Kadonneet palstahullut
Mies vaihtoi nuorempaan-hullu ei ole ollut vuosiin aktiivinen. Ennen tuli jatkuvasti ketjuja siitä kuinka mies vaihtoi nuorempaan, eikä koskaan saanut tietää mitään yksityiskohtia.
Kommentit (307)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jenni Vartiainen- hullua ei ole näkynyt pitkään aikaan, tehtaili siis aloituksia Jenni Vartiaisesta ja sitten vastaili itselleen. Ilmeisesti vihasi Jenniä, koska poikaystävä tai mies piti Jenniä kauniina.
Sitten oli se joku todella sairas, joka vainosi sitä päätoimittajaa, tästä on jo vuosia aikaa, muistaako kukaan?
Rahuli- hullu oli ihan harmiton, mutta vähän kajahtanut.
Sössö, tai xxxx, tai mikä nyt olikaan anorektikko on myös kadonnut, toivottavasti sai elämänsä kuntoon.
Onhan näitä tässä vuosien varrella ollut.
Ei vihaa Jenniä tai muita kauniita naisia siksi, että miehet tykkää, vaan oman rumuutensa ja kateutensa takia. Sairas tyyppi.
Voisko sama olla Meghan-hullu? Niin sairas ketju oli se alkuperäinen ja samaa settiä tämä nykyinen penaalin terävin kynä -ketju. Edelleen ihmettelen että miten niin sairas v*hapuhetta ja disinformatiota täynnä oleva ketju saa olla vuosi kaudet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ainut, jota olen kaivannut, on HEL - NYC. Sen jutut oli ihanan lennokkaita.
Minä olen kaivannut hopeakettua.
Miks hopeaketun aloitukset aina poistuu? Mä niin haluaisin kuulla miten kävi kun gubbe veti valkean farmariasun yllensä sekä tennarit jakkaan ja läks isolle kirkolle tsaddiin jortsuamaan ja tsirbuloita tsiigailemaan, että kävikö flaksi.
Ei yleensä ehdi kissaa sanoa kun ketju on poistunut.
Minä kanssa ihmettelen että miksi ne poistetaan? Hauskoja tarinoita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vähään aikaan ei ole näkynyt sitä hullua, joka tuli vegaaniketjuihin lässyttämään, että vegaanit syövät vuohenjuustoa.
Tämä mainittu tyyppi voi hyvin olla sekaisin, mutta ilmeisesti kuitenkin sama henkilö, joka 90-luvulla junttasi läpi päätöksen, että vuohenjuusto on vegaaneille ns. sallittu poikkeus. Vegaaniliitto kuulemma hajosi siihen ja tämän hiipparin opetuslapset julistautuivat jonkinlaisiksi maltillisiksi vegaaneiksi.
Perustelut olivat kyllä aika hämyiset. Jotain ihmisen ja vuohen välillä vallitsevasta yatävyydestä siinä puhuttiin. En jaksa muistaa tarkemmin.
Minäkään en muista noita opillisia perusteluja, mutta kyllä tällä tarinalla ilmeisesti oikea tausta on. Keskusteluun oikeista ruokatavoista mahtuu monenlaista myrskyä vesilasissa ja tämä vuohenjuustoporukan irtiotto tiukan linjan vegaaneista on yksi niistä. Sitä en tiedä, kuuluuko tähän oppisuuntaan kymmeniä vai satoja ihmisiä, vaiko peräti tuhansia.
UP- hullu on paljon rauhoittunut , tai sitten ne kirjaimet on täysin mennyt jumiin liiasta käytöstä.
Vierailija kirjoitti:
Mihin on kadonnut Melba? Tuo taloustietäjä.
Ja kenkätietäjä, jos oikein muistan?
Vendetta-jäätelökakun ostajahullu
Vierailija kirjoitti:
Korpraalin natsa-tyyppi
Satunnaisiin armeija-aiheisiin ketjuihin kirjoittaa edelleen vaikkei omia aloituksia korpin natsoista teekään.
Kun ärsyttävät hullut katoaa niin vielä hullummat tulee tilalle. Tuo puppahullu ei millään voi olla ihan täysipäinen.
Vierailija kirjoitti:
Kun ärsyttävät hullut katoaa niin vielä hullummat tulee tilalle. Tuo puppahullu ei millään voi olla ihan täysipäinen.
Hän on sama kuin kilttimiesjankuttaja ja koulun diskosta jauhaja. Seinähullu.
Kyllä tulee vanhoja hulluja ikävä, kun tuo vasuhullu suoltaa p@skaa päivästä toiseen.
Behm-hullu on nyt vähän rauhoittunut, kun Behm ei ole ollut niin paljon esillä. Hänellä on kirjoitella Behm-aiheiset ketjut täyteen viestejä siitä millainen kauhistuttava ja rakkaudesta tietämätön heitukka Behm on :D
Luettelo-hullu, joka luetteloi ties mitä nippelinappelitietoa milloin mistäkin (kuka on kuollut minäkin päivänä, salkkareiden näyttelijät, maiden pääkaupungit jne.).
Luulin ensin vaan trolliksi koko tyyppiä, mutta taisi olla jostain pöpilästä kotoisin ja jolle hoitajat antaneet rajattoman käytön tietokoneeseen.
Siitoshullu ja 595€-hullu on tuskallisia. Vähänkin pääsee ääneen niin puolet ketjusta on häiriintynyttä kuvaa seksistä ja hallituksen leikkauksista.
Vierailija kirjoitti:
Kaffebulla
Ei ole kadonnut. Siihen nähden että hän on fanaattinen ps-trolli ihmettelen ruotsinkielistä nickiä.
Punapää/ripulihullu on varmaan viimein saanut apua kun ei ole näkynyt aikoihin, siis se joka postasi aina punapäisistä fiktiivisistä ja oikeista naisista ripuloimassa.
Miks hopeaketun aloitukset aina poistuu? Mä niin haluaisin kuulla miten kävi kun gubbe veti valkean farmariasun yllensä sekä tennarit jakkaan ja läks isolle kirkolle tsaddiin jortsuamaan ja tsirbuloita tsiigailemaan, että kävikö flaksi.
Ei yleensä ehdi kissaa sanoa kun ketju on poistunut.