o o o Toiveet syksyyn vko 4 o o o
Uuteen viikkoon!
Halusin vain taas muistuttaa, että käykääpä " ilmottautumassa" tuohon esittelypinoon ennen listasiivousta.
Kommentit (18)
Kuin kärttyli, eli missä kaikki ovat? huhuu!!! Tainneet jo muut siirtyä odottajiin...
Mulla alkoi sunnuntaina menkat, joten se siitä sitten taas tällä kertaa... Taidan nyt unohtaa koko vauvajutun, ja keskittyy tuohon tulevaan taaperoon, helmikuussa kun tuo meidän vauva vuoden täyttää... niisk!
Joten kärttyli et jäänyt tänne yksin pitämään pinoa pystyssä! Minä ainakin täällä vielä pitkään olen, todennäköisesti muutaman kuukauden päästä vaihdan pinon nimen yksinäni " kevätvauvaahaluava 2008" ...
katka kp5/33-41
niinpä, kumpa olisikin jo ovi auennut o-puolelle, mutta täällä sitä edelleen kärvistellään. taitaa olla niin että nuo jo plussanneet olivat meidän pinon ahkerimmat ja aktiivisimmat. mutta vielä voidaan ryhdistäytyä tytöt! nyt kaikki kertomaan kuulumisia!
kärttyli oot ollut ahkera, hyvä! kovat tsempitykset sinne vaan et tää olis teidän plussakierto.
k@tk@lle pahoittelut tädistä:( tiedän niin tuon pettymyksen tunteen.
täällä ollaan odottavaisella mielellä. eilen kävin gynellä, syksyllä siis jo sovittiin et meen täs kohtaan varmistaan et ovuloinko ollenkaan. sillonhan oli epäily et mulla vois olla pco. mutta niinkuin jo itsekin tiesin melko varmasti niin nyt olen ovuloinut. ihanaa oli nähdä ja kuulla et kaikki on ainakin siltä osin kunnossa. eipä se lekuri sit muuta sanonu kun et jos en oo heinäkuuhun mennessä tullut raskaaks niin sit alotetaan tutkimukset. toivotaan ettei niihin tarvi mennä.
tosiaan ovistesti näytti plussaa lauantaina ja ajoitus on ollut ainakin nyt paras mahdollinen. nyt sitten on kädet kyynärpäitä asti ristissä, tää on pakko olla SE kierto.
++++tuulia kaikille!
heltsy kp 25, dpo 4
pikkasen pännii kun on ollut oviksesta asti vahvat oireet ja nyt sitten aamulla kun menin allergiasairaalalle juttelemaan niin pumpsista vaan. sieltähän se täti punainen täti kurvasi ferrarrillaan pihaan. prkl. harmittaa tosi paljon, oli tarkotus vielä lääkärikäynnin jälkeen mennä apteekin kautta kotiin ja testata. oli kyllä tosi törkeä aika alkaa >:(
että sillee.
freya ja kp 1/30-34 (kerpele.)
Mistä löydän kyseisen listan?
Uusi ja tietämätön...
Nostin sen ja otsikko on: TOIVEET SYKSYYN 2007 (10.01.07)
Tervetuloa mukaan!
Vielä tämä päivä ajateltiin puuhastella, alkaa maistua jo puulta...
Ovistikutkin loppuivat kesken, enkä tiedä milloinka olen ovuloinut tai tulen ovuloimaan. Tässä kierrossa kun en taas vaihteeksi ole sitä tuntenut.
Hassu juttu, että nyt kun ollaan yritetty ihan tosissaan, on minuun iskenyt jokin rimakauhu ja tekis mieli perua koko juttu... Se on varmaan tämä kehno taloudellinen tilanne, joka saa mielen heilumaan. Mutta kuitenkin, kyllä minä mieluummin sen vauvan tahdon kuin mammonaa. Ja jos raskaudun, niin eipähän tule tuhlattua " tupakkaan, viinaan ja villiin naisiin" .
-Kärttis-
Hiljaista täällä tosiaan on.
Itsellä ollut mieli mustana lähes koko viikon. Pelkään niin kovin sen tuulimunan uusiutumista. Kaiken lisäksi tänään alkoi tuhruvuoto. Huoh. Ja viikko pitäisi vielä ultraan kärvistellä.
