Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kerron, mitä rakastan kissassani

Vierailija
24.04.2024 |

Paksu pörröinen turkki, kauniit silmät, uteliaisuus, älykkyys, osaa ennakoida tilanteita, rakastava, uskollinen, halaa ja kehrää, hellyydenkipeä, märkä nenä, karhea kieli, huumorintajuinen, tulee luokse kun kutsun, kaunis, kiehtova häntä, kehräys, tuoksu, hauska, suloinen maukuminen,  nukkuu vieressä, itsepäinen mutta kiltti, ei raavi tai pure, niin söpö ettei sille voi olla vihainen jos vaikka rikkoo jotain 

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
24.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

He on niin rakastettavia.

Vierailija
2/4 |
24.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kissat <3 <3 <3

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
24.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voih.

Minäkin rakastan.

Kun leikittää itse itseään. Välillä vähän kuin tajuaisi, että minä leikitän, välillä ei, että lelu itsessään leikkii, ja etenjin vain se toinen pää pitkästä lelusta.

Myös sitä kun tuijottaa lelua. Ei tapahdu mitään. Tuijottaa lisää. Ei tapahdu vieläkään mitään. Kääntää katseen minuun. Räpsäyttää vastustamattoman hymyn. Ja taas mennään.

On myös oppinut, että se kun sanon "Nyt loppu" (se leikki siis, hirmu session jälkeen) niin se tarkoittaa, että nyt tulee vielä huippuleikit! Meinaan oon ihan itse ehdollistanut ja opettanut, että tuon lauseen jälkeen vielä tulee parhaat yllytykset, kun mami ei voi vastustaa kun toinen on yllyttänyt jo ihmisen uuvuksiin, mutta en tohdi lopettaa kun toinen on niin innosta soikeana! Sitten vasta voi lopettaa kun Hän on valmis. Ja oma koodikielemme sallittakoon. Mami vaan yrittää esittää vaikeasti tavoiteltavaa, mutta on oikeasti aika helppo.

Vierailija
4/4 |
24.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kisut ovat parasta mitä elämässä on.

M.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä seitsemän