite kun oon pari kertaa vanhempi kestän pidempään mut nää nuorukaiset on mällinlennon jälkeen heti valmiita uusintaan

Vierailija
11/16 |
02.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun ekat vieraat miehet,oli 18v,itse olin30v.

Mieheni kans lomalla,ja käytiin ravintolassa tanssimassa. Mua haki sellainen nuorukainen tanssimaan. Se oli niin söpö ja  melkein yli innokas. Ja sillä seisoi.

Kerroin miehelleni ja hän vaan yllytti.

Sanoin että jos se hakee  mua uudestaan niin katsotaan. Ja hakihan se ja kalu pullotti,huomas nuori mieskin havaintoni ja punastellen hymyili.

Mieheni kehotuksesta pyysin pöytäämme.

Kaveri kertoi että hänellä ystävä,voiko hänkin tulla. Samanlainen vilkeri hänkin.

Mieheni kyseli muutaman tanssin jälkee  halukkuutta  jatkoille, en koskaan ole jännittynyt vastauksesta.

Ja kun päästiin mökille jatkoille,kaikkihan sen ties miksi nuoret miehet oli mukaan päässeet.

Ja voi luoja sitä innokkuutta ja testoa mitä ilmoille pursus.

Viimein pojat pääsivät pillulle,ja sitä tehtiin innokkaana. Sain spermaa pilluun ja pyl

Mene hyvä mies muualle löpisemään haaveitasi!

Vierailija
12/16 |
02.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ainahan se kulli seisoi teininä. Olin erittäin suosittu tyttöjen keskuudessa ja veinkin neitsyyden monelta tytöltä. Luoja vielä siunasi minua isolla kullilla josta kuulemma tytöt supisivat keskenään. Voi niitä aikoja, silloin pantiin voin sanoa joka päivä eri tytön kanssa. sitten 18 vuotiaana kohtasin tulevan vaimoni jonka voin sanoa olleen nymfomaani silloin ja on vieläkin aktiivinen. Vaimoni on 44 vuotias ja elämänsä harrastanut voimistelua. Olen todella ylpeä hänestä on sen näköinen nainen että huh huh. Visa.

Toivottavasti saat vielä joskus ihan oikeaa pillua, niin ei tarvitse täällä haaveilla!

Vierailija
13/16 |
02.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorella pojalla seisoo vielä himokkaammin kuin 2-kymppisellä. Joka kylällä pitäisi olla muutama varttunut nainen, joka antaisi ilmaiseksi nuorille pojille. Samalla sitten opettaisi heitä, miten naisten kanssa ollaan ja miten käyttäydytään.

Vierailija
14/16 |
02.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nuorella pojalla seisoo vielä himokkaammin kuin 2-kymppisellä. Joka kylällä pitäisi olla muutama varttunut nainen, joka antaisi ilmaiseksi nuorille pojille. Samalla sitten opettaisi heitä, miten naisten kanssa ollaan ja miten käyttäydytään.

Vai niin?? 

Vierailija
15/16 |
02.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse kysymys kuului "olitteko kiimaisia" (teinipoikina) joten vastaus on tässäkin tapauksessa kyllä.

Aika mahdotonta kuvitella että joku vastaisi ei mutta jaappanissa on kokonainen  sukupolvi hikikomoreita joista puolet (naisista yli puolet) ilmoittaa ettei seksi kiinnosta heitä lainkaan tai suorastaan ällöttää.

Tosin kysymys oli muotoiltu muistaakseni koskemaan toisen ihmisen kanssa harrastettavaa seksiä.

Vierailija
16/16 |
02.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa keskustelun aloittajalla olla vähän isompia ongelmia. Toivotaan kaikki hänelle pikaista paranemista.