Tässä linkki tuohon esittelypinoon:
http://www.vauva-lehti.fi/keskustele/tm.asp?m=9296068&p=1&tmode=1&smode…
Eipä muuta. Plussatuulia puhaltelen! Heltsyllä on pian ainakin jännät paikat...
Tuutis rv 5+4
Löysin sen...
Kyllä lapsi voittaa monen kertaisesti mammonan. Itse teen kahta työtä että voisin maksaa asuntolainaa ja elää suh koht normaalisti. Mietin tarkasti mitä ostan ja onko varaa. Huolettaa vaan se että kun on lapsi sitten joskus niin osaako sitä puolisolta pyytää rahaa jos on tarvis. En haluaisin olla toisen elätettävänä...
ihan ensimmäiseksi tuutupiille halaus ja peukutuksia että vuoto on vaan raskauteen kuuluvaa*hali*
).( alkaa olla aikas jännät paikat. lämmöt edelleen 37,4 ei oo edellisissä kierroissa noussu noin korkeelle(esikoista odottaessa oli 37,3 muistan ihmetelleeni asiaa). rinnat on kipeet ja alamahaa jomottaa, ajoittain tuntuu menkkamaista jomotusta, ja valkkarista ei oo tietookaan..hmm..kp:t olen suosiolla jättänyt tässä kierrossa laskematta koska olen päättänyt että nyt raskaudun ja muu vaihtoehto ei tuu kysymykseenkää :))) alkuviikosta kaiketi tilanne ratkeaa puoleen taikka toiseen. nyt vain toivon kaiken mahdollisen tuen teiltä kanssasisaret.
nopeeta tulin nosteleen..
tuutupiille halitukset, toivotaan että vuoto on ihan viatonta ja raskauteen kuuluvaa.
tepalla on myöskin jännät paikat. tule sitten heti kertomaan kun olet testaillut, olikos se alkuviikkoa kun olit ajatellut? mä ainakin uskon et sä aloitat tästä sellasen plussabuumin et me muut tullaan pakosta perässä.
on: piinaavaa odotusta. ei mitään oireita suuntaan eikä toiseen, no ehkä ei tässä vaiheessa viä muutenkaan ois. mutta yhtä kyllä ihmettelen. nimittäin mulla on joka kierrossa oviksen jälkeen nännit tullut ihan järkyttävän kipeiks ja herkiks ja ne on ollut sellaset tädin saapumiseen saakka, mutta nyt ei mitään tuntemuksia siihen suuntaan. ei vaikka kuinka puristelis ja hiplais (kohta ne taitaa olla ihan tästä jatkuvasta näpräämisestä kipeet..) onko jollain vastaavaa kokemusta?
nyt meen leipoon. tänään mulla synttäripäivä ja ajettelin tehdä suklaapiirakan kun tulee vieraita viikonloppuna kahville. palataan. hyvät viikonloput kaikille!
heltsy kp 26, dpo5
Heltsylle synttarionnea, montako kynttilaa jo puhaltelit?
Tepalle kans plussa tuulia!!!
Ja muille muuten vaan heipat; alkakaahan ahkerammiksi!!!
-levinia kera toiveen vatsassa rv 6+5 -
No, eipä tänne ihmeitä, täti on pakkaillut kamansa ja lähtenyt... toivottavasti pitkäksi aikaa (siis raskauden merkeissä..) No, taitaa olla turhaa toivetta vaan...
Mitäs teillä muilla viikonlopulle suunnitelmia?
Meillä on ne vakkari kauppareissut, sitten aateltiin mennä kokeilemaan mitä tuo poika tykkää pulkkamäestä... Ja muuten vaan olla möllötetään kotona (ja miehen kanssa toki harrastetaan peittojen pöllyttämistä...)
Mutta eipä tässä muuta, kirjoitelkaapahan nyt!!! Oikein hyvää viikonloppua kaikille!!!
katka
Meikäläisten touhuviikko on nyt takana ja oltiin kyllä ahkeria... joka päivä ja on kyllä aika helpottavaa, kun nyt se on ohi. En olis enää jaksanut ;)
Nyt sitten pitää vajaa pari viikkoa odotella ja toivoa, ettei työ ole ollut " turhaa" . Nyt ajattelin, etten testejä edes kotona tee, vaan kipitän suosiolla yths:lle testaamaan. Säästän siinä ison pennin, nyt kun säästölinjalla ollaan.
