Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko muita, jotka saaneet useamman kuin yhden kerran potkut töistä?

Vierailija
22.04.2024 |

Miltä se on tuntunut?

Itse jouduin jo toisen kerran irtisanotuksi yt-neuvotteluissa. Ensimmäinen kerta ei tuntunut niin pahalta, koska melkein kaikki muutkin samaa työtä tekevät irtisanottiin, mutta tämä toinen kerta sitten. Ensin ajattelin, että no ei tässä mitään, mutta nyt on kieltämättä tullut jo sellainen huonouden tunne, ettei oikein kelpaa mihinkään.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
22.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, periaatteessa saanut kaksi kertaa potkut yt:issä, en ole varmaan niin pidetty tai sitten se on se, että olin aikoinaan osaastoni kovapalkkaisin aikaisemman työhistorian perusteella. Toisella kertaa sitä työhistoriaa oli kertynyt liikaa, työnantajat rakastaa "potentiaalia". Kyllähän se menee tunteisiin kuten aina kun häviää kilpailutilanteen, lisäksi niitä elämän pahimpia tilanteita kun tulee kotiin ja kertoo että koko perheen elintaso nyt sitten putoaa. Vihasin sitä ja hain hirveällä teholla uutta paikkaa. Silti kesti pitkään löytää se työpaikka joka suostui palkkaamaan keski-ikäisen kortistosta olevan. Ehdin vielä vaihtaa sieltä virkaan, olen nyt todella motivoitunut ja teen töitä tehokkaammin kuin ikinä - ja nyt sitten orvon hallitus aikoo panna tuhansia virkamiehiä kilometritehtaalle. Jos vielä kerran osuu, menen kiikkuun. 

Vierailija
2/2 |
22.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi kertaa. Molemmilla kerroilla potkut olivat koeajalla

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla