Mitä otatte yleensä evääksi vessaan?
Itse teen yleensä voileivän, mutta kaipaisin vaihtelua.
Kommentit (61)
Mulla on tapana juoda aina yksi vessakalja kun käyn kakkosella.
Kännykän. Joudun sen aina välillä nostamaan pöntöstä. Onneksi on kestänyt vettä. Paskat kun vaan pyyhkii sen päältä.
Lounas eväsrasiassa. Spaghetti bolognese esim. tai kiinalaista ruokaa. Cocktailpaloja voi napostella myös. Pullo kotikaljaa.
Meillä on jääkaappi vessassa. On kätevää kun voi pöntöllä istuessaan valita sieltä syömistä, kun hädän tullen ei aina kerkiä keittiöön tekemään eväitä.
Banaani ja luumu auttaa vatsan toimintaa
En vietä vessassa niin pitkiä aikoja että tarvitsisin eväitä.
Joku kevyt salaatti esim. sopii vessaevääksi
Vierailija kirjoitti:
Syökö joku vessassa?
kaikki normaalit ihmiset joilla on kiire töihin.
Korkeintaan joku suklaapatukka tms. En yleensä syö vessassa, ellei ole pakko.
Vierailija kirjoitti:
Karjalanpaistia
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö edes vessassa voi käydä syömättä?
Minulla on vessassa mikrokin. Teen siinä välillä poppareita.
Minulla on siellä myös jääkaappi, kahvinkeitin ja uuni. Sopivat hyvin kun vein pesukoneen keittiöön.
Siellä on kiellettyä syödä. Ellei ole joku syy miksi, vaikka terveydellinen kiire. Kolibakteereja. Pitäisikö ihmisillä olla siellä sipsejä ja kolaa?
Vierailija kirjoitti:
Siellä on kiellettyä syödä. Ellei ole joku syy miksi, vaikka terveydellinen kiire. Kolibakteereja. Pitäisikö ihmisillä olla siellä sipsejä ja kolaa?
Pitäisikö sun ottaa tämä vähemmän tosissasi...
Ranskalaistyylisen, viiden ruokalajin illallisen.
Pahassa mahataudissa saattaa juotavaa olla kun ei poiskaan meinaa päästä. Työkiireiden tms takia ei meillä kukaan syö vessassa. Ei myöskään vauvan tarvinnut vessassa ruokailla.
Juomiseksi termarillinen kahvia talvella / pari olutta kesällä ja evääksi makkarapaketti ja sähkögrilli. Siinä pöntöllä istuessa on hyvä grillata makkaraa ja nauttia kahvista/oluesta. Pitemmillä istunnoilla jälkkäriksi paahtokarkkeja.
Olen syönyt useasti nakkarin ranskalaisia ja lihapullia,tai kunnon lihapiirakan pihvillä ym. kun väännän paskaa pönttöön..joskus on myös olutta,kun otan "pohjia"..
Ulkohuussi?