Mihin asti kasvattaa pitkät hiukset?
Nyt on rintoihin saakka. Milloin hiukset on liian pitkät?
Kommentit (8)
Onko ap:lla vähän huono itsetunto kun tällaista pitää kysyä?
Mulla menossa nyt toka kasvatusprojekti vyötäisille, taas lahjoitan peruukiksi kuten viimeksikin. Sitä ennen joskus nuorena parikymppisenä myös ollut yhtä pitkät hiukset.
Riippuu hiustenkasvustasi ym. Mulla on takapuoleen saakka, sen yli ei kasva eli alkaa latvat näyttää kuivalta jos mitta menee yli tuon. Ihan sama miten hoitaa, tämä on ilmeisesti hiusteni maksimimitta.
Jos alkaa ohenemaan selvästi jonkun pituuden jälkeen tai latvat eivät pysy kunnossa, niin silloin olet saavuttanut omien hiustesi maksimimitan. Se taas sitten on makuasia, minkä pituisista muuten pidät.
Itsellä on sen verran pitkät, että jos istun, osuu istuimeen. Sitä en halua,että jää pepun alle
Alkaa olla oma raja tässä. Pakko pitää koko ajan kiinni, muuten on kuin pölyhuiska.
Sen huomaa äkkiä. Missä itse viihtyy ja koska alkaa olla kuin kummitteleva monalisa. Ja painaako, onko helppo hoitaa, peseekö päänahan jne. Englannissa 90-luvulla näin tytön jolla oli polviin saakka. Itse suosin "lyhyempää" keski-iässä ja muutenkin ei sopinut pitkä malli.
Eipä niitä tarvii kasvattaa.
Kasvaa itekseen,kun ei leikkaa
Se on täysin yksilöllistä. Toisilla kasvaa hyvänä metritolkulla, toisilla hius hapertuu pian, toisilla ei kasva olkapäiden yli millään.
Hoida hiuksiasi hyvin ja tee niin kuin itse tykkäät.