Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hotelliaamiainen ohikulkiessa

Vierailija
13.04.2024 |

oli viime viikon kiva juttu. Maksoi 18 e mutta oli kiva pikku ylellisyys arjen keskellä, kun sai syödä noutopöydästä eikä tarvinnut itse laittaa. 

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
13.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

en kyllä maksaisi 18 euroa hotelliaamiaisesta. On se sen verran luokatonta paskaa.

T: ammatikseen reissaava.

Vierailija
2/14 |
13.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kukaan kokeillut vain mennä hotelliin aamulla muka asiakkaana ja syönyt ilmaisen aamiaisen?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
13.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

en kyllä maksaisi 18 euroa hotelliaamiaisesta. On se sen verran luokatonta paskaa.

Oikeus mielipiteeseesi mutta minulle tuollainen on harvinaisempaa, joten mielelläni kävin. Ap

Vierailija
4/14 |
13.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko kukaan kokeillut vain mennä hotelliin aamulla muka asiakkaana ja syönyt ilmaisen aamiaisen?

Aamiaissalin ovella tarkistetaan huoneen numero.

Vierailija
5/14 |
13.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse asiassa olisin voinut tehdä niin ehkä, koska henkilökunta siivosi pöytiä eikä ollut vastassa mutta omatunto ilmoitti ja sanoin heille maksavani ulkopuolisena asiakkaana. Ap

Vierailija
6/14 |
13.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En varasta.

Vierailija
7/14 |
13.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen. Voihan niissä käydä vapaasti muutenkin syömässä. 

Vierailija
8/14 |
13.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oikeus mielipiteeseesi mutta minulle tuollainen on harvinaisempaa, joten mielelläni kävin. Ap

Ajattelin juhlistaa kesälomaa noin. Tuntee itsensä turistiksi. 

Vierailija
9/14 |
13.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aamiaissalin ovella tarkistetaan huoneen numero.

Miksi jotkut hotellit sitten mainostavat aamiaista ohikulkijoille? Jos numero tarkistetaan, eikä sitä löydy, maksetaan kassaan. 

Vierailija
10/14 |
13.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen kylpylähotellissa.  Kaverin kanssa mentiin ja olisi respaan maksettu, ei näkynyt eikä kuulunut ketään.  Mentiin pöytään ja syötiin lähes puoli tuntia.  Ei ollut ketään lähtiessäkään.  Kymmeniä asiakkaita oli aamupalalla.

Vierailija
11/14 |
13.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen. Voihan niissä käydä vapaasti muutenkin syömässä. 

Siis ulkopuolinen ei-asukas, joka maksaa. Tallinnassa pari kertaa tehtiin näin. 

Vierailija
12/14 |
13.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä aloitus.

Vierailija
13/14 |
13.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän monessa hotellissa voi tehdä noin jos ruokalan oveen ei nähdä hotellin sisäänkirjautumistiskiltä Toki on typerää hajoittaa suomalaisten luottamisyhteiskunta jolloin aina aamiaiselle mentäessä kysellään typeriä. Kuka muistaa huoneensa numeron jos matkustaa työksen?

Vierailija
14/14 |
13.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saat sinne tilattua sisäfileetä nakkien tilalle.  Mene rohkeasti vaan.