Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka paljon pidätte kulisseja yllä elämässä?

Vierailija
14.04.2024 |

Itseäni väsyttää kulissien pitäminen. Olisi ihana uskaltaa avoimesti olla millainen on. Mutta kun olen niin tehnyt, niin ei se oikein ole toiminut.

Miten muut? Ja kulisseilla tarkoitan siis sitä, että esimerkiksi itseni pitää työn takia vaikuttaa tietynlaiselta. Ja koska piirit ovat niin pienet niin tuntuu että valtavasti tuttujani on jotain kautta yhteydessä minuun myös työelämässä joten kulisseja täytyy pitää yllä myös vapaa-ajalla sen takia.

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
14.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan yleistä, pitää näyttää naapureille ja sukulaisille että hyvin menee. On hienot autot pihalla, talo ja kesämökkikin ja yllättäen on kaikki velaksi.

Mikä saa aikuiset ihmiset tuohon? Onko se sosiaalinen paine: on huonompi heti jos ei tuota ns omaisuutta = velkaa ole? 

silloinhan on ns aikuisen itsetunnossa jotain vinossa? 

Entä jos se ei johdukaan näyttämisenhalusta vaan että noita mainittuja asioita oikeasti halutaan? Jopa niin paljon, että ne ostetaan velaksi, kun ei ensin malteta säästää.

Vierailija
22/22 |
14.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ylläpidä kulisseja mutta olen todella yksityinen ihminen en esittele elämääni juurikaan somessa, enkä kerro elämästäni kovinkaan yksityiskohtaisesti kuin ihan lähimmille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi kahdeksan