Ostin uuden pyöräilykypärän ja olen tyytyväinen
Hyvää iltaa kaikille.
Ostin tosiaan uuden pyöräilykypärän, ja olen todella tyytyväinen uuteen kypärään.
Tää uusi abus pyöräilykypärä istuu päähän todella hyvin, ja näyttää suorastaan loistavalta.
Kypärässä hyvät säätö mahdollisuudet, ja kypärän oikea asento säilyy koko ajan.
Entisen jo vuosia vanhan pyöräilykypärän kanssa oli jatkuvaa säätöä. Hihnat luisti säädöistään, ja kypärän asentoa piti korjailla jatkuvasti ajon aikana. Melkoisen ärsyttävää, kun kypärä kääntyi enimmäkseen takaviistoon.
Kannattaa käyttää aikaa kypärän valintaan, eikä ostaa sitä mikä ekana tarttuu matkaan.
Hyviä pyöräily hetkiä ystävät.
Kommentit (6)
Varmasti ihan jees, mut minun soikeaan päähän ei skeittikypärä istu. Ne ovat liian pyöreän oloisia.
Vierailija kirjoitti:
Varmasti ihan jees, mut minun soikeaan päähän ei skeittikypärä istu. Ne ovat liian pyöreän oloisia.
Sama ongelma. On muuten nykyään helvetin vaikeaa löytää kypärää mihinkään lajiin, kun tarjolla tuntuu olevan pelkkiä pyöreitä malleja.
Vierailija kirjoitti:
Mulla tuo potta istuu kyllä hyvin. Ja kun takaosan kiristää niin on kuin tehty mulle. Eikä edes ollut kallis.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sama ongelma. On muuten nykyään helvetin vaikeaa löytää kypärää mihinkään lajiin, kun tarjolla tuntuu olevan pelkkiä pyöreitä malleja.
Suosittelen kokeilemaan eri merkin kypäriä. Esim. Met, ja Limar kypärät ovat hyvin muotoiltuja kypäriä. Ja ovat tunnetusti turvallisia!
Olen aina pyöräillyt ilman kypärää ja pyöräilen jatkossakin. Kypärät ovat lapsia varten!
Minä ostin halvimman semmoisen pottamallin, kun ne suikulat näyttää niin järkyttävältä. No, ei tuokaan nyt mikään kaunis toki ole, mutta ei nytkään kaupassa kukaan nauranut vaikka se päässä kävinkin.