Palstahullut tosielämässä
Millaisia uskotteko kunkin palstahullun olevan oikeassa elämässä?
Kommentit (33)
Vierailija kirjoitti:
Ihmisiä joilla on tylsää ja erikoinen huumorintaju.
En ehkä kuulu kategoriaan palstahullut, mutta tämä soveltuu minuun kyllä.
Itse kirjoittelen haisevista vituista=alapää hajuhullu ja olen nainen vaikkei moni uskoisi. Olen henk.koht.avsutaja ja aika yksinäinen.
Vaimoni palstailee paljon eli ihan kivoja. Täytyykin hakea vaimolle näytille ex vaimon kesäasu suulista.
Vierailija kirjoitti:
Avohoitopotilaita kaikki tyynni.
Tai niitä jotka eivät älyä hakeutua avohoitoon. Tai saa sitä.
Vierailija kirjoitti:
Miltähän Kiltti näyttää tai nimiehdottaja? Siis ei sillä että kiinnostais silleen, muuten vaan mietiskelen.
Minulle tulee niistä viesteistä aina vähän pöllämystyneen näköinen mies, jonka harvenevat hiukset sojottaa pystyssä. Käyttää ohutsankaisia silmälaseja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miltähän Kiltti näyttää tai nimiehdottaja? Siis ei sillä että kiinnostais silleen, muuten vaan mietiskelen.
Minulle tulee niistä viesteistä aina vähän pöllämystyneen näköinen mies, jonka harvenevat hiukset sojottaa pystyssä. Käyttää ohutsankaisia silmälaseja.
Hui, tuo osui minuun vaikka en olekaan kyseinen mukakiltti vaan kotioloissa suorastaan pervo ja ihan suoraan myönnän sen.
Missä on kyselijät, ymmärrän kyllä kyselyn jos joku haluaa tietää oikeasti että missä on joku henkilö.Mutta miljoona kertaa esiintuotu jankkaus samasta asiasta on sairautta.
Eikö se joku Henna ainakin pitänyt blogia joskus? Eli jonkin sortin ikkuna palstahullun elämään on ainakin aiemmin ollut olemassa.
Vähän liippaa aihetta, mutta onko kenenkään muun mielestä eilen sika pitkän ketjun aikaansaanut *nainen* jota kertomansa mukaan pidettiin kotona vahtimassa lapsia kun mies hengasi kaverinaisen kanssa enimmät illat ja sitten tänä päivänä ketjun aloittanut *nainen* jota ahdisteli joku muutamaan kertaan tavattu deitti, sama henkilö ja tarinat keksittyjä? On kirjoittanut ennenkin. Molemmat ketjut jatkuivat, kun aloittajan oli *pakko* tulla kertomaan uusimpia käänteitä ja oli muutenkin niin paljon yhteneväisyyksiä kirjoitustavoissa, että aika todennäköisesti sama kirjoittaja.
Sattuuko olemaan muita jotka lukivat näitä molempia ketjuja? Eilisestä moni arveli olevan trollausta, tämänpäiväisestä ei kuin yksi.
Odotan aina hymiöhullun pläjäyksiä
Olen se joka työntää luuk kurkkuun vee moisille moukille.