Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies! Millaiset vaatteet naisella viehättää?

Vierailija
26.04.2024 |

Eli onko esim. enemmän mekko vai ihan perus farkut ja huppari? Entä hiustyyli?

Kommentit (60)

Vierailija
21/60 |
26.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaunis kesämekko ja ihana hymy tekee heti päivästä ja maailmasta paljon paremman paikan eläää.

Vierailija
22/60 |
26.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaiset, jotka ei oo sen päällä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/60 |
26.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo mekko on kiva ja kesällä olis kiva jos sulla on vaan pelkkä mekko ilman pikkareita

Vierailija
24/60 |
26.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katso sellaista sarjaa kuin Tohtori tuli kaupunkiin. Ah kun naiset pukeutuisi niin. Siinähän törmäilisi mihin sattuu niin kauneuden keskellä. Nykyiset puolialastomat naikkoset ei viehätä. Liika on liikaa.

Vierailija
25/60 |
26.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihonmyötäiset vaatteet viehättää. Legginsit ovat oikein hyvät, kunhan ei peitä peppua pitkällä paidalla/takilla.

M46

Aikanaan ajattelin, että leggnisien keksijä pitäisi palkita Nobelin rauhanpalkinnolla, niin paljon hyvää mieltä hän on meille setämiehille saanut aikaiseksi.

Nykyään kun sekä miehet että naiset ovat järjestelmällisesti aivan kauheita läskejä, en enää ajattele niin.

Vierailija
26/60 |
26.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sukkahousut joista persreijän rypyt erottuu kankaan läpi

Vierailija
27/60 |
26.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ääh, tosi esineellistävää juttua. En jaksa.

Mitenköhän tällaiseen kysymykseen voisi sitten vastata, ilman että se kuulostaisi esineellistävältä?

Ei naisen tehtävä ole näyttää hyvältä ja innostaa miehiä, mutta sitä tässä nyt kysyttiin.

Vierailija
28/60 |
26.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katso sellaista sarjaa kuin Tohtori tuli kaupunkiin. Ah kun naiset pukeutuisi niin. Siinähän törmäilisi mihin sattuu niin kauneuden keskellä. Nykyiset puolialastomat naikkoset ei viehätä. Liika on liikaa.

Eli vanhanaikaisesti

Vierailija
29/60 |
26.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo mekko on kiva ja kesällä olis kiva jos sulla on vaan pelkkä mekko ilman pikkareita

Joo, tää on tosi kiva, kun on menkat ja tamponi pettää.

Vierailija
30/60 |
26.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoikka pitkä nainen housupuvussa ja korkeissa koroissa, ooh uuh aah

Vierailija
31/60 |
26.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse käytän paljon kesämekkoja, mutta en juurikaan saa katseita... Ja en ole edes lihava tai ruma. Siksi ihmettelen miksi monet muka tykkää...

Vierailija
32/60 |
26.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sori en ole mies mutta kyllä moni mies sanonut että ihan vain kaunis mekko päällä eikä tarvitse olla vartalonmyötäinen mutta niin että vartalo kuitenkin erottuu. Eli ilmeisesti tiimalasia hakevat. 

Omakin mies ei voi olla pitämättä näppejään kurissa jos on päällä sellainen suht yksinkertainen mekko. Joku siinä on kun saa heittää helmat korviin 😆 Kai jotain alkukantaista.

Tykkääkö mies myös itse pitää mekkoa ja heittää helmat korviin, keikkua ja paikkoja tuulettaa?

Vierailija
33/60 |
26.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse käytän paljon kesämekkoja, mutta en juurikaan saa katseita... Ja en ole edes lihava tai ruma. Siksi ihmettelen miksi monet muka tykkää...

Ootko varma ettet saa?

Vierailija
34/60 |
26.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ootko varma ettet saa?

No, kai sen nyt huomaisi... 

Vierailija
35/60 |
26.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ootko varma ettet saa?

Tuohan riippuu naisen iästä. Naisen ollessa tietyssä iässä miehet eivät enää näe.

T. Eri

Vierailija
36/60 |
26.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomalaisesta naisesta EI saa viehettävää vaikka puukolla vuolisi. 

Ei tässä homojen mielipidettä kysytty.

Vierailija
37/60 |
26.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ootko varma ettet saa?

Tuohan riippuu naisen iästä. Naisen ollessa tietyssä iässä miehet eivät enää näe.

T. Eri

Tällä hetkellä olen 32, mutta olen käyttänyt niitä aina... Parikymppisenäkin enkä ole huomannut, että kukaan katsoisi. Erilaisissa vaatteissa kyllä.

- se edellinen

Vierailija
38/60 |
26.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ootko varma ettet saa?

T. Eri

Tällä hetkellä olen 32, mutta olen käyttänyt niitä aina... Parikymppisenäkin enkä ole huomannut, että kukaan katsoisi. Erilaisissa vaatteissa kyllä.

- se edellinen

Olet liian kaunis, näitä naisia katsotaan salaa aurinkolasien suojasta vaivihkaa 

Vierailija
39/60 |
26.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku hempeä kukkamekko ja sen alle stay upit

Vierailija
40/60 |
26.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuubitoppi, minihame, ylipolvensaappaat