Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

*~*Enskattaret tiistaina 23.1.*~*

23.01.2007 |

Hyvää tiistai-huomenta kaikille! Tässäpä tiistain pino, olkaatten hyvät : )

Dajm

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
23.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihinkäs se viikonloppu oikein hujahti, nyt jo tiistai? Ihan alkuun taidan kirjoitella omaa napaa:

).( Kiitos kaikille toisesta negasta pahoitelleille... ja ihanaa kuulla, etten olekaan ihan höntti, vaikka tuon oudon tädin takia uudelleen testailinkin. ; ) Siis täti sen kun vielä oudommaksi yltyy: lauantaina alkoi tuhruttaa uudelleen, niin kuin pelkäsinkin ja sunnuntaina vuoti ihan kunnolla kipujen kanssa. Nyt sitten on vielä eilen ja tänäänkin tuhruttanut. Nyt siis kp 10. Ottaa todella päähän ja päätinkin, että jos seuraava täti ei ole normaalimpi, niin menen lääkäriin (jos ottavat) kyselemään, että mitäs tää voisi olla. Eka ajattelin jo nyt mennä, mutta luulenpa, että vielä sanoisivat vaan, että pillereiden jälkeen kestää jonkun aikaa normalisoitua. Eihän tässä mitään raskautumista voi kuvitellakaan, kun tää on tämmöistä : ( Eli tää kierto mennään ihan piinailematta siis.

Elviira: Kuten omasta navasta näet, niin lääkäriin tulee lähtö luultavasti mullekin noiden vuotohäiriöiden vuoksi. Toivotaan, että saadaan molemmat selvyyttä asioihin. Ja tsemppiä siulle uuteen kiertoon!

Digru/neiti82: tervetuloa joukkoon! Siun galluppiin vastailen, että Itä-Suomessa asustelen. Sivuille löysin ihan vaan surffailemalla. Vähän aikaa taustailin, mutta kun yrityksen aloittamispäätös tehtiin miehen kanssa, niin aloin kirjoitella tänne syksyllä. Ja todella hyvin täällä viihtynyt, enskat on mahtavaa porukkaa ; )

Aqua: voi että, tätipahoittelut ja tsemppihalit... mie olin jo niin varma!

Repuli: Ultraan onnea matkaan, käythän sitten kertomassa kuulumiset? Ja tottakai saat tänne kirjoitella ihan niin kauan kuin haluat. Oi, siullahan on käynyt ikävä luisu auton kanssa, onneksi olette kunnossa! Ihan sydän hyppäs kurkkuun, kun luin.

Niina: vilkutukset siulle! Käyhän kertomassa kuulumisia! Vaikka täytyy tunnustaa, että olen mie käynyt vähän tuolla o-puolella välillä ¿vakoilemassa¿...

Cerise: Onnea uudesta upeasta työpaikasta! On tuo äippäloma siellä teillä kyllä todella lyhyt... täällähän jotkut kauhistelevat jo sitäkin, jos heti suomalaisen äippäloman jälkeen vie lapsen hoitoon! Ihanalta kuulosti tuo tori, mie näin itä-suomalaiseen torikulttuuriin tottuneena kaipailin torielämää niinä 5 vuotena, jotka keski-Suomessa asuin. Kyllä kesällä on aika upeeta käydä kahvitauolla torikahviossa kahvilla tai jätskillä ja seurailla samalla ihmisiä. Ja markkinoilla pitää aina käydä moikkaamassa tuttuja myyjiä : )

Killa: moiii! Iso vilkutus siulle! kiva, kun kävit moikkaamassa ja tosi, tosi paljon tsemppiä ja jaksuja hoitoihin.

Nellamaija: nega- ja tätipahoittelut ja halit... oikein muuta ei osaa sanoa, kuin että yritähän jaksella! Hyvä, että olette miehen kanssa saaneet puhuttua jatkosuunnitelmista.

Nuutti: ja siellähän on sitten vielä oudompi tuo äippä/sairasloma-tsydeemi! Kyllä me täällä Suomenmaassa vaan ollaan aika hyvässä asemassa tän suhteen.

Marge: jokos sie kävit siellä ultrassa? Jos et vielä ehtinyt, niin tsemppiä sinne ja peukut on täällä ainakin taivasta kohti! Tulehan kertomaan tännekin, miltä näytti?

