Pitäisikö jo päästää irti -kamala äiti?
Eli äitini ollu aina alkkis. Nyt olen asunu omillani jo muutaman vuoden. Ikinä en saanu rahaa nuorena kun äidin kitusiin meni kaikki. Myös kesätöillä saamani rahat! Nyt vaatii että mun pitää lähettää hänelle lapsilisät (olen kahden lapsen yh) koska hän tarvii niitä enemmän kuin minä.
Annoin jo pienet säästöni mitkä olisi ollu tarpeen meidän kesälomalla, nyt joudun sanomaan lapsille että eipä lomailla tänäkään vuonna. Mitä teen? Äiti osaa syyllistää että hän on tärkeä??
Kommentit (8)
Lopeta äidille rahan antaminen heti, tuo on taloudellista väkivaltaa. Ota etäisyyttä myös hänen tapaamisissa. Koska hän on alkkis niin on myös riippuvaisuus sinuun. Vaikka suuttuu ja varmaan vetoaa tunteisiisi saadakseen vain rahaa, pidä pääsi ja huolehdi omasta perheestä. Jaksamista.
Lasten kuuluu olla sinulle se kaikkein tärkein asia ja on sinun tehtävä huolehtia, että rahat kohdentuvat heidän hyvinvointiin.
Mun vanha äiti suuttui mulle eilen, omasta mokastaan. epäilemme hänellä muistisairautta. Nostanut itsensä jalustalle aina. Ei edes tuntunut pahalta kun huusi.
Sinun täytyy muistaa, että antamalla rahaa mahdollistat äitisi ryyppäämistä. Samalla vajoat itse lapsinesi ahdinkoon. Lopeta välittömästi, ettet jatka enää kierrettä. On kysymys myös lastesi tulevaisuudesta.
Syyllistäminen ja onnettomana ruikuttaminen äitisi puolelta tulevat todennäköisesti lisääntymään, mutta sinun on kovetettava itsesi ja pidettävä ensisijaisesti huolta omista pienistä lapsistasi, ei aikuisesta äidistäsi, joka on pilannut sinunkin lapsuutesi valinnoillaan.
Hyviä neuvoja. En anna enää senttiäkään. Äidit vaan osaa syyllistää. Kaikki muut sisarukset hänet jo hylänneet. Ihmetelkööt sitten miksi ei enää kukaan hänellä käy. Lapset menee nyt etusijalle.
Sinä tarvitset itse ne rahat lapsillesi ja itsellesi .