Mitä mieltä olet hallituksesta?
Kommentit (440)
Mä odotan vaan enää sitä päivää, kun joku noista älyköistä tulee sanomaa ääneen, että miksi lapsia ei tehdä ollenkaan ja sitten ne raapii päitä ringissä eikä osaa yhdistellä asioita mistähän se vois johtua.
Kaikkien aikojen paras hallitus! Pääministerinä aito Alfa ja valtiovarainministerinä kaunotar joka tietää mitä tekee.
Ihan paska hallitus. Joutuu muuttamaan Kampista nyt pois, kun asumistukia leikataan.
Vierailija kirjoitti:
Valtion virastoista irtisanotaan porukkaa.
Omistusasuntoon ei saa asumistukea enää tammikuussa.
Asumistuesta lähti 62€.
Vierailija kirjoitti:
Kielenkäyttö on romahtanut.
Ja kielennäyttö on kasvanut.
Ajattelen että sitä saa mitä tilaa. Demokratiassa juttu menee niin että ne saa vallan kenet kansa sinne äänestää, turha on itkeä jälkikäteen jos ei omat valinnat miellytä.
Itse hallitushan on ihan täyttä paskaa mutta tätä on kansa halunnut ja näillä mennään.
Se on nyt tommonen kun on. Muutaman vuoden päästä se on taas toisenlainen. Toisen suuntaan kun kumartaa, toiseen pyllistää. Ihmisten tulisi liittyä kirkkoon ja parantaa omaa ajatusmaaikmaansa ja hyvinvointiaan. Ne on paljon vakaampia uskomuksia kuin poliitikkojen sepitykset.
Vierailija kirjoitti:
Ajattelen että sitä saa mitä tilaa. Demokratiassa juttu menee niin että ne saa vallan kenet kansa sinne äänestää, turha on itkeä jälkikäteen jos ei omat valinnat miellytä.
Itse hallitushan on ihan täyttä paskaa mutta tätä on kansa halunnut ja näillä mennään.
Aamen.
Jään mielenkiinnolla odottamaan seuraavat 3 vuotta, missä ollaan silloin. Jos siis on vielä vyötäröä.
Ihan ok. Paljon hyviää uudistuksia on tullut ja tulossa. Ei vielä mitään moitittavaa.
Leikkaa koska liikaa menoja.
käytttääkin leikkaukset muihin menoihin, perintövero pois, junarata 3000 miljoonaa Turkuun. Kunnat maksakaa. Köyhät kyykkyyn. Asunnot pois köyhiltä.
Velkaantuu siis sikana.
yritystoimintaan ja kasvuun ei mitään ideaa. Se olisi ollut aja o.
Ihmettelen ja olen hyvin surullinen. Ei vaikuta kansakunnan parasta ajavalta vaan joidenkin ennestäänkin hyväosaisten asemaa vahvistavalta. Tilannekin on tosin vaikea. En luota heihin. Ennen oli valtionhoitajapuolueita ja ehkä -hallituksiakin, jotka ajoivat k o k o kansan parasta. Tähän on tultu. Tosin digitalisaatio ja globalisaatiokin vaikuttavat paljon, jatkossa tekoäly yhä vahvemmin. Kapitalismi ja uusliberalismi nielaisevat hyvinvointivaltion.
Vierailija kirjoitti:
En oikeastaan mitään mieltä.
On tullut nähtyä niin monenlaista hallitusta tähän ikään mrnnessä, etteivät noiden poliitikkojen toimet ja teot enää hetkauttele.
Minä olen saanut äänestää kasarin lopusta saakka. Tämä nykyinen on huonoin hallitus minkä olen nähnyt. Mikä hiton vimma näillä on kurittaa työntekijöitä? Uudistuksia muka kaikkeen se uusiokieli taipuu totuuden jälkeisessä ajassa.
Vierailija kirjoitti:
Valtion virastoista irtisanotaan porukkaa.
Omistusasuntoon ei saa asumistukea enää tammikuussa.
Meillä on ihan liikaa väkeä julkisella sektorilla.
Omistusasujat eivät yleensä ole tukien varassa.
Hallitus, minkä jäsenet sooloilee, minkä jäsenillä on rikollista taustaa, minkä jäsenet vetää kotiinpäin, yksikään ei ajattele valtion etua vaan mitä omat äänestäjät ajattelee, ja pääministeri jonka mielestä kaikki tämä on normaalia.
Trumppilaisuus saapui Suomeenkin.
Kaikkien aikojen surkein hallitus. En jätä enää koskaan äänestämättä.
Valittamalla valtaan päässyt hallitus.