Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

LOKAHAAVEET 23.1

23.01.2007 |

Näin se alkaa kohta olla Tammikuukin pulkassa :o)

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
23.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heips!

Anteeksi ihan ekaks tää palstahiljaisuus mun osalta, en oo päässyt nettiin kun kone meni rikki*kädet tärisee, vieroitusoireita* Huomenna todennäköisesti saadaan oma kone taas taks, niin sit pääsen päivittelemään listaa ja paneutumaan paremmin näihin juttuihin:)

Vähän yhdellä jos toisellakin oli ollut surua, sukulaisten tai tädin takia, isot halit kaikille!!

Meillä ei tilanne muuttunut, alamahaa nippailee vähän vaihtelevasti ja rinnat on viel vähän arat, mut ei mitään varmoja oireita:( Itseäni ihmetyttää edelleen se miehen huomaama alapään ahtaus. Valkkaria tulee kans vähän. Ai niin, en tiiä onko oire, mut syke tuntuu nopeemmalta koko ajan:) Koitan nyt huomata kaikki epäilyttävät oireet, huomaattekos?:))

No, ihan pika pikaa tulin vaan pyörähtää..Plussaonnea kaikille!!

Vierailija
22/32 |
23.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suuren suuret pahoitteluni kaikille tädin yllättämille :' ( ja plussanneille mahtavat onnittelut! =D

Tari! En osaa kertoa miten pahoillani olen sun puolestasi. *Iso halaus*. Mutta onneksi pääset nyt tutkimuksiin, toivottavasti sun ei tarvi niitä kauaa odottaa. Jospa sullekin riittäs pelkkä keltarauhashormonituki kaverin matkassa pysymiseen. Toivotaan mahdollisimman parasta ja pikaista lopputulosta!

Iksu! Ihan yksityisellä gynellä oon käyny. Tuon kesäisen km:n jälkeen vaihdoin endokrinologiaan erikoistuneeseen gyneen, kun mulla on kilpparihäikkää ja nyt ilmeisesti jonkunasteinen tulehdusreuma niin aattelin, että se ehkä osaa ottaa nääkin huomioon. Ja ihan asiallinen tyyppi on ollut. Sain nuo clomit ja lugetkin ilman mitään ihmeellisiä kommervenkkejä. Harmi vaan, kun eivät vielä toistaseks ainakaan oo tuottaneet pysyvää tulosta.

Mutta mun iän ja muut huomioonottaen hän ei siis ainakaan mitään käskeny odottelemaan vaan aloitti siis hoidot heti. Syksyllähän sain kerran sen pregnyl-piikinkin, mutta eipä siinäkään kierrossa pysyny kaveri matkassa. Vaikee kyllä es arvailla, että mitä vielä voi yrittää, mut pitää toivoa, että jotain keinoja vielä löytyy kokeiltavaksi.

Mä en kyllä enää suna suostuis oottamaan yhtään keskenmenoa vaan menisin yksityiselle. Vohan ne sieltäkin kautta ohjata jatkot yleiselle puolelle.

Mut niin hienoilta kuulostaa sun oireet, että jospa sun seuraava gynekäynti oiskin vaikka alkuraskauden ultra! =) Sille peukutukset! =D

Niiloakseli! Mä olen tuossa taannoin todistettavasti jopa raskautunut ilman ovisplussaa. Nyt vasta, kun mulla on clomit ollu mukana kuvioissa on joka kierrossa (tähän asti) tullu todella selvä ja vahva ovisplussa. Usein ne on olleet vaan sinnepäin, mutta silti oon ovuloinu. Liekö sittten ollu huono ovis jo alkuunsa näissä tapauksissa.

Mä en muuten huomannu teroista yhtään mitään sivuvaikutuksia, mutta niin ne yksilöllisesti varmaan vaikuttaa. Sä kyselit aiemmin oliko joku raskautunu terojen avulla ja mulla keväällä syöty kolmas terokuuri toi mukanaan pidemmälle päässeen raskauden joka sitten kuitenkin meni kesken. Mutta ainakin ne auttoivat siihen mihin pitikin, eli mun tapauksessa kutistivat hormonaalisen kystan ja vahvistivat limakalvoa.

