Ootteko koskaan kirjoittaneet toisillenne kirjeitä parisuhteessa? Kaikenlaisista asioista? Myös tunteista - ehkäpä jopa rakkauskirjeitä? Eik
Ootteko koskaan kirjoittaneet toisillenne kirjeitä parisuhteessa? Kaikenlaisista asioista? Myös tunteista - ehkäpä jopa rakkauskirjeitä? Eikö kannattaisi kokeilla?
Puhumattomuus parisuhteessa? Olisiko voinut alkaa/liittyä johonkin tapahtumaan, joka jäänyt selvittämättä?
https://www.vauva.fi/keskustelu/5298369/puhumattomuus-parisuhteessa-mit…
Kommentit (5)
Onko palsta täynnä tosikkoja jotka eivät viitsi edes leikkiä mitään... joka voisi olla hauskaakin...
Huviksi kirjoitan joskus rakkaus / ihailu kirjeitä mutta vain ihmisille ketä en tavoittele jostain syystä sitten. En näe paljoa syytä lähestyä epäsuoraan oikeaa suhdetta. Miksei voisi suoraan ilmaista itseään silloin?
Mä olen kirjoittanut miehelleni rakkauskirjeitä ja rakkausrunoja myös. Mieheltä olen saanut myös sellaisia Viime vuosina meillä on ollut tapana kirjoittaa toisillemme joulukirjeet joululahjojen sijaan. Joskus ollaan kirjoiteltu myös, jos on ollut jokin asia, josta on ollut vaikea puhua riitelemättä. Siinä tulee kumpikin kuulluksi ja asiat ovat aina selvinneet. Ollaan oltu 15v yhdessä.
Mies kirjoitti alkuaikoina pitkiä meseviestejä tunteistaan
Kokeile kirjoittaa kirje rakkallesi - kirjoita se tänne!