Jos menen jonnekin liikkeeseen niin tykkäätkö että siellä on sosiaalinen vain hiljaisempi myyjä?
Kommentit (10)
Mites ap itse vastaa tähän omaan kysymykseensä?
Vierailija kirjoitti:
Minä haluan yleensä katsella rauhassa. Kysyn myyjältä apua, jos sellaista tarvitsen. On ärsyttävää, jos yliaktiivinen myyjä seisoo vieressä ja tuputtaa tuotteita. Ja minä olen kuitenkin ulospäinsuuntautunut ekstrovertti.
Mentin kerran johonkin vaateliikkeesen mieheni kanssa ja se myyjä tuli viereen heti kyselemään että mites olette ostamassa. Ja sitten sanoin että me vain katsellaan niin alkoi tuputtaa jotain alennusfarkkuja ja kysyi onko uusien housujen ostoa tiedossa :D (kun seisottiin miehen kanssa sillä osastolla just) . Voit arvata että oli meidän pahin painajainen kun ollaan molemmat ujoja introvertteja. Sit ku se myyjä lähti vähäks aikaa hakemaan jotain niin juostiin äkkiä pois liikkeestä! :D
Myyjän tehtävänä on myydä, joten jos asiakas ei osta, on tilipussi pienempi kuin silloin, kun saa tuotteita kaupaksi. Marketit ovat niitä varten, joille myyjä on tarpeeton.
Hölösuu kyttämyyjä karkoittaa asiakkaat.
Vierailija kirjoitti:
Myyjän tehtävänä on myydä, joten jos asiakas ei osta, on tilipussi pienempi kuin silloin, kun saa tuotteita kaupaksi. Marketit ovat niitä varten, joille myyjä on tarpeeton.
Marketissakin on myyjiä. Siksi toisekseen marketeissa ei myydä kaikkia tarvitsemiani tuotteita. Eikä kaupan myyjät ole provikapalkalla. Vaan typerä porvoolainenhan tuo edellinen kommentti oli.
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä myyjän tehtävä on vain maksaa asiakkaan ostokset tai auttaa tarvittaessa. Ainakaan itse kun olen myyjä niin pomo ei koskaan sanonut että tuotteita pitäisi kellekään tyrkyttää.
Riippuu omasta fiiliksestä. Yleensä en tykkää jos heti "hyökkää kimppuun". Joku rauhallinen mutta ystävällinen kysyminen myyjän puolelta on ok.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä myyjän tehtävä on vain maksaa asiakkaan ostokset tai auttaa tarvittaessa. Ainakaan itse kun olen myyjä niin pomo ei koskaan sanonut että tuotteita pitäisi kellekään tyrkyttää.
En myyjänä ikinä suostu maksamaan asiakkaan ostoksia, kyllä asiakas saa luvan ihan itse olla maksajana. Missä ihmeen liikkeessä myyjän pitää maksaa? Ja missä ihmeen liikkeessä ei ole myyjille bonuksia?
Haluan sosialistisen myyjän, joka ei myy minulle mitään jos naama ei miellytä.
Minä haluan yleensä katsella rauhassa. Kysyn myyjältä apua, jos sellaista tarvitsen. On ärsyttävää, jos yliaktiivinen myyjä seisoo vieressä ja tuputtaa tuotteita. Ja minä olen kuitenkin ulospäinsuuntautunut ekstrovertti.