Viikonlopusta sen verran, että yllättäen tälle viikonlopulle on paljon suunitelmia. Lauantaina mennään aamupäivästä tytön kanssa pulkkamäkeen. Sitten käydään syntymäpäivillä. Saunapäiväkin on huomenna ja illasta olisi vielä yhdeet tuparit. Sunnuntaina olisi tarkoitus kuluttaa aikaa gradun parissa.
-Kärttis-
25 vuotta tuli nyt sitten täyteen, se alkaa kyllä oleen jo sellanen ikä et pikkasen kriisiä pukkaa. tästä lähtien nimittäin pyöristetään sit kolmeenkymppiin. hui!
meillä viikonloppusuunnitelmat on melko tylsät. mulla huomenna töissä pitkä päivä, eli 7-22 ja su meen taas aamuun. su iltana on tulossa mun vanhemmat ja veljen perhe kakkukahville. työntäyteinen viikko muutenkin alkamassa. seuraava vapaa ens perjantai. toisaalta mukavaa kun aika menee sitten nopeeta eikä kerkee koko ajan piinaileen. miehelle tossa just puhuin et olispa jo ens viikko, ei jaksa tätä jännitystä. meillä ollaan tepan tapaan päätetty et nyt plussataan, ei edes oo vaihtoehtoo.
jeps, nyt taidan mennä unten maille. mies jää vielä tv:n ääreen mut pakko mennä kerään voimia alkavaa työrupeamaa varten. öitä.
Tuutupiille paljon tsemppiä ja tarrasukkia!!
Paljon plussasäteitä! Ja taitaa Tepa ainakin piinailla? Muisti on niin lyhyt.
Koneen ääressä hairahdun liian usein tänne, vaikka pitäisi tehdä opiskeluhommia..
(.) Navan seutu on pullistunut. Pahoinvointi hellittänyt, mutta tulipahan saman tien flunssa. Nyt sitten vettä valuu nenästä ja silmistä ja koneella pitäisi silti istua, kun tytöllä on hoitajia.
Västis ja Taimi 11+1
älä turhaan mitään kriisejä kehitä on sitä elämää 30-kympin jälkeenkin :)
piinaillaan,piinaillaan uhkaavasti vaan alkaa tuntua että punanuttu ovella kolkuttaa, menkkamaiset jomotukset lisääntyneet samoin valkkari. lämmötkin eilen laski, kylläkin tänään taas koholla.
puuhakkaat viikonloppusuunnitelmat tuntuu olevan ainakin heltsyllä, työniloa vaan.
t.Tepa
Meillä alotettiin pikkukakkosen yritys viimein eilen!
Kauan olenkin saanut miestä " painostaa" , mutta teki ilmeisesti sitten tehtävänsä! :D
Saa nähdä kauanko plussaan menee, esikoinen oli ns. vahinko, mutta hyvin toivottu. Pillerit lopetin vasta ja sen jälkeen ollut ärsyttävää tuhrua yli 2 viikkoa. Kierrosta ei ole tietoakaan, mutta en malttanut enää odottaa...
pakko vielä tulla poikkeen vaikka sänky kutsuu jo. oon ihan poikki viikonlopusta. mutta niin kuin sanoin, onpa mennyt vauhdilla aika!
tepa: joko huomenna testaat! jännää, tuu heti sit kertoon. täällä peukut pystyssä ja varmana plussasta ootellaan et alotat meille plussabuumin.
mehis82: tervetuloa joukkoon!
nyt jo toivottelen mukavaa ja plussasäteitä täynnä olevaa ensi viikkoa kaikille!
Kaikki ilmeisesti plussanneet tai jotain? No minä täällä ainakin vielä sinnittelen, tärppipäivät menossa ja ollaan oltu ahkeria... joka päivä ja viikonloppuun saakka mennään samaa tahtia. Mieskin taitaa olla vähän innostunut, ja ajatelkaas, ei niinkään seksin määrästä vaan siitä, että saatais lapsi alulle... ;)
No mutta huomenna menen joka tapauksessa lääkärille, juttelemaan lähinnä paino-ongelmistani. On kyllä todella ärsyttävää, kun joka ikinen taho mainostaa jos jonkinmoista laihdustuskikkaa. Ja minä ressu en onnistu lihottamaan itseäni edes yli 50 kilon. Tosin jos paksuksi tässä pamahtaisi, niin ehkäpä sitten, viimeksi paino nousi 27 kiloa!
Mitäs muille?
-Kärttis kp 13/28-29-