En juuri lue mitään lehtiä mutta olen alkanut arvostaa SEISKAA koska se valvoo maan sekopäitä ja kirjoittaa niistä. Ei niistä muuten tiedett
En juuri lue mitään lehtiä mutta olen alkanut arvostaa SEISKAA koska se valvoo maan sekopäitä ja kirjoittaa niistä. Ei niistä muuten tiedettäsi yhtään mitään.
Ennen oli sellainenkin julkaisu että 'Kuka on kuka' mutta mitään semmoista ei enää ole ja sinne taisi päätyä vähän toisenlaiset ihmiset kuin kaiken maailman turhat julkkikset sun muut turhuudet.
Tämä on täysin hölmöläisten maailma ja joku media tarttee olla joka sitä seuraa ja se on nyt Seiska... Sitä pitäisi ainakin selailla enemmän ja nettiversio voisi olla vielä laajempi.
Seiskan tehtävää ei voi verrata mihinkään uutisjulkaisuun eikä myöskään muihin aikakausilehtiin yms. SILLÄ ON IHAN OMA JA AINUTLAATUINEN TEHTÄVÄ!
Kommentit (4)
Vierailija kirjoitti:
Karmeeta paskaa! Ei mua ainakaan kiinnosta, luen kirjoja ja sarjakuvia...
SIIS KARMEETA PASKAA SULLAKIN MENEE...
Jahas, Seiskan somevastaava päätti ottaa oppia persujen someosastota ja tuli nolaamaan itsensä av:lle.
Miksi kenenkään täytyy ylipäätään olla perillä siitä mitä joku ö-luokan julkkis tällä kertaa sekoilee?
Karmeeta paskaa! Ei mua ainakaan kiinnosta, luen kirjoja ja sarjakuvia...