Dizku: niin, tarviikos sitä kyselläkään, että onko piinaviikko vaan voi todeta, että siullahan ON piinaviikko : ) No, vitsivitsi, sori vaan aiempi ¿tokaisuni¿! Jospas ne oireet nyt ei oliskaan kuviteltuja?

Rouvavauva: bdbdbd, siellähän jännätään jo!

s-k-: tätipahoittelut... ja tsemppiä iso annos uuteen kiertoon.

Hermione: bdbd.... onhan täti pysytellyt poissa?

Vilkutukset muillekin ensikoille ja ihanan kirpeää pakkaspäivää!

Dajm

Vierailija
2/9 |
23.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moikka vaan kaikille!

Repulilla oli ollut erittäin ikävä tapahtuma se on vaan joteskin aina niin et jos jotain sattuu niin sanotusti läheltä piti niin ei mee kovin kauaa kun sit tajuaa et mitä ois voinu mennä toisin. Mut mukavaa kun ei käynyt pahemmin et selvisitte säikähdyksellä.

Sit tuli tosta Cerisen kirjoituksesta mieleen että ethän vaan ymmärtänyt minua väärin ei ollut aikomus syyllistää et miten pitkään oot äitiyslomalla ja ymmärrän että asiat ei ole samoin joka puolella maapalloa joten jos loukkasin niin anteeksi ei ollut tarkotus. Päivittelin vaan muuten sitä asiaa ja tuli sit ehkä huonosti ilmastuun ittensä:)

Rouvavauva pidän peukut ja pottu varpaat pystyssä meijän kummankin puolesta. Itteänikin jännittää et josko ois kummiskin raskaana vaikka täytyy myöntää et nyt on jo muutaman päivän aikana ollu semmoisia täti oireita et on meinannut saada särkylääkettä ottaa. Mut eikun *db* kummankin puolesta Ja tietty kaikille muille jotka on kans piinailemassa.

s-k:lle pahoittelut tädin yllätyksestä:(

Nellamaijalle kans täti pahoittelut ja *halit* täältä päin aina hirmu vaikeita asioita nuo mitä mietitte.

Margelle onnea tämänpäiväiseen ultraan jos nyt ei oo jo myöhästä mut toivotaan et hyvin ois mennyt:)

Dajmille pahoittelut ilkeääkin ilkeämmästä tädistä tosi typerä on kun ei älyy lähtee pois oikeella aikaa.

Omaa napaa sen verta et oireet ei oo oikeestaan muuttuneet muuksi kun että välillä vaan tuntuu menkka oireita olevan mut jos ei tätiä näy niin sunnuntai ois sit oikee aika varmaan ruveta testin tekoon jos nyt edes uskaltaa:)

Mut siinäpä sitä taas oli nyt tarttee lähtee koiruuden kanssa ulos kun vinkuu jo ovella. Jotes eikun kaikille plussa tuulia vaan:)

T:Dizku

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
23.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dajmille en todellakaan ottanut mitenkään hounosti sitä sinun sanomaa et taitaa olla piinaviikko vaan tokaisin että taidat houmata että en meinaa pysyä housuissani kun niin kovasti jännitän elikkä siis siitä arvelin että josko olisit tokassut minulle että piinaviikot. Jotenkin tuntuu et nytkun on oikeen jännityksissään niin ei oikeen osaa ilmaista itseään joten arvelin et korjaan jottet luule että olisit sanonut jotakin väärää:)

T:Höpelöitynyt Dizku:) HEH

Vierailija
4/9 |
23.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirpakkaa tiistaita kaikille!

Nellamaija: suuret pahoittelut negasta ja tädistä =( Tsemppiä vain kovasti taas uuteen kiertoon!!

Agua: pahoittelut tädistä ja tsempitystä myös sinne! Ei auta kun toivoa ja uskoa että meidänkin vuoro vielä tulee. Meikäläisen usko kyllä horjuu todella pahasti tädin saavuttua mutta kummasti mieli taas kohenee kun (oletettu) ovis aika lähenee. Sylintäydeltä tsemppiä =)

Reppuli: huh huh, onneksi liukastelussa ei kärsinyt kun auto! Ultraan onnea matkaan ja tulehan sitten kertomaan kuulumiset?

