Oletko ollut haluton jostain määrätystä syystä ?
Harvoimpa näin miehenä olen ollut haluton ettei nainen kelpaisi, mutta kerran oli niinkin. Nuorena erektio petti kun heila olisi tahtonut.No ei sitten milläänottanut eteen. Sen jälkeen ei maistunut pitkään aikaan. Halutkin meni niin tarkkaa, että vaikka kuika kaunis ja hyvännäköinen nainen käveli edessä niin vain harmitti. Kaunis lyseon maikkatyttökin harmitti , vaikka aiemmin en juuri saanut hänestä katsetta irroitettua. Kun erektio palautui, niin sitten halut löytyi
Kommentit (7)
Pitkässä parisuhteess paljastuikin miehen pettäminen, siis aika alussa upeaa suhdetta. Vaikeaa ymmärtää, ja mahdotonta unohtaa. Tähän asti himoinnut miestä, mutta en oikein enää pysty.
Vierailija kirjoitti:
Pitkässä parisuhteess paljastuikin miehen pettäminen, siis aika alussa upeaa suhdetta. Vaikeaa ymmärtää, ja mahdotonta unohtaa. Tähän asti himoinnut miestä, mutta en oikein enää pysty.
koita unohtaa ja antaa anteeksi .Sinun miehesi hän kuitenkin on .
Hormonaalinen ehkäisy teki haluttomaksi. Siksi kondomi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
koita unohtaa ja antaa anteeksi .Sinun miehesi hän kuitenkin on .
Olen kyllä koittanutkin, mutta vanhentunut kovasti tässä.
Toisaalta, olihan hän minun mieheni kun noin teki, minä unohduin siinä. Elämä on epistä.
Halut meni kun huomasin olevani ainoa halukas suhteessa. Omat halut siis loppui vastapuolen halujen loppumiseen.
Vierailija kirjoitti:
Halut meni kun huomasin olevani ainoa halukas suhteessa. Omat halut siis loppui vastapuolen halujen loppumiseen.
Tämä kävi minullekin. Halut kadonneet melkein kokonaan kun muija ei halua enään ja sanonutkin että antanut vaan mieliksi silloin kun sitä harvoin oli. Ennen teki aina mieli koskettaa, nuolla ja panna. Eipä tee enään kun tietää ettei toinen sitä halua
Väkivaltainen parisuhde vei kaikki fiillikset moneksi vuodeksi.