Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko joku muu langennut tällaiseen valheeseen

Vierailija
20.04.2024 |

Ollaan erottu jo miehen kanssa, mutta asiat on alkanut kummittelemaan mielessäni, etenkin unissa. En voi käsittää miten olin niin naivi ja hyväuskoinen, että meni täysin läpi,  kun mies sanoi "uskoutuvansa" minulle heti eräästä asiasta. Kertoi siis lähes itkien kuinka hänen ex vaimonsa ja lastensa äiti oli ollut niin mustasukkainen, että mies ei ollut kuulemma päässyt edes kauppaan, jos ei ollut jatkuva puhelinyhteys vaimoon. Hän selitti, että ei ollut päässyt edes äitinsä luokse ilman, että nainen oli soittanut hänen äidilleen varmistaaksen paikallaolon. Viimeisin pisara oli ollut (..kuin kaunareista) että nainen oli lukinnut miehen kellariin ja tämä ei ollut päässyt edes töihin. Tämän kaiken seurauksena mies oli kuulemma kehitellyt mitä mielikuvituksellisipia keinoja pettää naista koska oli niin ahdistunut ja vihainen. Hän selitti (sepitti) minulle, että jos häntä epäillään ja aletaan rajoittamaan, niin se johtaa pettämiseen (??) Tällä tavalla hän siis varmisti, että en käyttäytyisi sitovasti, enkä epäilisi mitään ja hän saisi pettää menemään ilman ahdistelua.  Tietenkin myös pelkäsi, että hänen ex vaimonsa kertoo pettämisistä minulle, joten kehitteli muka syyksi naisen käytöksen. Myöhemmin ex vaimon kanssa käydyssä keskustelussa hän nimenomaan kertoi, että hänen tekonsa ja käytöksensä johtui nimenomaan siitä, että mies oli jäänyt lukemattomia kertoja kiinni pettämisestä heti suhteen alusta alkaen. Mies oli pettänyt jopa polttareissaan niin törkeästi, että hänen ystävänsä olivat kertoneet tästä häiden jälkeen naiselle. Onkohan tällaiseen hirviöön törmääminen miltei mahdotonta, vai onko yleistäkin toimintaa, jotka me naiset vaan kestämme? Itse yritin kestää siksi, että en kehdannut myöntää edes itselleni, että olin ollut niin tyhmä. 

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
20.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis onko kukaan uskonut sutkaajaa?

Aika moni on, Orpohan sutkasi tiensä valtaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi seitsemän