Onko työttömät aktivoituneet hallituksen leikkausten myötä
Jaksavat nousta jo sohvalta jääkaapille hakemaan lisää sidukkaa?
Kommentit (24)
Avustan iäkästä isääni ja tätiäni. Saan pimeästi palkan. Sukulaisille riittää empatiaa. Kiitos kysymästä.
Työttömät on 90% ihmisiä jotka on irtisanottu? Na..si.
Kello soi joka aamu kuudelta että ehdin tehdä kaikki päivän askareet. Nukkumaan klo 21.
Meidän työpaikalta ainakin osa-aikaiset työntekijät ovat jättäytyneet työttömiksi kokonaan.
Teen työhakemuksia niinkuin ennenkin.
Kyllä. Palstalla on superaktivoituminen.
Oikein hyvin menee. Tämän hallituksen aikana palkkatöitä en tee. Harmaa talous voi hyvin, kun Orpo ( EK ) on vallassa.
Enpä ole ehtinyt. Heräsin aamulla viideltä, tunnin lenkki ja 08 kuntouttavaan työtoimintaan 9e/pvä, jonka jälkeen olen tehnyt käsitöitä myyntiin. Aika viileää on pihalla sirkkelöidä ja hioa nyt, saati pakkasilla.
Ehkä kohta pitäis jo kokata sitä kaurapuuroa kun en ole ehtinyt syömään kun tonnikalaa purkista, onneksi on vielä raejuustoa ja voita. Jossain vaiheessa jumppailin ja venyttelin hieman.
Illemmalla vielä askartelen jotain jonka saan myytyä viikonloppuna.
Mitäs kivaa sun päivään? :)
Raksalla pimeästi töitä. Ei valittamista.
On tässä aktiviteetteja ollut riittämiin.
Haravointia riittää kotona ja mökillä. Narsissit on istutettu piharuukkuihin.
Huomenna on tiedossa autojen imurointi ja ilmojen lämmittyä ikkunanpesusavotta. Kolmikerroksisen omakotitalon ikkunoita ei pestä pikkuvaivalla.
konkurssit. com
tuolta voi katsoa että "hel ve tin hyvin menee"
En ole aktivoitunut, en tosin nosta tukiakaan eli hallituksen kiristyksellä ei ole merkitystä.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä minä kalassa arkisin käyn. Iltaisin olen niin väsynyt että menen nukkumaan 21.00. 9 tunnin yöunet pitää saada aina. Kuudelta herään ja lähden kalaan.
Jep, itsekin kävin aamulla nakkaamassa verkot vesille. Illalla käyn katsomassa, onko saalista tullut ja sama homma aamulla. Mukavaa, kun meri aukesi viimein niin sai veneen ja verkot käyttöön.
Onneksi ap ei ole työelämässä. Olisi kamalaa, jos noin heikoilla yleistiedolla varustettu, joka pistää kaikki 300000 työtöntä samaan ryhmään, tekisi mitään työtä.
Se on muuten kunnianloukkaus sanoa raitista työtöntä juopoksi tai ahkerasti työtä hakevaa työhaluttomaksi. Se ei ole kunnianloukkaus, kun sanoo, että vain heikkolahjainen ei tiedä, että työttömiä työllistyy koko ajan ja uusia työttömiä tulee tilalle. Jokainen älyllisesti normaali tietää kyllä.
Työttömyyshullu se vaan jaksaa ja jaksaa. Onko sulla suojatyöspurgulla kaljat loppu vai mikä vi tuttaa?
Eihän ne tämän nykyisen hallituksen päättämät asiat ole kaikilta osin vielä edes voimassa? Miksi usein eri palstoilla puhutaan kaikista hallituksen tekemisistä kuin se olisi samalla hetkellä voimassa kun ne ilmoitetaan hallitus päättänyt näin?
Hei ap, kärsitkö peräsuolenlaskeumasta?
Näkyy meillä heti osa-aikaisten saamisen hankaloitumisena.
Nää alkaa käydä tylsäksi jo.
Onneksi ensi viikolla ei ole aikaa kun sain pimeää keikkahommaa.
Ja siiderit on pahoja, voisin ehkä käydä viskipullon huomiseksi, kiitti!
Kyllä minä kalassa arkisin käyn. Iltaisin olen niin väsynyt että menen nukkumaan 21.00. 9 tunnin yöunet pitää saada aina. Kuudelta herään ja lähden kalaan.