Kenenkään ei pitisi viettää aikaa missään keskustelufoorumeilla
Kyllähän se niin on. Keskustelufoorumit on paikkoja missä tyhmyys tiivistyy.
Kenellä on eniten aikaa olla foorumeilla? No ne on just ne ihmiset ketkä eivät tee elämässään yhtään mitään. Nämä ihmiset tottakai saavat isoimman "vallan" palstalla, koska heillä on aikaa eniten postailla ja huutaa. Vauvapalstan tapauksessa poistaa jopa toisten kommentteja ja aloituksia. Nämä ihmiset yleensä on häiriintyneitä ja narsisteja, koska heillä ei ole muuta. He ovat ottaneet elämäntehtäväkseen sen foorumin. Heidän maailmankuva on tottakai myös ihan vääristynyt, koska he eivät koskaan näe oikeata elämää tai maailmaa, he näkevät vain oman kämpän seinät ja median. Tottakai tämä heijastuu myös foorumille. Negatiivinen kuva kaikkeen.
Vähentäkää ihmiset näissä paikoissa olemista. Se ei oo tervettä eikä hyväks.
Nimimerkillä just urheilemasta tullut
<3
Kommentit (35)
Täällä käy koulutettua, älykästä porukkaa, joiden kanssa on mukava jutella hyvistä aiheista. Muutama häirikkö pilaa palstan, mutteivat aina löydä hyviin keskusteluihin. Harva täällä viettää koko päivää, ethän sinäkään niin tee.
Jos mietitään mistä ne keskustelu foorumit saanut alkunsa?Antiikin kreikassa oppineet miehet väitteli keskenään filosofiasta,yhteiskunnasta,politiikasta yms. Aikas alas tultu niistä päivistä. Nykyään väitellään siitä että kuuluuko ananas pizzanpäälle?
Ap tuntuu olevan aika riippuvainen tästäkin palstasta. :D
Heti oli rynnittävä tänne tekemään typerä aloitus. Hahhah.
Ap:n urheilu: jääkaapille lisää mässyä hajkemaan, jotta jaksaa keskustelupalstoilla iltaan asti.
Taas päivän profetia "minä tiedän kaiken" -tyypiltä. Mukaan lukien urheilu.
Niinpä. Minäkään en ole koskaan kirjoittanut millekään keskustelufoorumille.
Olisit ap. vaan mennyt suihkuun ja vaikka lukenut kirjaa. Mitä sä tänne tulit?
Ylläpito saa palkkansa siitä, että poistelee ketjuja, ei kuka vaan hengailija. Ilmiantaa tietty voi.
Ja ulkoiltuasi ryntäät tänne neuvomaan muita ettei täällä pitäis hengata. Jep. Kukahan on addiktoitunut.
Olen hyötynyt tästä palstasta paljon. Olen opetellut jäsentämään ajatuksiani täällä, oma moraalikoodistoni on selkeytynyt, olen opetellut ilmaisemaan ajatuksiani kirjoittamalla. Ei vain siis hukkaan heitettyä aikaa. Palsta antoi lohtua ja iloakin vaikeilla hetkillä.
Vierailija kirjoitti:
Onhan tämä jonkinmoinen henkireikä!
Huh otan osaa 💔
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onhan tämä jonkinmoinen henkireikä!
Huh otan osaa 💔
Olen halvaantunut ja paljon yksin pyörätyolissa kotona. Kiva lukea hölmöjä juttuja välillä.
Vierailija kirjoitti:
Jos mietitään mistä ne keskustelu foorumit saanut alkunsa?Antiikin kreikassa oppineet miehet väitteli keskenään filosofiasta,yhteiskunnasta,politiikasta yms. Aikas alas tultu niistä päivistä. Nykyään väitellään siitä että kuuluuko ananas pizzanpäälle?
Äläpäs nyt,seassa on kuitenkin vaikka mitä syntyjen syvien pohtimista. Täällähän voi juurikin harjoittaa sokraattista dialogisuutta jos missään.
Puheenomaisuus on mielestäni palstan vahvuus. Kaikkien ei tarvitse tykätäkään.
Juttelupalsta on hyvä nimitys tässä yksinäisyyden riivaamassa ajassa. Miksi vähätellä syvästi inhimillistä tarvetta.
Totta