Dirgu: Tervetuloa joukkoon mukaan turisemaan! Gallupiin: eli Etelä-Suomessa asustelen. Näille sivuille eksyin ihan surfailemalla. Noin pari kolme kuukautta tuli taustailtua ja nyt vuoden verran on tullut kirjoiteltua.

Dajm: kökkö tuota sinut tätiä, jaospas piinailuttomuus tuottaisi tulosta bdbd

Cerice: Onnea uudesta työpaikasta!

Killa: Moikka, kiva kun olit käynyt kurkkimassa. Kovasti ++++++++pöllytystä ainahan sitä pieni toivo luomuihmeestä pitää olla =D Tsemppiä hoitoihin myös, täytyypä käydä kurkkimassa miten teidän tilanne edistyy sillä sama homma eli hoitoihin lähtö olisi täälläkin edessä.

Marge: Peukutusta ultraan, toivottavasti olisi hyviä uutisia kerrottavana!!

s-k: pahoittelut tädistä =( Kovasti tsempiä sinnekin!

Dizku ja Rouvavauva ainakin piinailivat joten +++++++++pöllytystä ja tietysti kaikille muillekin myös.

Loppuun ON: eli kp12/35-40 ja mieli alkaa taas kummasti piristymään kun ovis aika lähestyy. Tikuttelemaan ajattelin pitkästäaikaan ryhtyä. Osaisi sitten siellä ensikäynnillä vähän kertoilla millaisia viivoja noihin tikkuihin on milloinkin saanut!

-hapö-

Vierailija
5/9 |
23.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nellamaijalle negapahoittelut! Ja voi tota tuttipullo-reaktiota :/, laukaisi varmasti jotain miehesi ja sun väliltä; saitte puhuttua ja toi gyneltä ajan varaus tuntuu hyvältä ratkaisulta. Mekin ajateltiin just ihan vaan lääkäriaikaa tms. varata, jos ei toukokuuhun mennessä ole tärpännyt, sillä silloin tulee vuosi täyteen. Hoidot tuntuu ehkä liian " radikaalilta" ...Tsemppiä, kyllä kaikki siitä paranee! (hali)

Repuli: Kauhea tapaus toi ulosajo sunnuntai-iltana! (hali) Itekin muistan kyllä että oli tiet kyllä todella jäässä että vaikka kahtakymppiä ajoi niin luisui mutkassa. Onneksi ei käynyt pahasti! Miehesi rekatio asiaan oli sydäntä lämmittävä :) Joo, se on hyvä tehdä kaikki mahdollinen tulevan lapsen parhaaksi. Omalla miehelläkin kaikkia mahdollisia allergioita, niin jos tuo Gefilus ¿jugurtti skulaa, niin joskus kun sitä tästä raskautuu, niin voisi ottaa käyttöön! Ja viihdy täällä meidän seurassa niin kauan kuin tuntuu hyvältä. Onnea sinne alkuraskauden ultraan!

Ceriselle onnittelut työpaikasta! Ja sun galluppiin: Meillä on niin että tällä hetkellä minä opiskelen ja mies käy töissä. Joten eipä ole muuta ongelmaa, kuin jättää opiskelut hetkeksi sivuun.

Killa oli käynyt morjenstamassa, MOI! Tsemppiä paljon sinne teille, nähdään o-puolella ;)

Margelle kauheasti tsempitystä! Toivotaan parasta, *bd*

Rouvavauvalla on piinaa! *bd*

s-k:lle tätipahoittelut! Ja jep, täällä tunnustautuu yksi jolla tirahti kyyneleet kun se pienen tytön isä pääsi Idols ¿jatkoon :) Oli kyllä varmaan osuutta sillä herkällä musiikilla taustalla :D (tai oon mä kyllä kauhee itkuntihrustaja muutenkin, kunnon herkistelijä, rapu kun oon)

Neiti82/Digru: Oireet kuulostaa lupaavilta, peukkuja *bd*! Tohon juttuun ettei muista nimiä: Meikä käyttää ainaski Wordia tässä sivussa, oon niin lahopää, että tälleen onnistuu jokaiselle kommentointi paremmin. Niin, ja pääkaupunkiseudulla asustellaan, kahdeksatta kuukautta täällä palstaillaan.

Hermionelle *bd*

Dajmille tsempitykset ton tädin/tuhrun kanssa!

