Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Apua kaivataan, keskenmenosta ja kohdunulkoisesta raskaudesta

Vierailija
23.01.2007 |

Eli epäillään kohdun ulkoista raskautta kun raskaus hormonia on yli 900 mutta kohdussa ei ole mitään.

Voiko olla ettei näillä viikoilla vielä näykkään mitään 5+5?

Minkälaisia kokemuksia teillä on ollut?

lääkärit ei osaa sanoa mitään nyt vaan odotellaan, tää on kamalaa kidutusta.

kiitos jos kerrotte hieman tietoa tai kokemuksia..

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
23.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viikkoja on tosiaan niin vähän, että tuskin vielä ultrassakaan paljon mitään näkyy. Kävin itse ultrassa liian aikaisin, joskus rv 7 alussa. Silloin ei näkynyt sykettä, mutta ruskuaispussi.

Vierailija
2/3 |
23.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni oli kohdunulkoinen muutaman kuukausi sitten. Menin lääkärin vuodon takia (ei kovin runsasta). Mulla oli eka ultra rv5+1 ja silloin lääkäri sanoi että odotetaan muutama päivä, rv 5+4 oli toinen ultra, silloin olisi kuulemma pitänyt näkyä jotain MUTTA vain siinä tapauksessa että ovulaatioajankohta tiedetään tarkkaan (minulla tiedettiin). Eli varsinkin jos et ole käyttänyt ovistestejä tässä kierrossa niin ei 5+5 vielä välttis näy mitään, oviksen ajankohta voi heitellä.

Itselläni oli hcg eli se hormoni koko ajan alle 500. Pääsääntö kai on että kun hcg on yli 1000 niin kohdussa tulisi näkyä jotain. Seurataanko sulla hormoniarvoa? Jos se nousee kunnolla niin jo muutaman päivän päästä kohdussa voi näkyä jotain.

Mä tiedän tosi hyvin mitä kidutusta se on. Mulla meni melkein 2 viikkoa ennen kuin diagnoosi varmistui, elämäni pisimmät viikot. Koita pitää nyt itsestäsi huolta, ja koittaa jollain lailla jaksaa aina seuraavaan lääkäriaikaan. Onhan sulla jo sovittuna seuraava hormonimääritys ja ultra?

Jaksamista sulle ja pidetään kaikki peukkuja että sulla on terve vauva kohdussa kasvamassa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
23.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoitin vain että jos raskaus on kohdun sisällä niin se alkaa siellä kohdussa näkyä kun hcg on yli 1000. ELi jos hcg yli 1000 ja kohtu tyhjä niin silloin se on aika varmasti kohdunulkoinen. Näin olen ymmärtänyt.

t: 3

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi yksi