Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kiihottavimmat tuoksut

Vierailija
15.04.2024 |

Tuleeko kenelläkään mieleen mitään muistoja tuoksuista, jotka saivat kiihottuneeksi tai on jääneet mieleen. Itse aloitan yläasteaikaisesta muistosta, kun pukuhuoneessa tunnin jälkeen todella hyvännäköinen poika riisui kalsarinsa varmaan puolen metrin päässä naamastani, kun olin itse istumassa penkillä ja hänen valtava vehkeensä roikkui naamani edessä ja tuoksui tavallistakin voimakkaammin, kun oltiin juuri urheiltu. Tuli kiire päästä kotiin runkkaamaan sen jälkeen.

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
15.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viina, tupakka ja paska.

Vierailija
2/17 |
15.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisen kiimainen pillu ovulaation aikaa. Luulin nuorempana, että vaimo käytti jotain tiettyä hajuvettä sänkyyn tullessa kuin meillä oli seksiä. Asiakaspalvelualalla törmäsin tähän samaan tuoksuun aina silloin tällöin naisten kanssa ollessa. Luulin, että olivat käyttäneet samaa. Olin kuin pavlovin koira, ehdollistettu tuolle tuoksulle ja panetus alkoi aina välittömästi. Joskin purkautui aina vaimoon.  Sitten kerran vaimolta vaivihkaa kyselin hajuvedestä tai käsivoiteesta. Ei sellaista ollut olemassakaan, vaan oli kiimaisen pillun tuoksu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
15.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisen kiimainen pillu ovulaation aikaa. Luulin nuorempana, että vaimo käytti jotain tiettyä hajuvettä sänkyyn tullessa kuin meillä oli seksiä. Asiakaspalvelualalla törmäsin tähän samaan tuoksuun aina silloin tällöin naisten kanssa ollessa. Luulin, että olivat käyttäneet samaa. Olin kuin pavlovin koira, ehdollistettu tuolle tuoksulle ja panetus alkoi aina välittömästi. Joskin purkautui aina vaimoon.  Sitten kerran vaimolta vaivihkaa kyselin hajuvedestä tai käsivoiteesta. Ei sellaista ollut olemassakaan, vaan oli kiimaisen pillun tuoksu.

Miltä kiimainen pillu tuoksuu? 

Vierailija
4/17 |
15.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jo on tarkka hajuaisti jos tässä superhajustetussa maailmassa haistat jonkun random tyypin pilden.

Vierailija
5/17 |
15.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jo on tarkka hajuaisti jos tässä superhajustetussa maailmassa haistat jonkun random tyypin pilden.

Eikös Niko Saarinenkin homona valitellut, että häntä häiritsee eniten naisten pillujen tuoksu. Heteroille miehille se nostaa panetuksen. Voi olla, että pitää olla jotenkin metsästäjän vaistot.

Vierailija
6/17 |
15.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sadannen kerran: naisen pesemätön perse. Ilman paskaa. Noniin, nyt se on taas sanottu. Ketjun poistumista odotellessa

Vierailija
7/17 |
16.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raksamiesten ja vaatteidensa tuoksut hikisinä kesäpäivinä. Siksi olen menossa taas raksalle kesäduuniin vaikka opiskelualani on aivan muu.

M18

Vierailija
8/17 |
17.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

nahan tuoksu saa kiihottumaan

Vierailija
9/17 |
17.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olenko outo, mutta jos paskakaivoa tyhjennetään ja joudun kulkemaan läheltä, munani muuttuu kivikovaksi!

Vierailija
10/17 |
17.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vedellä pesty pillu

Vierailija
11/17 |
17.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen käytetyt alushousut kiihottavat minuakin. Naisen vastaavat ällöttävät, haju on paha. mutta näin se kai homolla kuuluu ollakkin.

M24

Vierailija
12/17 |
18.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin puhtaana pidetty pimppi heti tuoreeltaan pissaamisen jälkeen.

Vierailija
13/17 |
18.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vedellä pesty pillu

Vedellä muutama tunti sitten pesty ja kerran kustu tai hieman hionnut pillu.

Vierailija
14/17 |
18.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

200.000 km vatkattu peräöljy.

Vierailija
15/17 |
18.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisen pyllyreikä ja vako

Vierailija
16/17 |
18.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuuhkin naisten työtuoleja työpäivän jälkeen, kun muut ovat lähteneet toimistosta. Kyllä niissä ihan oikeita tuoksuja on. Olenjopa oppinut erottamaan eri naisten tuoksut. Kerran siivooja yllätti, mutta selitin voineeni vatsasta  huonosti ja lepäsin pää tuolilla, kun se helpotti oloani, kun vatsaa mylläsi. Läpi meni selitys ja ohjasi minut lepäämään.

Vierailija
17/17 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytetyt pikkuhousut

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän yksi