Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lääkäri ei suostunut lopettamaan sisätarkastusta vaikka käskin! Seksuaalinen hyväksikäyttö?

Vierailija
19.04.2024 |

Jouduin kovien ja äkillisten vatsakipujen takia ambulanssin tuomana sairaalan päivystykseen, kun en päässyt enää edes seisaalteen kotona.

Kun minut kuljetettiin paareilla toimenpidehuoneeseen, menetin kipujen vuoksi tajuntani (en ollut saanut kipulääkkeitä tutkimusten ollessa kesken) muutamiksi minuuteiksi. Kun heräsin, päivystyksessä toimiva lääkäri oli ensin palpoinut vatsanpeitteet mutta siirtynyt seuraavaksi tekemään sisätutkimusta "gynekologisten ongelmien poissulkemiseksi". Siihen minä huusin että ulos minun sisältä ja vähän äkkiä, johon lääkäri vänkäsi takaisin että ei tässä kauaa mene.

Aloin sitten itkeä, sillä koskemattomuuttani ja autonomiaani ei ollut aikaisemmin tällä tavalla loukattu. Tokenin sitten tämän jälkeen, sillä kivut aiheutti suolistosairaus, mutta tämä sisätutkimus on jättänyt erinäisiä pelkotiloja ja tyhjän olon. Ylireagoinko?

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
19.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oisit vetänyt turpaan tollasta mulkkua!

Vierailija
22/32 |
19.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sormikoukkua turpaan siis..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
19.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee mieleen kun olin keuhkokuumeessa. Minulle laitettiin katetria ja 40 asteen kuumeessa luulin et mua raiskataan. Mä näin muutenkin näkyjä, olin muka jossain aavikolla teltassa yms. Tietenkin kielsin koskemasta ja oikeasti koin kauhua ja pelkoa. Mutta ei siitä traumoja jäänyt ja en kehtaisi valittaa kun sain henkeni pitää.

Vierailija
24/32 |
19.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Milloin laadit uuden? Ambulanssissa leikattuja vaatteita provosit pitkään. 

Vierailija
25/32 |
19.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttikö suutaan rintojen tarkistamiseen samalla kun nyrkitti emätintä?

Vierailija
26/32 |
19.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten olit pukeutunut vastaanotolle? Oliko provosoivan ihonmyötäinen vaatetus?

Vierailija
27/32 |
19.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikenlaista paskaa 🥱🥱🥱

Vierailija
28/32 |
19.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käyttikö suutaan rintojen tarkistamiseen samalla kun nyrkitti emätintä?

usein noissa tilanteissa lääkäri tyydyttää samalla itseään lääkärintakkinsa suojassa.

Vierailija
29/32 |
19.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä pieni flirtti kuuluu myös lääkärin vastaanotolle. 

Vierailija
30/32 |
19.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tämä on trolli, niin ihan kelpo 4/5 👍 Jos taas olet tosissasi, niin et todellakaan käy täysillä, ja lääkärin pitäisi ensitöikseen tutkia päänuppisi.

Vierailija
31/32 |
19.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minullekin yläasteella terveydenhoitaja laittoi kylmän lusikan kivespusseihin 🥺

Vierailija
32/32 |
20.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sitten olisit kuollut jonkun gynekologisen vaivan takia ja lääkäri olisi saanut syytteet, kun ei tarkastanut asiaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän kuusi