Juoko kukaan enää maitoa ruoan kanssa?
Itse en juo mitään. Vettä korkeintaan, jos ei muuten mene kurkusta alas.
Kommentit (62)
Lopetin maidon juomisen jo ala-asteella.
Minä juon vain kossua, siinä on suurin osa vettä.
Ternimaidossa on kaikki ravinteet tallella. Saakohan sitä mistään ostettua?
Ensin syön ja sitten otan vichyä/piimää kun olen syönyt. En siis hörpi kesken syönnin
Sitä menee litra tolkulla tässä huushollissa ajattelin hommata lehmän, niin loppuisi maito litrojen kantamisen kaupasta kotiin😳
Kahviin maitoa, voileivän kanssa maitoa, keksin kanssa maitoa ja ruuan kanssa maitoa.
Hyi yäk! Ja muutenkin se maito tekee sellaisen oksettavan liman suuhun, kun sylkäsee voi imaista takaisin varpaiden juuresta hyii.
En juo maitoa en ole vauva.
Vierailija kirjoitti:
Ternimaidossa on kaikki ravinteet tallella. Saakohan sitä mistään ostettua?
Pakasteessa on, säilyy paremmin.
Kyllä juon,ja se on hyvää..terveellistä . Juon myös kahvia maidolla..
Vierailija kirjoitti:
Maidosta on käytännössä poistettu kaikki järkevät ravinteet meijerissä, joten kun omia lehmiä ei ole, niin en juo, en ole juonut 30 vuoteen. Juustoa, jugurttia ja muita hapanmaitotuotteita syön kyllä.
Maidosta ei poisteta mitään ravinteita meijerissä.
Vierailija kirjoitti:
Vauvojen juoma.
Suomessa se on miesten juoma. Lapset juo kaljaa ja lehmät vettä.
Vierailija kirjoitti:
Juu, vähintään litra päivässä menee maitoa yhden hengen taloudessa.
0.5 - 1 litra menee minultakin per päivä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Maidosta on käytännössä poistettu kaikki järkevät ravinteet meijerissä, joten kun omia lehmiä ei ole, niin en juo, en ole juonut 30 vuoteen. Juustoa, jugurttia ja muita hapanmaitotuotteita syön kyllä.
Kyllä poistetaan, rasva, joka suojaisi suolistoa.
En itse juo maitoa, mutta isä juo. Rasvatonta maitoa janojuomana ja ruuan kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Maidosta ei poisteta mitään muuta kuin rasvaa ja maitojuomista vähän proteiinia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä poistetaan, rasva, joka suojaisi suolistoa.
Rasvaa? No sitä saat voista tai kermasta.
Juon maitoa, piimää tai vettä.