Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kadonneet palstahullut

Vierailija
25.04.2024 |

Mies vaihtoi nuorempaan-hullu ei ole ollut vuosiin aktiivinen. Ennen tuli jatkuvasti ketjuja siitä kuinka mies vaihtoi nuorempaan, eikä koskaan saanut tietää mitään yksityiskohtia. 

Kommentit (307)

Vierailija
261/307 |
17.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ainut, jota olen kaivannut, on HEL - NYC. Sen jutut oli ihanan lennokkaita.

Minä olen kaivannut hopeakettua.

Miks hopeaketun aloitukset aina poistuu? Mä niin haluaisin kuulla miten kävi kun gubbe veti valkean farmariasun yllensä sekä tennarit jakkaan ja läks isolle kirkolle tsaddiin jortsuamaan ja tsirbuloita tsiigailemaan, että kävikö flaksi.

Ei yleensä ehdi kissaa sanoa kun ketju on poistunut. 

Vierailija
262/307 |
17.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jenni Vartiainen- hullua ei ole näkynyt pitkään aikaan, tehtaili siis aloituksia Jenni Vartiaisesta ja sitten vastaili itselleen. Ilmeisesti vihasi Jenniä, koska poikaystävä tai mies piti Jenniä kauniina.

Sitten oli se joku todella sairas, joka vainosi sitä päätoimittajaa, tästä on jo vuosia aikaa, muistaako kukaan?

Rahuli- hullu oli ihan harmiton, mutta vähän kajahtanut.

Sössö, tai xxxx, tai mikä nyt olikaan anorektikko on myös kadonnut, toivottavasti sai elämänsä kuntoon.

Onhan näitä tässä vuosien varrella ollut.

Ei vihaa Jenniä tai muita kauniita naisia siksi, että miehet tykkää, vaan oman rumuutensa ja kateutensa takia. Sairas tyyppi. 

Voisko sama olla Meghan-hullu? Niin sairas ketju oli se alkuperäinen ja samaa settiä tämä nykyinen penaalin terävin kynä -ketju. Edelleen ihmettelen että miten niin sairas v*hapuhetta ja disinformatiota täynnä oleva ketju saa olla vuosi kaudet. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
263/307 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ainut, jota olen kaivannut, on HEL - NYC. Sen jutut oli ihanan lennokkaita.

Minä olen kaivannut hopeakettua.

Miks hopeaketun aloitukset aina poistuu? Mä niin haluaisin kuulla miten kävi kun gubbe veti valkean farmariasun yllensä sekä tennarit jakkaan ja läks isolle kirkolle tsaddiin jortsuamaan ja tsirbuloita tsiigailemaan, että kävikö flaksi.

Ei yleensä ehdi kissaa sanoa kun ketju on poistunut. 

Minä kanssa ihmettelen että miksi ne poistetaan? Hauskoja tarinoita.

Vierailija
264/307 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vähään aikaan ei ole näkynyt sitä hullua, joka tuli vegaaniketjuihin lässyttämään, että vegaanit syövät vuohenjuustoa. 

Tämä mainittu tyyppi voi hyvin olla sekaisin, mutta ilmeisesti kuitenkin sama henkilö, joka 90-luvulla junttasi läpi päätöksen, että vuohenjuusto on vegaaneille ns. sallittu poikkeus. Vegaaniliitto kuulemma hajosi siihen ja tämän hiipparin opetuslapset julistautuivat jonkinlaisiksi maltillisiksi vegaaneiksi.

Perustelut olivat kyllä aika hämyiset. Jotain ihmisen ja vuohen välillä vallitsevasta yatävyydestä siinä puhuttiin. En jaksa muistaa tarkemmin.

Minäkään en muista noita opillisia perusteluja, mutta kyllä tällä tarinalla ilmeisesti oikea tausta on. Keskusteluun oikeista ruokatavoista mahtuu monenlaista myrskyä vesilasissa ja tämä vuohenjuustoporukan irtiotto tiukan linjan vegaaneista on yksi niistä. Sitä en tiedä, kuuluuko tähän oppisuuntaan kymmeniä vai satoja ihmisiä, vaiko peräti tuhansia. 

Vierailija
265/307 |
06.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korpraalin natsa-tyyppi

Vierailija
266/307 |
06.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

UP- hullu on paljon rauhoittunut , tai sitten ne kirjaimet on täysin mennyt jumiin liiasta käytöstä.

Vierailija
267/307 |
06.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mihin on kadonnut Melba? Tuo taloustietäjä.

Ja kenkätietäjä, jos oikein muistan?

Vierailija
268/307 |
18.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vendetta-jäätelökakun ostajahullu

Vierailija
269/307 |
19.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kääretorttu-hullu

Vierailija
270/307 |
19.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Korpraalin natsa-tyyppi

Satunnaisiin armeija-aiheisiin ketjuihin kirjoittaa edelleen vaikkei omia aloituksia korpin natsoista teekään.

Vierailija
271/307 |
04.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun ärsyttävät hullut katoaa niin vielä hullummat tulee tilalle. Tuo puppahullu ei millään voi olla ihan täysipäinen.

Vierailija
272/307 |
04.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun ärsyttävät hullut katoaa niin vielä hullummat tulee tilalle. Tuo puppahullu ei millään voi olla ihan täysipäinen.

Hän on sama kuin kilttimiesjankuttaja ja koulun diskosta jauhaja. Seinähullu. 

Vierailija
273/307 |
15.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tulee vanhoja hulluja ikävä, kun tuo vasuhullu suoltaa p@skaa päivästä toiseen.

Vierailija
274/307 |
15.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vulgaari wasabi-hullu

Vierailija
275/307 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Behm-hullu on nyt vähän rauhoittunut, kun Behm ei ole ollut niin paljon esillä. Hänellä on kirjoitella Behm-aiheiset ketjut täyteen viestejä siitä millainen kauhistuttava ja rakkaudesta tietämätön heitukka Behm on :D

Vierailija
276/307 |
12.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luettelo-hullu, joka luetteloi ties mitä nippelinappelitietoa milloin mistäkin (kuka on kuollut minäkin päivänä, salkkareiden näyttelijät, maiden pääkaupungit jne.).

Luulin ensin vaan trolliksi koko tyyppiä, mutta taisi olla jostain pöpilästä kotoisin ja jolle hoitajat antaneet rajattoman käytön tietokoneeseen. 

Vierailija
277/307 |
12.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitoshullu ja 595€-hullu on tuskallisia. Vähänkin pääsee ääneen niin puolet ketjusta on häiriintynyttä kuvaa seksistä ja hallituksen leikkauksista.

Vierailija
278/307 |
12.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Psykiatrinen sairaanhoitaja

Vierailija
279/307 |
12.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaffebulla

Ei ole kadonnut. Siihen nähden että hän on fanaattinen ps-trolli ihmettelen ruotsinkielistä nickiä. 

Vierailija
280/307 |
18.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Punapää/ripulihullu on varmaan viimein saanut apua kun ei ole näkynyt aikoihin, siis se joka postasi aina punapäisistä fiktiivisistä ja oikeista naisista ripuloimassa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi seitsemän