Miten nopeasti synnytyksen jälkeen sinulle iski totaalinen väsymys?
Itse olin aika pirteä synnytyksen jälkeen, varmaan hormoonit jylläsi vielä niin kovaa. Tuntuu, että jaksaa vaikka mitä.
Joskus siinä pari kk päästä iski sitten totaalinen väsymys, kun lapsi herätteli kokoajan. Päivät meni pitkään sumussa ja ajatus katkeili, yölläkään ei osannut enää nukkua entiseen malliin. Hermot oli kokoajan kireällä ja pienetkin asiat ärsytti.
Sitten vasta kun lapsi oli sinä parin vuoden ikäinen, alkoi tuntua olo jotenkuten normaalilta ja olo alkoi pikkuhiljaa kohentua.
Kommentit (5)
Synnytyksen jälkeinen päivä olin pirteä, mutta siitä alkoi sitten parin kuukauden uupumus kun vauvaa piti syöttää 2 h välein, yötä päivää pari kk. Yöllä piti nousta uudestaan juuri kun oli nukahtanut ja päivällä ei juuri omaa aikaa rentoutua. Nyt vauva neljä kk ja on helpottanut paljon kun nukkuu usein yöllä 6-7 h putkeen
Olin heti hyvin väsynyt.Menetin synnytyksessä paljon verta,pyörryinkin synnytyksen jälkeen suihkussa ollessani.Onneksi mieheni oli mukana ja sai minut kiinni ennen kaatumistani.
Olin niin väsynyt, että mieheni piti vaihtaa vaipat ja pestä vauvanpylly muutama päivä ennen kuin tokenin.
Sitten kun palasin töihin. Ihan hirveetä. Kotona meni asiat ihan hyvin, mutta kun palettiin lisäsi työn niin pakka meni ihan sekaisin.
Mä olin raskausaikana ja vaikean synnytyksen seurauksena hyvin väsynyt. Onneksi oli hyvin nukkuva vauva joten sain sitten levätä.