Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi tällä palstalla vihataan niin paljon?

Vierailija
26.04.2024 |

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
26.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä myrkyttyy mieli 

Vierailija
2/16 |
26.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epätoivosia ihmisiä, purkavat kiukkunsa muihin, kun eivät itse saa mitään aikaiseksi. 

Se on se perus kaava aina.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
26.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä on myös trolleja, joiden tarkoitus on aiheuttaa yhteenottoja.

Vierailija
4/16 |
26.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://www.vauva.fi/keskustelu/5559741/mode-kulta-mode-kulta-heraa-jo-…

katso tänkin kommentteja, oikein fiksua porukkaa. eiku

Vierailija
5/16 |
26.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Epätoivosia ihmisiä, purkavat kiukkunsa muihin, kun eivät itse saa mitään aikaiseksi. 

Tässä on vinha perä.

Pitkästyneet ihmiset ovat tutkitusti taipuvaisempia sadismiin kuin puuhakkaat verrokkinsa.

Vierailija
6/16 |
26.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä tulee joskus ihan sairas olo. 

Vierailija
7/16 |
26.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätä on kysytty ennenkin, ja vastaus on sama: joudumme kaikki kohtaamaan monenlaista nöyryytystä ja ikäviä tilanteita arjessa niin töissä, kotona kuin vapaa-ajalla. Tämmöiset nimettömät palstat ovat oiva tilaisuus päästää höyryjä, päästä itse nokkimaan "alempiaan", pätemään ja tulemaan kuulluksi.

Vierailija
8/16 |
26.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleinen negatiivisuus: Tyypillistä käytöstä meille suomalaisille, kaikilla netin palstoilla ja foorumeilla. Itse asioin muutamallakin englanninkielisellä foorumilla ja siellä meno on ihan erilaista kuin suomalaisilla. Tiukkaakin vitsiä ja palautetta kyllä voidaan heittää joistain kommenteista, mutta yleinen asenne on positiivinen ja kannustava.

Vierailija
9/16 |
26.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

EU-tasolla olisi hyvä, että ajettaisiin läpi direktiivi, jossa somessa ei pystyisi kirjoittamaan kuin omalla nimellään.

Vierailija
10/16 |
26.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on digitaalinen avohoitola.

Vierailija
11/16 |
26.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä on samanlaisia työkseen vihaa lietsovia venäjän botteja, mitä on ylilaudallakin. Ylilaudalla kirjoittavat miehiin vetoavaa vihavaikuttamista ja yleistä mielipidevaikuttamista. Täällä kirjoittavat naisiin vetoavaa vihamatskua yleisesti. 

Vierailija
12/16 |
26.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää palsta on muuttunut paljon, ehkä 5-7 vuotta sitten täällä oli vielä ihan hauskoja ketjuja esim. nimistä ja millaista elämä oli eri vuosikymmenillä, musiikista ja elokuvista jne. Ihmiset olivat myös empaattisempia, kyllähän täällä sarkastista läppää oli silloinkin, mutta jos joku tuntui olevan oikeasti esim. masentunut tai ahdistunut, ihan asiallisia neuvojakin annettiin. Nyt tämä on mennyt vastenmieliseksi ylilauta-tyyppiseksi foorumiksi, missä oksennetaan negatiivisuutta ja vastakkainasettelua.

Vierailija
13/16 |
26.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä on myös trolleja, joiden tarkoitus on aiheuttaa yhteenottoja.

Minullakin on herännyt epäilys, että osa on trolleja.

Vierailija
14/16 |
26.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tää palsta on muuttunut paljon, ehkä 5-7 vuotta sitten täällä oli vielä ihan hauskoja ketjuja esim. nimistä ja millaista elämä oli eri vuosikymmenillä, musiikista ja elokuvista jne. Ihmiset olivat myös empaattisempia, kyllähän täällä sarkastista läppää oli silloinkin, mutta jos joku tuntui olevan oikeasti esim. masentunut tai ahdistunut, ihan asiallisia neuvojakin annettiin. Nyt tämä on mennyt vastenmieliseksi ylilauta-tyyppiseksi foorumiksi, missä oksennetaan negatiivisuutta ja vastakkainasettelua.

Tää on pahempi kuin ylilauta. Ylilaudalla on tälläistä vihan lietsontaa jokseenkin vähemmän. Johtuu siitä, että ne tunnistaa mielipiteisiin vaikuttamisen paljon paremmin ja vastustavat sitä yleisesti. Sitä mukaa kun ylilaudalla on vihakirjoittaminen vähentynyt, niin se on täällä lisääntynyt. Järjestelmällisesti jokainen ketju jossa puhutaan miehistä toi naisista, tai mistä tahansa arkisestakin aiheesta on täynnä näitä vihanlietsontaa viestejä.

Vierailija
15/16 |
26.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässä on vinha perä.

Pitkästyneet ihmiset ovat tutkitusti taipuvaisempia sadismiin kuin puuhakkaat verrokkinsa.

Ei tarvii montakaan olla jos ovat ahkeria

Mulle tulee ennemmin mieleen epätoivo. Kuin kaikki muut kortit olisi jo käytetty. Ja kuka sekin joka kyselee täällä vinkkejä im:aan..alkaako myrkyllinen perseily uuvuttaa? Mut hei, sitten jatketaan taas myrkyttämistä, kun ei muuta osata. Tuohan on yksi patologinen persoonallisuushäiriötyyppi.

Vierailija
16/16 |
26.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yleinen negatiivisuus: Tyypillistä käytöstä meille suomalaisille, kaikilla netin palstoilla ja foorumeilla. Itse asioin muutamallakin englanninkielisellä foorumilla ja siellä meno on ihan erilaista kuin suomalaisilla. Tiukkaakin vitsiä ja palautetta kyllä voidaan heittää joistain kommenteista, mutta yleinen asenne on positiivinen ja kannustava.

Kyllä niilläkin foorumeilla on pahoja ylilyöntejä. Luin yhteen aikaan usein kommentteja Harrystä ja Meghanista. Brittipalstalla jotkut jopa avoimesti toivoista pariskunnan k..le.aa. Olin järkyttynyt, että joku voi sanoa sellaista ääneen, siis kirjoittaa tuollaisen toivomuksen julki.  Kirjoittajaa ei edes sensuroitu kuten täällä meillä tehdään ihan asiallisillekin kirjoituksille.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä kaksi