Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Missä asiassa olet ehdoton?

Vierailija
25.04.2024 |

Eli missä et jousta tuumaakaan?

Kommentit (80)

Vierailija
41/80 |
25.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En koskaan jätä roskia luontoon tai kaupungissa vääriin paikkoihin. 

En astu luonnonsuojelualueelle, jos siellä on liikkuminen tai rantautuminen kielletty tiettynä ajanjaksona.

Vierailija
42/80 |
25.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siinä, että sekä Orpo että Purra ovat tolloja.

Mutta Turun tunnin juna toteutuu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/80 |
25.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun luottamus menee toiseen ihmiseen niin se menee vain kerran eikä tule enää koskaan takaisin. En  kykene tai halua enää luottaa ihmiseen joka on pettänyt luottamukseni.

Tietysti kohtuuden rajoissa että en memetä luottamusta ihmiseen jos hän vaikka unohtaa ilmoittaa jostain sovitusta asiasta joka ei ole kovinkaan tärkeä.

Enemmänkin että jos joku paljastaa jotain mitä olen uskonut hänelle ja jota en halua muiden tietoon tai vaikka pettäminen parisuhteessa on esimerkiksi niitä asioita joita en enää tule antamaan anteeksi.

Vierailija
44/80 |
25.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos mies lyö  tai pettää, suhde on välittömästi ohi eikä siitä edes keskustella. 

Ei mies petä! Mies vaan panee.

Vierailija
45/80 |
25.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkoholi, huumeet ym. päihteet sekä tupakka on ehdottomasti NO NO!

Vierailija
46/80 |
25.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole rasistien, homofoobikoiden, naisten vihaajien yms. kanssa tekemisissä kuin pakon edessä. 

Ei se, että ei nyt satu ihailemaan homoilua ja karvakäsiä tee kenestäkään rasistia tai foobikkoa. Olet itse säälittävä alistettu aisankannattaja oksettava soijapoika.

Jaahas. Minä kun luulin olevani keski-ikäinen, naimisissa oleva heteronainen. Ja btw, tuollainen kielenkäyttö kyllä todistaa ihmisen suorastaan misantroopiksi. Parempaa vointia sulle.

Vierailija
47/80 |
25.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En hyväksy ei-valkoisia.

Vierailija
48/80 |
25.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä soitan Ohisalolle!

Vierailija
49/80 |
25.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos mies lyö  tai pettää, suhde on välittömästi ohi eikä siitä edes keskustella. 

Sen kus panee, mutta meidän suhde päättyy, jos panemista tapahtuu muiden kuin minun kanssa. 

Vierailija
50/80 |
25.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se Oscar-patsas olisi kuulunut minulle, mutta se annettiinkin sille hemmetin Sandra Bullockille!

Vierailija
51/80 |
25.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En muuta mielipidettäni Alexander Stubbin suhteen. Hän jää presidenttinä auttamatta toiselle sijalle Sauli Niinistön rinnalla.

Vierailija
52/80 |
25.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpas kummallisen makuista teetä.

Vierailija
53/80 |
25.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En muuta mielipidettäni Alexander Stubbin suhteen. Hän jää presidenttinä auttamatta toiselle sijalle Sauli Niinistön rinnalla.

Anna Stubukalle mahdollisuus! Hän on vielä noviisi siinä pestissä.

Vierailija
54/80 |
25.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kalasoppa ja rasseilu.

Jos ei lientä keitä itse ja kermaakin vielä laittaa soppaan niin ei tiedä ruoanlaitosta mitään.

Ja jos koittaa tasapainoilla rasseilun ja yksilönä kohtaamisen välillä tulee vaivihkaa asettaneeksi itsensä ylempään kastiin.

Vierailija
55/80 |
25.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskomatonta että tämä on taas edes tarpeellista sanoa ääneen mutta: fasistisen äärioikeiston vastustamisessa.

Vierailija
56/80 |
25.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole rasistien, homofoobikoiden, naisten vihaajien yms. kanssa tekemisissä kuin pakon edessä. 

Ei se, että ei nyt satu ihailemaan homoilua ja karvakäsiä tee kenestäkään rasistia tai foobikkoa. Olet itse säälittävä alistettu aisankannattaja oksettava soijapoika.

Sinä projisoit vahingossa itsesi tuohon jälkimmäiseen lauseeseen, on vähän kun jäis sepalus auki internetissä.

Ole hyvä <3

Vierailija
57/80 |
25.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entäpä Venäjä?

Vierailija
58/80 |
25.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinä et ole mies, mies ei normalisoi patologista käytöstään heittämällä kaikkia muita miehiä bussin alle, sinä olet pelkuri joka ei kykene seisomaan valintojensa ja arvojensa takana ilman meidän muiden tukea, mitä sinulla ei ole.

Vierailija
59/80 |
25.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootko varma ettet haista vaan omaa hengitystästi?

Vierailija
60/80 |
25.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tylsä vastaus, mutta ehdottomuus yhtään missään asiassa on lähinnä taiteellinen valinta ja aina kivulias.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi kolme