Lue keskustelun säännöt.
Alue: Aihe vapaa
Mistä mä saan jonkun investoijan niin että voin aloittaa oman vauvatyyppisen ROSKABLASKAN jonne kaikki voimme mennä? Sugerdaddyn?
25.04.2024 |
Mistä mä saan jonkun investoijan niin että voin aloittaa oman vauvatyyppisen ROSKABLASKAN jonne kaikki voimme mennä? Sugerdaddyn?
Kommentit (3)
Miten olis jos vaan alkais julkaseen jossain blogissa samat kirjoitukset kuin täällä... tuliskos sit josku somevaikuttajaksi?
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Varmaankaan perustaminen ja perustamiskustannus ei ole vaikein. Vaikeinta voi olla saada ihmiset palveluusi. Hanki joku turha julkkis vetonaulaksi boostaamaan, se kultahamenainen tai mikä se oli tupsutuksu ... Kyllä ppuhujat silloin palstallesi tulee ja saat sponsoreita roskalehdistä.
Alue: Aihe vapaa
Mulla oli vuodesta 2009 alkaen aborttiblogi enkä koskaan saanut sinne minkäälaista lokaa, mutta jostain syystä blogit ei toimi vaan pitää olla tämmönen KARUSELLI PYÖRII... mutta kun täällä on tommonen mode joka poistaa kaiken ja määrää mitä heidän blaskassaan julkaistaan... ja varmaan vielä joku poliisilaitoskin valvoo mitä täällä SIRKUKSESSA pyörii...