Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

THL henkilöstövähennykset

Vierailija
19.04.2024 |

THL vähentää 150-200 henkilöä. Tähän voi sanoa, että vihdoinkin. Voisi vähentää enemmän. Käsittämättömän tehotonta heeboilua ja turhaa oleilua työpaikalla. Nämä kulut tulevat veronmaksajan kukkarosta.

Kommentit (34)

Vierailija
1/34 |
19.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt nipistetään kaikesta ja thl kaltaiset suojatyöpaikat ovat pian historiaa

Vierailija
2/34 |
19.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoitaja pulakin on 💩puhetta. Ei edes lähärikskään pääse työtön opiskelemaan. Hirveesti mukamas lähärin paikkoja avoinna, mutta ketään ei palkata. Surutta vaan nykyisistäkin puolet pihalle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/34 |
19.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Thl.ään ei ole saatu pitkään aikaan ketään vakavasti otettavia asiantuntijoita. VTM tavallinen tutkintotausta ja tuloksen näkee. Senhän pitäisi olla TERVEYDEN alan laitos mutta osastot pullistelevat kaiken maailman yleisjanttereita jotka puhelevat hassuja terveysasioista. Näin se näyttäytyy kentälle päin. Ei lisäarvoa.

Vierailija
4/34 |
19.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähennetään vaan ihan kaikesta. Jos sitten sattuu niin että et saakaan jotain palvelua niin muista tämä.

Vierailija
5/34 |
19.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokouksissa on hedelmiä ja kahvia ja mukavat kiikkustuolit.Osallistun mielelläni.Rentouttavaa raskaamman työn ohessa.

Vierailija
6/34 |
19.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä ollut jo 7kk samat lähärin työpaikat haussa, mutta ketään ei ole palkattu/haastateltu. En usko myöskään hoitaja pulaan.

Vierailija
7/34 |
19.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkäsin olla pätkätöissä THL:ssä, koska aikaa jäi keskusteluun ja taukoihinkin. Työpäivän jälkeen ei ollut ihan loppu. Kävin fyysisesti työpaikalla pari kertaa vuodessa eli yhteisössä oli suurta vapautta. Se oli mukavaa aikaa.

Vierailija
8/34 |
19.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

THL on viimeisiä virvottavia keitaita Suomessa ! Ainakin vajaakuntoisten työllistettyjen pitäisi saada jäädä sinne

Vierailija
9/34 |
19.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä päin asia on ainakin niin, että lähihoitajien paikkoihin hakee sellaiset ihmiset, joiden palkkaamista ei voi edes harkita. Joskus on niin, että paikkoja ei hae kukaan. Joten hieman on vaikeaa täyttää paikkoja, jos ei ole hakijoita tai paikkoja hakee täysin epäpätevät henkilöt. Töitä kyllä riittää.

Vierailija
10/34 |
19.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meil päin työt(puuttuviin vuoroihin) tehdään ylitöil, kun kukaan ei hae (vaki)paikkoja. Haussa usein vapait lähärin paikkoi, mut ei niihin tunkua ole. Hullu tälle alalle hakee. Kotihoitoon aineskaan.  

Vierailija
11/34 |
19.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nähnyt läheltä Thl työntekijän työtä ja olen sitä mieltä, että vastaavaa pitäisi olla enemmän nykymaailmassa. Tarvitaan huokoisia hetkiä ja vapautta. Kaikki eivät pärjää kovassa työtahdissa ja vaatimuksissa. Eri juttu on, että onko tähän varaa ja onko oikein, että osa saa olla työpaikassa, jossa ei vaadita paljonkaan.

Vierailija
12/34 |
19.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen nähnyt läheltä Thl työntekijän työtä ja olen sitä mieltä, että vastaavaa pitäisi olla enemmän nykymaailmassa. Tarvitaan huokoisia hetkiä ja vapautta. Kaikki eivät pärjää kovassa työtahdissa ja vaatimuksissa. Eri juttu on, että onko tähän varaa ja onko oikein, että osa saa olla työpaikassa, jossa ei vaadita paljonkaan.

Mikäs siinä, kunhan veronmaksajat ei kustanna tätä leppoisaa ja huokoista oleilua. Samaan aikaan yksityisellä ei pidetä pieniä taukoja eikä pitkiä lomia. Kaikki samalle viivalle. 

Vierailija
13/34 |
19.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on arvovalinta. Thl arvot puolustavat heikkoja ja se näkyy myös siinä miten työtä tehdään. Sallivuus on ydinsana. Voin sanoa, että jos on liian vaativa esimies, hänelle ei ole tilausta ko laitoksessa. Arvostan, että tällaista vielä on! Olen sosiaalityöntekijä ja edustan pehmeää arvoperustaa.

Vierailija
14/34 |
19.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Persulle jokainen uusi työtön on näemmä hyvä uutinen, vaikka samaan aikaan huutaakin, että työttömien pitää mennä töihin...

Olen alkanut tulla täysin vakuuttuneeksi siitä, että persuus oikeasti vaatii jonkin sortin typeryyttä.

Vierailija
15/34 |
19.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä thl:n työpaikoista. Mutta he tuskin työllistävät kotihoitoon lähihoitajia. 

Vierailija
16/34 |
19.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin pitää huokoisen välivuoden ja tulla THL:ään😴

Vierailija
17/34 |
19.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko Thl:ssä tehdä etätyötä ulkomailta kun siellä näkyy olevan moni asia mahdollista?

Vierailija
18/34 |
19.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt taitaa tulla leppoisille päiville loppu - ensi vuonna lisää vähennyksiä virkoihin. Kts HS. Niin makaa kuin petaa.

Vierailija
19/34 |
19.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna mun kaikki kestää 😂

Vierailija
20/34 |
19.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika turha laitos..täynnä yhteiskuntatieteilijöitä ja sossuja, kun tosiaan pitäisi olla terveydenhuollon asiantuntijoita.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme neljä