Minkälainen on sopivan seksuaalinen muttei kuitenkaan ahdistava mies
Ja ei toisaalta myöskään vässykkä joka on tukahduttanut seksuaalisuutensa
Kommentit (25)
Sellainen, joka ei käy käsiksi kysymättä, eikä kuvittele saavansa ennen kuin suhde on siinä pisteessä, että ollaan sitoutumassa parisuhteeseen eikä muita enää katsella sillä silmällä. Tämä ainakin minun osaltani.
Vierailija kirjoitti:
Sellainen, joka ei käy käsiksi kysymättä, eikä kuvittele saavansa ennen kuin suhde on siinä pisteessä, että ollaan sitoutumassa parisuhteeseen eikä muita enää katsella sillä silmällä. Tämä ainakin minun osaltani.
Sehän. Eikä mitään outoja seksuaalisia mieltymyksiä, kuten lapset.
Sellainen joka huomioi naisen. Eikä vain omat halunsa, jollakin hetkellä. Ehkä vaikeaa että halut kohtaisi, joillakin niitä ei ole.
Sellainen joka ei oleta eikä vaadi vaan kunnioittaa naisen itsemääräämisoikeutta. Jos naista ei kiinnosta tietynlainen seksi tai seksi ollenkaan, ei jää inttämään tai pakota.
Vierailija kirjoitti:
Samaa mieltä. Ja läheisyys onnistuu mieheltä ilman, että sen täytyy aina johtaa seksiin.
Vierailija kirjoitti:
Sellainen joka huomioi naisen. Eikä vain omat halunsa, jollakin hetkellä. Ehkä vaikeaa että halut kohtaisi, joillakin niitä ei ole.
Muistathan naisena huomioida myös miestä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sehän. Eikä mitään outoja seksuaalisia mieltymyksiä, kuten lapset.
Ei siinä ole mitään outoa.
Varmaan tollanen Renny Harlin, joka kylpee rahassa ja nai nuorempaa naista paljaalla niin halutessaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muistathan naisena huomioida myös miestä?
Totta kai. Naiset huomioi useimmin miestä kuin toisin päin. Nainenkaan ei saa pakottaa ja vongata.
Tämä nyt on aika veteen piirretty viiva. Etenkin kun itse olin ihan haltioissani jos joku vain nappasi kantoon. Totta kai nyt raja siinä että piti tuntea, jos joku täysin tuntematon olisi tuon tehnyt niin huuto olisi päässyt. Mutta hieman tuttu niin toisaalta halusin nähdä mitä mielessä ja kivaltahan se tuntui kun ei ollut perässä vedettävä vaan sai myös sitä huomiota. Itse säästyin näiltä pervoilta onneksi, mutta harvaa kiinnosti 156cm pitkä tyttö. Mutta parisuhdetta en osaisi kyllä kuvitella ilman että miehellä on tuhmat mielessä ja minua vietäisiin. Juuri se on sellainen mauste mikä pitää mielen virkeänä. Koskaan ei tiedä mistä kolli hyökkää.
Näin miehenä jota on kehuttu hyvästä seksistä voin sanoa, että se on aivoissa. Minulle on hankalaa harrastaa seksiä, jos en koe, että suhteelle on tulevaisuus. Se saa enemmän antamaan kuin saamaan. Voi siinä toki kinkyillä, mutta naisen kunnioitus on tärkeintä. Naiselle seksi ei ole fysiikkaa vaan monesti hyvin emotionaalinen kokemus
Sellainen joka näyttää kiinnostuksensa ja saa minut tuntemaan oloni halutuksi. Oma-aloitteisuus tärkeää ja uskalias ote.
Teennäinen imelä ylimiellyttäjä ei ainakaan sytytä. 🤮🤮🤮
En tiedä mutta sängyssä miehen pitää olla se dominoiva. Jos kysyy joka kerta asentoa vaihtaessa onko tää ok niin , lopeta. Tee äläkä kysele.
(Mutta kakkoseen ei ilman lupaa huom)
Sellainen, joka ei vonkaa vaan viettelee, osaa herättää halun. Joka koskettaa, jopa eroottisesti, niin ettei se johdakaan seksiin. Ihana mies, joka osaa pitää virettä yllä ja saa naisensa tuntemaan olonsa halutuksi mutta vapaaksi. Harvinaisuus.
Kosketus on a ja o. Kun tiskaan ja halaa takaapäin ja antaa suudelman niskaan olen myyty.
Vierailija kirjoitti:
Kosketus on a ja o. Kun tiskaan ja halaa takaapäin ja antaa suudelman niskaan olen myyty.
Ai jos työkaveri tekee noin?
Tässä kai haettiin suht tuntemattoman miehen näkökulmasta
Tom Brady näyttää ohessa mallia: