Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Bellin pareesi

Vierailija
14.04.2024 |

Voi hyvänen aika. Kun julkkis saa Bellin pareesin, hän on 5 päivää sairaalassa tutkittava, mutta kun meidän äidille tuli bellin pareesi, hän totesi, että tällainen sitten tuli ja oli kotona ja se meni ja parantui. 

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
14.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan jotain tekemistä sillä, et rouva on 85-vuotias? Ystäväni sai saman viime syksynä. Ei tarvinnut sairaalahoitoa. Parani muuten vähitellen, mut keskivaikea kuulovamma jäi.

Vierailija
2/5 |
17.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onkohan jotain tekemistä sillä, et rouva on 85-vuotias? Ystäväni sai saman viime syksynä. Ei tarvinnut sairaalahoitoa. Parani muuten vähitellen, mut keskivaikea kuulovamma jäi.

Meidän äippä oli 86-v., kun sai kasvahalvauksen, mutta se parani kotihoidossa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
17.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin. Kaikki eivät mene hoitoon vaikka mikä olisi.

Vierailija
4/5 |
17.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minulla halvaantui kasvot, mutta vain oikea kasvojen alaosa. Siinä sitten ihmettelin ja menin lääkäriin, että varmaan Bellin pareesi, hän sanoi se koskee silmääkin ja otsaa, tämä on vain alaosa. Ja sitten: ei aihetta jatkotutkimuksiin... 😂😂???? Lasku 200€. Mitvit

Vierailija
5/5 |
17.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelen, että mun miehellä on  tämä pareesi. Hänen toinen silmänsä on "lurpallaan" hieman ja varsinkinaamulla minä sen näen. Ja minusta hänen suunsa on myös vähemmän "aukeava" hänen puhuessa. Ei halua mennä lääkäriin.

Hieroo meidän hieroma täryyttäjällä kasvojaan kun minä en näe.

Voi sentään.