Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

AUTTAKAA! Plussa vai ei?

23.01.2007 |

Tein äsken raskaustestin (Advance 10mIU), tosin varmaan taas liian aikaisin, mutta kuitenkin... Testissä näkyi sen viiden minuutin jälkeen vähän niinkun plussaviiva läpi. Eli kysymys kuuluu: olisikohan tulos voinut olla plussa vai näkyykö tässä testissä plussaviiva ihan tosi vähän läpi? Kiitos!

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
23.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viivan paikkaa. Jokaiseen sellaiseen testiin tuli mulla sellainen epämääräinen viiva. Valitettavasti. Ehdin kanssa jo vähän nostaa toiveita. Hae tuolla haku toiminnolla niin tulee ac´dvance sanalla jotain tietoa.

Vierailija
2/6 |
23.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Advance sanalla... tuli joku ylimääräinen merkki väliin. =D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
24.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

uudelleen?

Minä sain todella haamujen haamun kp 28/32 tuolla advance ultralla muutama pv sitten. Tänään kp 31 testi oli aivan selvä plussa. Ehdin jo huolestua, että tuli testattua huonolla testillä kun luin täältä näitä viivanpaikka juttuja. Mutta kyllä juuri ja juuri erottunut haamu vaan plussaksi muuttui. Ja varmistin vielä apteekin omalla plussan. Negatesteistä ei ko. merkillä kokemusta.

Toivottavasti sulle plussaa!!!

Vierailija
4/6 |
24.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kanssa käyttänyt noita kyseisiä testejä, enkä niihin ole koskaan mitään viivanpaikkoja saanut!!

peukkuja sinulle!!

Vierailija
5/6 |
25.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään en sit edes viitsinyt vaivautua testaamaan, vitsittää jo niin hitsisti ku ei tunnut tärppäävän. Huomenaamuna teen taas testin jolloin on kp28/28. Toivon olen jo menettänyt tältä kuukaudelta, menkkamaista kipuilua on ollut eilen ja tänään :(

Vierailija
6/6 |
26.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli tänä aamuna sain nyt sit haalean, mutta selvän PLUSSAN em. testillä!!!! JIPII!!! Nyt jännittää hulluna et pysyykö pieni ihmisenalku mukana...