Yleensä, kun sanotaan, että stressaamalla saaa aikaan ovuloimattomuutta niin voikohan mun nurinkurinen kroppa ymmärtää tänkin jotenkin väärin.. Ihan on ilmassa ovistuntemuksia ja nyt mietin, että josko mä saan stressaamalla sen tulemaan liian aikasin.. Ja huomenna vasta on ukon kanssa päiväkaffetreffit eli ei vielä tänään tarvis mokoman olla.

noh, ei se useinkaan oo ennen kp 13 ollu joten tuskin nytkään. Pakko vaan panikoida, kun on niin heikoissa kantimissa taas tän kierron yritykset.

Hups, nyt tulee niin pitkää tarinaa, että pakko lopetella ja viedä mimmit kylpyyn!

Onnea matkaan jokaikiselle!

piipaa kp 10/28

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
23.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

olette te niin ihania, kiitos kaikista kauniista sanoista.

MUTTA!! nyt teijän pitää lopettaa!!! koska mä itken. Itken dr.philiä, teijän kommentteja,kokemuksia, itkin jopa tänään vuoden vanhoja viestejä kun haulla hain täältä. Niin, sitten mä itken myös sitä kun haavemaa on niin kaunis biisi, ja mitähän muuta...

taitaa toi yliväsymys ottaa musta vallan... Tois sit sen unenkin, prkl!

Tari: ei varmaan tartte mainita, että itkin myös sun takia...mutta oon tosi pahoillani. voimia ihan mielettömästi teidän perheelle. Kyllä sä selviät!

omassa navassa kamala nälkä, koko ajan ja kaikkea. Ei muuta!ja pissattaa koko ajan.

Vierailija
24/32 |
23.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kakkosen ja kolmosen ikä eroa on 1v5kk ja yksillä normi vaunuilla mentiin ja mennään edelleen. Kantoliina on varteenotettava vaihtoehto jos ei halua kalliita tuplia alkaa ostamaan. Pieni vauva keikkuen rintojen päällä on todella kiva liikkua ja läheisyys pääsee ihan uusiin ulottuvuuksiin :o) suosittelen.Vauva lähellä edistää myös maidon herumista! todistettavasti.

Galluppiin: minä luistelin eka kerran sitten yläasteen viime talvena ja vanhin tyttö huusi mulle " äiti näyttää ihan tuulimyllyltä!" :oD hetken jälkeen sujui kyllä käsiä heiluttamatta. Viime talvena ostin myös sukset ja teloin niillä nilkkani kun kaaduin ja jalat vääntyi :o/ ei ole siis välineurheilu minua varten. Ehkä ovis tikutkaan ei siksi toimi... ;o)

).( ei mittää uutta. Toivottavasti meilläki terot johtaisi raskautumiseen.

Tulin tänään ulos kaapista kun sanoin noin sivulauseessa äidilleni että vauvaa suunnitellaan ja se voi tulla piankin. Saapahan äiti käsitellä asiaa niin ei tule shokkina tuo meidän vitonen sitten joskus :o)

Niiloakseli kp 18 (kai...)

Vierailija
25/32 |
23.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervehdyyysss

PALJON onnea Rillalle. Plussia ei sitten koskaan ole liikaa. Paljon peukutuksia ja onnea.

Tarille edelleen haleja ja voima tsemppiä. Mukavaa, että jaksat olla kaikesta huolimatta positiivisella mielellä. Toivotaan, että KYS:stä löytyy vihdoin tarvitsemanne apu! Se olisi jo oikeus ja kohtuus.

Pricillalle ojennetaan vähän nenäliinoja! Voih! Mä en nyt sano enemään, etten itsetä sua liikaa...Dr. Phil on kyllä paha ohjelma. Tulee just siihen aikaa kun PITÄISi lähteä jumppaan jja tänäänkin jäin sitä tuijottamaan..aijaii..