Dizku: *bd*

Hapölle tsemppiä oviksen bongailuun ja peitonpöllytysintoa! :)

Elviira: Jokos se täti on taltutettu siellä ja uuteen kiertoon päästy?

ON: Täällä kp22/28-33 ja huh-huijjakkaa kun noi kp.t näyttääkin jo ihan piinaviikoilta, mä elelen vieläkin ihan ovisaikoja fiiliksen mukaan, eli kokoajan houkuttelen miestä JokaToinenPäivä pupuilemaan :D Kahtotaan sitten miten tämä menetelmä kantaa hedelmää, tuntuu että muita on jo testattu. Eipä kummempaa omaan napaan.

Loppuun vielä vilkutukset kaikille enskoille: Dajmille, s-k:lle, saikulle, Nuutille, nellamaijalle, Aqualle, hapölle, Dizkulle, Margelle, Rouvavauvalle, Ceriselle, Digrulle, Marzulle, Julille (Missä olet?!), hätähousulle (Sinusta ei ole vähään aikaan kuulunut...Missä?), Sara-Marialle (Huhuu, missä oot? :) ) ja Katalle (mikä tilanne siellä?), sekä kaaaaikille muillekin!

-Mary

Vierailija
6/9 |
23.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juupajep, auto meni lunastukseen. Hassua, koska ulkoisesti sille ei tapahtunut mitään... mutta se on nyt jotenkin vääntynyt, eikä sitä voi korjata... Eli... pikkuriisikuppi vaihtuu nyt perheautoon. En mä muuten olisi isommalla autolla pitänyt kiirettä, mutta toi tieto, että pikkuauto menee noin solmuun tuollaisesta, vähän säikäytti. Isi sanoi, että pitää ostaa farmari, kun on vauvakin matkalla.. se on niin liikkis ;)

Dajm... ei todellakaan ole hassua testailla omituisen tädin seurauksena. Tyhmä täti kyllä sulla. Kandee varmaan tosiaan kysäistä ainakin lekurilta. Mulla oli tuollaisia ongelmia joskus parinkin eri pillerimerkin kanssa... tuhruttelua hetkittäin parikin viikkoa putkeen. Kertakaikkisen ikävää.

Dizku: Älä suotta niitä tätioireita ajattele. Mulla oli ihan selkeät tätioireet, vaan täti teki onneksi oharit... toivottavasti pitkäksi aikaa.

Hapö: Varmasti tulen ultran jälkeen kertomaan kuulumisia. Siihen asti ajattelin tosiaan roikkua täällä teidän riesana.

Mary: Miehen houkuttelu vällyjen väliin on aina hyvä idea ;) Eihän sitä koskaan tiedä, millain kohdale osuu... ja kun harjoittelu on hauskaa,niin mikäpäs siinä.

Neiti82/ Digru kyseli aiemmin vissiin vähän taustoja, eli: Mä Uudellamaalla ja mies Itäisessä Suomessa. Etäsuhde... enemmän tai vähemmän ollut koko ajan. Nyt siis tulokkaan myötä muutetaan yhteen asumaan. Itä-Suomeen meille on siis valmistumassa omakotitalo, mutta raksalla ei voi asua, ainakaan vauvan kanssa, eli varmaan vuokraillaan asunto vuodeksi / pariksi. Mä rupesin palstailemaan jossain vaiheessa syksyä, olin siihen asti vakoillut kyllä salaa. Hyin tänne olen sopeutunut, mukavaa porukkaa... Yritystä meillä oli takana melkein vuosi ja nyt sitten on tärpännyt.

Kiitokset vielä kaikille teille jaksuhaleista ja suojelusenkeleistä. Niitä tosiaan oli matkassa. Olette aivan loistavaa porukkaa...

ON: Rintoja aristaa ja olo on turvonnut. Siinäpä ne oireet... Miekkonen on taas omassa kotonaan ja tulee perjantaina tänne. Ikävä on... Perjantaina lähdetään mun vanhempien luokse (ja faija luultavasti juoksuttaa meitä autokaupoilla koko viikonlopun ;)). Välillä sitä yhä vaan miettii, mitä olisi voinut sattua, mutta nyt pitäisi vaan rohkeasti hypätä rattiin uudelleen (vaan kun ei ole autoa

Tuli vähän omanapainen teksti jälleen... sorry. Palaan astialle jälleen, paremmalla ajalla. Nyt surffailemaan autoja (ihan niinkun mä niistä jotain ymmärtäisin... mä vaan haluan punaisen auton ;)).

