Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eikö whatsapissa pitäisi nähdä milloin joku on ollut paikalla

Vierailija
12.04.2024 |

Jos itsekin jaa tiedon siitä? Kun joillakin se näkyy ja toisilla ei vaikka mitään blokkauksia eikä estoja ole. 

Kommentit (8)

1/8 |
12.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asetuksissa voi asettaa sen, haluaako, että näytetään muille, milloin ollut viimeksi paikan päällä.

Vierailija
2/8 |
12.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen sen voi itse valita. Mulla ei näy muille, enkä sen takia näe sitä muiltakaan. Eli sinä et voisi nähdä mun paikallaoloa, koska voit nähdä vain niiden, jotka tämän tiedon asetuksissa ovat jaettavaksi valinneet. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
12.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

sen voi piilottaa muilta

Vierailija
4/8 |
12.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Christiiina kirjoitti:

Asetuksissa voi asettaa sen, haluaako, että näytetään muille, milloin ollut viimeksi paikan päällä.

Tiedän sen,itsekään en sitä jaa mutta kysymys olikin siitä että jos jaan sen niin eikö silloin pitäisi nähdä muidenkin ketkä sen jakaa? Niin miten jos sen jakaa itse ei näe toisen kuka sen jakaa eikä ole estetty?

Vierailija
5/8 |
12.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sulle kannata vastata, kun jankkaat tuota, mikä ei pidä paikkaansa. 

Vierailija
6/8 |
12.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Christiiina kirjoitti:

Tiedän sen,itsekään en sitä jaa mutta kysymys olikin siitä että jos jaan sen niin eikö silloin pitäisi nähdä muidenkin ketkä sen jakaa? Niin miten jos sen jakaa itse ei näe toisen kuka sen jakaa eikä ole estetty?

Tämä toinen ei sitä jaa ja siksi et sitä näe

Vierailija
7/8 |
12.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Christiiina kirjoitti:

Se toinen ei jaa tietoaan.

Vierailija
8/8 |
12.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen laittanut asetuksiiin, että tietosuoja eikä siellä ei näy yksityiset tietoni, viimeksi paikalla ei voi nähdä kukaan, profiilikuva ei kukaan ja tietoja minusta ei kukaa. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi neljä