ON: ei kummia. Ovis tuli ja meni. Mammaksi.fi:n liuskoilla näky 2 viivaa ainoastaan 2 päivän ajan eli aika nopasasti ja se eilinen oli kyllä tosi haalee viiva, joten oikeastaan vaan sen yhden päivän sain jotain näkyvin. Nyt on kyllä yritykset laitetu kehiin, joten nähdään nyt sitten mitä tapahtuu :) Se oli helpottavaa, että saman päivänä kun tuo ovisplussa tuli tunsin myös yöllä itse vihlaisevaa kipua, johon heräsin, eli samoihin menis omien tuntemuksien kanssa...

Mutta mutta...oikein hauskaa iltaa kaikille jaa viikonloppunahan meillä on sitten tooosi jännää....

Katarina 14/28 yk3

Vierailija
26/32 |
23.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

teille, kyllähän se tädin tulo aina masentaa ja yhtään ei oloa paranna se, että saa kuulla että kunhan vaan lopetat stressaamisen ja yrittämällä yrittämisen niin kyllä se natsaa kun on kerran aikaisemminkin natsannu. Eli näitä saa lähipiiristä kuulla jos uskaltaa asiasta mainita :(

Tarille suuren suuret pahoittelut, toivottavasti nyt saat apua ja saat plussan pysymään! bd bd bd

Pricillalle ja Sannuskalle isot halit myös.

Omaa napaa ei juuri vielä ole, kun täti vielä kylässä vierailee. Mutta ostin eilen greippimehua ja foolihappoa :)

CalZal kp2/28-33

Vierailija
27/32 |
23.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarille pahoittelut kaikista vastoinkäymisistä. Kaikille mulle onnea tikutuksiin.

ON: Käytiin sitten vihdoin tänään siellä lapsettomuusklinikalla. En ollut mitenkään varautunut siihen että vasemmasta munasarjasta löytyi kysta joka oli clomien aiheuttama:( Liian suuri annos clomia ja kun minulla ei ollut seuranta ultria. No sen pitäisi hävitä/puhjeta itsestään mutta tukkii sen munasarjan jotenkin. Kystan takana näkyi yksi munarakkula joka sitten kai on hyödytön mutta oikeassa munasarjassa oli kaksi munarakkulaa että ihan satavarmasti ei osannut sanoa tuleeko tässä kierrossa siltikään ovulaatio sen kystan vuoksi. Huomen aamulla menen verikokeisiin otetaan kilpirauhaskoe ja joku prolaktiini koska vasemmasta rinnasta tulee jotain maidon tapaista nestettä. Sain minidisperiini lääkityksen ja lugesteronit oviksesta eteempäin tätiin asti tai jos raskaudun niin viikoille 12-13 asti. Limakalvo on kuulemma liian ohut kiinnittymiseen ja luget laitettiin siihen tarkoitukseen. No näillä eväillä sitten eteempäin. Inssiä minulle ei kannata kuulemma tehdä koska miehen sperma on niin hyvä laatuista että vastetta ei olisi oikeastaan niin 3kk yritetään näin ja sitten ivf jos ei onnistu

Vierailija
28/32 |
23.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mieli vähän parempi. Itkin oikeen reippaasti miehen olkaa vasten, ja sain purettua vähän kakkaa ulos, helpotti paljon. Luvattiin pitää miehen kanssa rehvit perjantai-iltana hyvän ruoan kera, kynttilöitä ja jutellaan lisää... lähinnä puran taas entistä elämääni, joka välillä saa yliotteen. Ihana mies mulla, kertakaikkiaan, rakastan sitä niin mielettömästi:))) mieskulta kyllä sanoi että olen nyt kyllä oudon herkkä ja itkunen, tuli esiin siinä keskustellessa että taidan jännittää tätiäkin niin paljon, että itken jo nyt sitä, jos ja kun joudun pettymään.

calzal, tutti, katarina... kiitos. oikeesti.

ja calzal, olenkohan pahotellut sulle vielä tätiä? jos en, anteeksi en ole huomannut. Hali:)

Galluuppia: Enpä ees omista suksia, viimeksi hiihtänyt....öö..... 14 vuotta sitten, luistelemisesta kyllä tykkään, vähemmän vaan tulee sitäkään tehtyä. Onneksi toi esikoinen on kovasti urheilullinen epeli, loistava kaikessa mikä liittyy urheiluun!

