Mistä tulosi koostuvat?
Palstalla käydään kiivasta keskustelua hallituksen leikkauksista tukiin. Mutta miten hallituksen leikkaukset vaikuttavat useimpiin palstalaisiin.
Järjestetäänpä kysely.
Kommentit (20)
Pitäisi olla pääomatulot ja palkka. Eläke erikseen.
Kyselystä puuttuu paljon. Esim. minun tuloni koostuvat työeläkkeestä, työkorvauksista, käyttökorvauksista, tekijänoikeuskorvauksista ja apurahasta.
Aika harva tukiloinen on äänestänyt
Vierailija kirjoitti:
Kyselystä puuttuu paljon. Esim. minun tuloni koostuvat työeläkkeestä, työkorvauksista, käyttökorvauksista, tekijänoikeuskorvauksista ja apurahasta.
Siinä on just sen verran kohtia kun aloittaja on halunnut.
Vierailija kirjoitti:
Ne nukkuu vielä
Ei ole ollut mitään tuloja vuoden 2023 alusta lähtien.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siinä on just sen verran kohtia kun aloittaja on halunnut.
Niin, kun aloittaja ei mitään ymmärrä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ne nukkuu vielä
Ei, kun ne ovat käymässä Alkossa ostamassa aamujuomaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ne nukkuu vielä
Eniten alkossa käydään työpäivän päätteeksi.
Vain pieni osa näyttää saavan tukia, mutta silti leikkauksista meuhkataan valtavasti
Pelkät palkat * 2 taloudessa, ei mitään tukia. Lapsilisäkin loppuu justiinsa lapsella.
Vierailija kirjoitti:
Vain pieni osa näyttää saavan tukia, mutta silti leikkauksista meuhkataan valtavasti
Suurin osa saa niitä jossain vaiheessa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ne nukkuu vielä
Eniten alkossa käydään työpäivän päätteeksi.
Joo, ei näin ansiosidonnaisella ja osa- aikaeläkkeellä raatsi tuhlailla täällä kotomaassa. Siinähän rahat palautuisivat suoraan valtiolle. Matkoilla sitten. Peruspäivärahoilla muuten ei baareissa istuta eikä alkossa käydä.Jaksakaa jaksakaa painaa, työn sankarit! Tulee se teidänkin vuoronne kun jaksatte.
Tulot koostuu pelkästään palkasta. Se ei tarkoita ettei hallituksen leikkaukset olisi mielestäni todella epäoikeuden mukaisia.
Pääomatuloista ja palkasta. Pääomatulot ovat merkittävä osa kuukausittaisesta tulosta.
Vierailija kirjoitti:
Ne on valehdellut.
Olen tubettaja ja OF-tähtönen. Tienaa muuten ihan törkeesti näillä höpövideoilla. Ja vielä kun jättää ne verot maksamatta.
Kyselystä puuttuu harmaan talouden osuus. Firaabelihommat ja seksin myyminen