- R

Vierailija
7/9 |
23.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

HÄPÖ: Kiitos tsempityksistä! *ottaa sylintäydeltä vastaan* :) Ja ojennan sinnepäin myös! Hei, mä taidan ehkä kans rohkaistua pitkästä aikaa tikuttelemaan ovista. Jos tällä kertaa panostais ja ostais niitä digitaalisia (clearblue?), niin ei tarviis ihmetellä viivojen vahvuuksia. Peitonpöllytysintoa sinne!

DAJM: Kiitos pahoitteluista *halaa takas* Sulla kumma täti on, kun ei ymmärrä lähteä jatkamaan matkaa :( Toivottavasti ei ota tavaksi. Ai et aio piinailla tässä kierrossa, jos nyt kuitenkin pienesti peukutan bd :)

MARYLLÄ alkaa piiiinaaa, bdbdbd

MARGE, olitko hyvin muninut eli mitä näytti ultra? Heti tänne kertomaan! :)

REPULI, punainen auto kuulostaa hienolta :) Hyvää vointia ja odotusta sinne!

ON: alkukierron seesteinen aika menossa eli eipä ihmeempää, lomasta haaveilen.

Mukavaa viikkoa kaikille enskoille, tulkaahan kertomaan kuulumisia!

Vierailija
8/9 |
23.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä ei siten olekaan niin hyviä uutisia, mitä ajattelin! Eli varoitus vaan, mutta nyt tulee todella omanapainen, itkun ja huudon sekainen, viesti¿

Olin sitten siellä ultrassa, kiitos vain kaikille tsemppaajille! Clomit ei ollut mulla vaikuttanut halutulla tavalla eli toisella puolella oli muutamia pieniä munarakkuloita ja toisella useita, yli kymmenen reilusti (lääkäri ei edes laskenut, pyöritti päätään¿). Kun siellähän olisi pitänyt olla muutamia hienoja yksilöitä. Nyt niiden kokokin jäi alle 10mm ja luultavasti ei sitten kerkiä kasvaa edes kunnolla, ennen ovulaatiota! Myös limakalvo oli onnettoman ohut¿Nyt mennään kp10 ja lääkkeiden piti vielä hiukan aikaistaa ov:ta¿ Perjantaina menen kuitenkin uudelleen ultraan ja katsotan onko mitään muutosta tapahtunut eli onko kasvaneet ja onko yhtä johtotähteä¿ Toivoa siis täytyy!

Mutta sitten siihen pommiin, jonka niskaan sain. Eli lääkäri on sitä mieltä, että näistä clomeista ei ole mulle hyötyä, kun ei se ota tuulta purjeisiin ja luultavammin ei niitä siis jatketa. Ja sanoi, että meidän seuraava hoito, jota aloitetaan suunnittelemaan on IVF:ä eli koeputkihedelmöitys! Siinä se sitten tuli¿! Siis ei edes koiteta inssiä vaan suoraan siihen mitä vähiten odotti! Kuulemma mulla niin on/off munasarjat ja tämä määrä hormonia sekoitti tuotannon. Ja että, kun piikittelyssä (kuuluu siis ivf:än hoitoon) pystyy laittamaan vielä pienempiä annoksia hormonia...

Että kyllä elämä osaa olla joskus pas***! Tähän en ollut varautunut, vaikka kaikkia asioita on tullut pyöriteltyä mielessä ja hoidoista on tullut lueskeltua kaikenlaista! Mutta silti päälimmäinen kysymys on miksi? Pää on aika sakaisin ja itkun läpi tänkin oon kirjotellut! Että semmosta tänne! Nyt siis näin ja tietenkin pe taas hiukan viisaampi, mutta mutta¿.

Nyt meen yrittää unta, kauhea päivä ollut muutenkin...Tulen taas ja ehkä ajatukset kasassa...

-marge-

Vierailija
9/9 |
23.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Margelle MEILT KAIKILT eskoilt ISOT lohtuhalit ja suukot!!

Huomenna toivottavasti vähän parempi päivä..