Tänään on muuten tytöt siitä jännä päivä, että kun mulla menkat alkaa sellasella pienellä tiputtelulla paria kolmea päivää ennen menkkoja, niin tänään ei ainakaan mitään... ja tossa katselin merkintöjä kahessa aikaisemmassa kierrossa niin tänään olis tiputtelujen mukaan kp.26, jolloin on alkanut ainakin kaks aikasempaa kiertoa!! onnistukohan tää selitys?saitteko selvää??

ketä meitä nyt tässä piinaileekaan?rimpe ja minä ainakin, olikohan unelma?

Vierailija
29/32 |
23.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan tulee tippa linssiin kun viitsitte lohduttaa tuntematonta.. kiitos.

lyhyesti sanon siitä appiukon sairaudesta sen verran, että paranemismahdollisuutta ei ole. elinaikaa annettiin kaksi vuotta sitten 1-2v. eli lähellä ollaan. ja nyt hän on teholla, mutta ei tietoa miten selviää. eletään päivä kerrallaan.

ja sitten ihan toiseen asiaan, kuulkaas tytsyt, nyt on sellanen ovulaatio päällä ettette usko! molemmille puolille munasajojen kohdalle juimii niin pirkaleesti! sitä se lämmönnousu siis tiesi. tiedä vaikka irtois kaks munasolua... hui, mahdollisuus kaksosiin... mun suvussa kyl on paljon kaksosii.. nyt vaan ei tänään oikeen saa miestä kiinnostuu tuosta peittojen heiluttelusta, mut jospa se riittäs kun eilen on simpat laitettu liikkeelle?

nyt en muista yhtään mitä muut oli kirjoittanu, sorry. yritän petrata huomenna sillä saralla!

öitä kaikille!

sannuska

Vierailija
30/32 |
23.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

uskon tietäväni miltä susta tuntuu, mun kummitäti(jähes äiti minulle) kuoli 2 vuotta sitten alle 50v, kolmen lapsen äitinä rintasyöpään. Saattohidin hänet loppuun asti... teillä on kovat ajat. Olette ajatuksissani.

Priscilla, joka valvoo tämänkin yön.

Vierailija
31/32 |
24.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehelläni tässä vasta vaikeaa onkin, toivon vain että osaan häntä tarpeeksi tukea. onneksi on tuo ihana ilopilleri lapsukainen, piristää kaiken kurjuuden keskellä kaikkien elämää!

ei se sinunkaan osasi ole helppo ollut ja silti elämä jatkuu, joten toivoa on että mekin tästä vielä selvitään! oikeesti nyt varsinkin tuntuu että tuo lapsi on ihan taivaan lahja! hänen avullaan tämä on hieman vähemmän raskasta hetkittäin.

jänskättää muuten huominen koska sieltä työpaikasta soitetaan huomenna että ottavatko mut vai jonkun muun... enkä edes tiedä mitä itse toivoisin, saavani sen vai että hylkäisivät mut. täl hetkel tuntuu kyl mahdottomalta aloittaa just uus työ kun tämä appiukon tilanne on päällimmäisenä mielessä. noh, ei auta kun antaa asioitten mennä painollaan.

mä todellakin toivon että jokaikinen meistä lokahaaveilijoista sais sen plussan, koska tämän mahtavan porukan on pakko pysyä kasassa! siirrytään kaikki tuonne odotuspuolelle lokakuisten pinoon sitten, eiks vaan? ;)

nyt pehkuihin, jos uni tulee..

sannuska

Vierailija
32/32 |
24.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

täällä mä vielä kökötän, varmaan koko yön, että jos uni ei tule, tuu keskustelemaan;)

Mulla on muuten sama tilanne kun sullakin ton työasian suhteen, että mitä teen... kinkkinen tilanne.

Ja kyllä, mä toivon ainakin kanssa että kaikki me pian plussataan...

mua kyllä jännittää jo tosi paljon, toissapäivänä mulla putosi lämmöt 36,3 ja eilisestä taas noussu vaan... äsken just taas 36,8.