Voiko olla ikinä rakastunut ihmiseen, jos vartalo saa voimaan lähes pahoin?
Niin? Mitä se sitten on, jos muuten olisi ihastunut, mutta toisen vartalo lähinnä ällöttää, eikä mitään halua koskea.
Kommentit (19)
Ihastuminen ja ällötys eivät kuulu samaan lauseeseen. Et ole ihastunut jos koet häntä kohtaan ällötystä, eikä rakastuminen ole mahdollista. Osaatko sanoa mistä ällötys johtuu?
Ihan mikä tahansa asia joka on sulle "muuten mutta" on tietenkin mahdoton yhtä aikaa rakastumisen kanssa. Rakastaisin muuten mutta... Ei se toimi. Rakastan vaikka.... toimii.
Ei tietenkään. Rakastuminen on suorastaan halua sulautua fyysisestikin toiseen. Siihenhän hyvä seksikin perustuu. Mikään toisen poimu, aukko tai erite ei ällötä vaan kiihottaa.
Jos olisin rakastunut, ei se vartalo enää ällöttäisi.
Mutta voisinko rakastua mielestäni ällöttävään ihmiseen? En ehkä. En ainakaan jos persoona on ällöttävä, ulkonäöstä en ole ihan varma, saattaisin voidakin.
No siis, kun tapasin exäni, niin hän oli hyvin urheilullinen kropaltaan.
Suhteen aikana hän lihoi itselleen tarpeellisen lääkityksen takia lyhyessä ajassa todella roimasti ja kaikki liikakilot jämähtivät häneen.
Olin jo rakastunut häneen, joten en pitänyt häntä epäseksikkäänä lainkaan. Mutta jos oltaisiin tavattu niin, että hänellä oli jo ne kaikki liikakilot, niin en varmaan olisi lähestynyt häntä (itse tosiaan lähestyin miestä).
N32
Vierailija kirjoitti:
Oletko oukeasti homo?
Jos tarkoitat minua, aloittajaa, niin olen nainen.
Ymmärrän jos peräsuolenlaskeuma ällöttää, jos se yllättäen putkautetaan esille.
Niin.
Vierailija kirjoitti:
Oletko oukeasti homo?
Erityisesti homoilla esiintyy runsaasti peräsuolenlaskeumaa.
He ovat niitä hauskoja jännäkaluja. 🥺
Niin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko oukeasti homo?
Jos tarkoitat minua, aloittajaa, niin olen nainen.
Ei se haittaa. Voit silti päästä mukaan.
Ja halutessasi voit vaihtaa sukupuolesi sopivaksi.
Niin.
Sanot ettet halua koskea mihinkään.
Tiedätkö minkälainen sytytystulppa hänen housuissaan on? Vai onko se piilossa läskin alla?
Et kyllä ihmiseen itseensä ole rakastunut tai ihastunut, ei muuten ällöttäisi.
Minä rakastan miestäni mutta hänen tyylinsä harrastaa seksiä vie halut. Haluaa rakastella, hitaasti, pitkään. Yleensä vähintään tunnin. Minä haluan nopeaa, kiihkeää, rajua. Alle 15minuuttia olisi ihanne. Jos mies tätä yrittää niin häneltä menee halut eli toisin sanoen ei seiso.
Alussa mies oli kiihkeä ja nopea jolloin seksi toimi. Minä kuivun kokoon kun pitää räveltää tuntikausia:(
Vierailija kirjoitti:
Minä rakastan miestäni mutta hänen tyylinsä harrastaa seksiä vie halut. Haluaa rakastella, hitaasti, pitkään. Yleensä vähintään tunnin. Minä haluan nopeaa, kiihkeää, rajua. Alle 15minuuttia olisi ihanne. Jos mies tätä yrittää niin häneltä menee halut eli toisin sanoen ei seiso.
Alussa mies oli kiihkeä ja nopea jolloin seksi toimi. Minä kuivun kokoon kun pitää räveltää tuntikausia:(
Voi, olisipa mieheni samanlainen. Ukkoni jyystää kuin kani 30 sekuntia, örähtää ja pieraisee ja alkaa kuorsaamaan. En koskaan edes ymmärrä, mitä tapahtui.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi, olisipa mieheni samanlainen. Ukkoni jyystää kuin kani 30 sekuntia, örähtää ja pieraisee ja alkaa kuorsaamaan. En koskaan edes ymmärrä, mitä tapahtui.
Vaihdetaanko miehiä:D
Vierailija kirjoitti:
Meillä tuo johtui siitä kun mies lihoi. Eli kunto ei kestänyt. Usein myös halusi olla alla koska kuulemma hengästytti. No olin itsekin lihonut, aloitettiin elämäntapa remontti ja nyt jaksaa PANNA.
Minulla on vähän tällainen juttu erään kohdalla jonka kanssa olen säännöllisesti puheyhteyksissä. Ääneen ja juttuihin meinaan rakastua mutta sitten aina kun hänet näen niin se ilmestys ei aiheuta lainkaan samanlaista tunnetta.
Miks aina puhutaan pelkästään vartalosta. Itseäni miellyttää eniten kasvot. Voi olla vaikka miten ns jumalainen vartalo mutta jos naama on epämiellyttävä niin ei kiitos. Ja puhe nyt vaan ulkoisesta olemuksesta, kuoresta.
Platonisesti kyllä.