Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Palstahullut tosielämässä

Vierailija
13.04.2024 |

Millaisia uskotteko kunkin palstahullun olevan oikeassa elämässä? 

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
13.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen se joka työntää luuk kurkkuun vee moisille moukille. 

Vierailija
22/33 |
13.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmisiä joilla on tylsää ja erikoinen huumorintaju.

En ehkä kuulu kategoriaan palstahullut, mutta tämä soveltuu minuun kyllä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
13.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse kirjoittelen haisevista vituista=alapää hajuhullu ja olen nainen vaikkei moni uskoisi. Olen henk.koht.avsutaja ja aika yksinäinen.

Vierailija
24/33 |
13.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mikset kerro meille.

Vierailija
25/33 |
13.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimoni palstailee paljon eli ihan kivoja. Täytyykin hakea vaimolle näytille ex vaimon kesäasu suulista.

Vierailija
26/33 |
13.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Penis

Vierailija
27/33 |
13.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Avohoitopotilaita kaikki tyynni.

Tai niitä jotka eivät älyä hakeutua avohoitoon. Tai saa sitä.

Vierailija
28/33 |
13.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miltähän Kiltti näyttää tai nimiehdottaja? Siis ei sillä että kiinnostais silleen, muuten vaan mietiskelen.

Minulle tulee niistä viesteistä aina vähän pöllämystyneen näköinen mies, jonka harvenevat hiukset sojottaa pystyssä. Käyttää ohutsankaisia silmälaseja.

Vierailija
29/33 |
13.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miltähän Kiltti näyttää tai nimiehdottaja? Siis ei sillä että kiinnostais silleen, muuten vaan mietiskelen.

Minulle tulee niistä viesteistä aina vähän pöllämystyneen näköinen mies, jonka harvenevat hiukset sojottaa pystyssä. Käyttää ohutsankaisia silmälaseja.

Hui, tuo osui minuun vaikka en olekaan kyseinen mukakiltti vaan kotioloissa suorastaan pervo ja ihan suoraan myönnän sen.

Vierailija
30/33 |
13.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä on kyselijät, ymmärrän kyllä kyselyn jos joku haluaa tietää oikeasti että missä on joku henkilö.Mutta miljoona kertaa esiintuotu jankkaus samasta asiasta on sairautta.

Vierailija
31/33 |
13.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö se joku Henna ainakin pitänyt blogia joskus? Eli jonkin sortin ikkuna palstahullun elämään on ainakin aiemmin ollut olemassa.

Vierailija
32/33 |
13.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän liippaa aihetta, mutta onko kenenkään muun mielestä eilen sika pitkän ketjun aikaansaanut *nainen* jota kertomansa mukaan pidettiin kotona vahtimassa lapsia kun mies hengasi kaverinaisen kanssa enimmät illat ja sitten tänä päivänä ketjun aloittanut *nainen* jota ahdisteli joku muutamaan kertaan tavattu deitti, sama henkilö ja tarinat keksittyjä? On kirjoittanut ennenkin. Molemmat ketjut jatkuivat, kun aloittajan oli *pakko* tulla kertomaan uusimpia käänteitä ja oli muutenkin niin paljon yhteneväisyyksiä kirjoitustavoissa, että aika todennäköisesti sama kirjoittaja.

Sattuuko olemaan muita jotka lukivat näitä molempia ketjuja? Eilisestä moni arveli olevan trollausta, tämänpäiväisestä ei kuin yksi.

Vierailija
33/33 |
13.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odotan aina hymiöhullun pläjäyksiä 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme neljä