Syke kausi 17
Kommentit (620)
Onkohan tää nyt joku välikausi? Eikö aiemmilla ole aina ollut uudet hassuttelu tai kysely videot näyttelijöille somessa?
Jessellä kova kriisi päällä, kun joutuu tarkastelemaan aiempaa omaa ja muiden toimintaa ikään kuin ulkopuolisena. Voi tehdä hyvääkin vähän miettiä miten on itse toiminut ja miten on antanut toisten kohdella itseä. Hahmo on kuitenkin ollut aika lapanen, komea ja kiltti aatelismies, joka soittelee kitaraa ja hengailee omassa elämässään ikään kuin sivusta katsojana. Nyt ryhtiä tekemisiin ja uutta otetta elämään!
Vierailija kirjoitti:
Milloin se kovasti etukäteen mainostettu Holopainen saapuu?
Jaksokuvausten mukaan huomisessa jaksossa Johanna pyytää apua tutulta kirurgilta ja ensi torstain jaksossa huomio kiinnittyy leikkaussaliin ilmestyneeseen Holopaiseen.
Millä tahdilla ne oikein puskee niitä kausia, eikö ihan äsken mainostettu 16. kautta?
Mietin itsekin, että tuleeko 18 vielä tään vuoden puolella?
Eikö näitä nyt ole tullut 2-3 kautta per vuosi jo pidemmän aikaa
Jesse pyysi Sonjan kylään ja ensi jaksossa Jessen kyläilykutsun syy murtaa Sonjan. Mahtaakohan erota Sonjasta ja on sen sijaan Lindan kanssa yhdessä?
Linda on kyllä ärsyttävä hahmo.
Onhan tässä vielä kautta Holopaisen olla mukana kun puolivälissä jo tuli. Olipa mainio juttu! Niin symppis <3
Vierailija kirjoitti:
Onkohan tää nyt joku välikausi? Eikö aiemmilla ole aina ollut uudet hassuttelu tai kysely videot näyttelijöille somessa?
Olipa kiva nää uusimmat kysely videot!
Vierailija kirjoitti:
Jesse pyysi Sonjan kylään ja ensi jaksossa Jessen kyläilykutsun syy murtaa Sonjan. Mahtaakohan erota Sonjasta ja on sen sijaan Lindan kanssa yhdessä?
Mahtaako Linda ärsyttää teitä ihan vaan siksi, että haluaisitte pitää Jessen ja Sonjsn yhdessä? Itse näen Lindan ihan symppiksenä. Jessellekin Linda on kokoajan ollut rehellinen ja jopa kannusti Jesseä yrittämään Sonjan kanssa, vaikka onkin itse Jesseen selvästi ihastunut. Ei ole yrittänyt millään lailla juonittelemalla käyttää tilannetta hyväkseen. Linda ja Jesse voisi olla hyvinkin yhteen sopiva pari.
Joskus olisi kyllä kivaa, että edes joku hahmo olisi onnellinen kahta jaksoa pidempään. Ainako kaikkien pitää hajota tai kuolla?
Vierailija kirjoitti:
Joskus olisi kyllä kivaa, että edes joku hahmo olisi onnellinen kahta jaksoa pidempään. Ainako kaikkien pitää hajota tai kuolla?
Tätä itsekin toivon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mahtaako Linda ärsyttää teitä ihan vaan siksi, että haluaisitte pitää Jessen ja Sonjsn yhdessä? Itse näen Lindan ihan symppiksenä. Jessellekin Linda on kokoajan ollut rehellinen ja jopa kannusti Jesseä yrittämään Sonjan kanssa, vaikka onkin itse Jesseen selvästi ihastunut. Ei ole yrittänyt millään lailla juonittelemalla käyttää tilannetta hyväkseen. Linda ja Jesse voisi olla hyvinkin yhteen sopiva pari.
Olen ihan samaa mieltä Lindasta. Toivoisin hänen ja Jessen yhteistä liittoa. Sonja on ärsyttävä tyyppi, on aina liimautunut Jesseen kuin iilimato.
Eikö tuo Jessen ja Sonjan välinen kivulloinen säätäminen lopu koskaan? Kirjoittakaa nyt herra isä jo lopullinen ero heille, Jesse ja Linda vaikka yhteen, ihan mitä tahansa, kunhan ei tarvitse enää seurata tätä pystyyn kuollutta juonikuviota sekuntiakaan kauempaa.
Luojan kiitos, että Holopainen tuli vihdoin takaisin. Toivottavasti pysyy mahdollisimman pitkään nyt kuvioissa. Fanitamme Petteriä!
Vierailija kirjoitti:
Siis onko tuo ihan normaalia, että työkavereille kerrotaan omasta seksielämästä? Viittaan nyt tuohon kun Sonja kertoi Jannicalle, että oli ollut Jessen kanssa sängyssä ja sitten seksin jälkeen Jesse mennyt yksin sohvalle nukkumaan.
Eikä Sonjalla ole myöskään oikeutta kertoa Jessen yksityisasioita töissä. Tuskin Jesse haluaisi, että hänen seksielämästään keskustellaan polilla.
Hahahhaaa.... Voi kun tietäsit.... Ne ajat kun tein ite hoitotyötä, en muuta kuunnellutkaan kuin työkavereitten parisuhde- ja seksiongelmia ja ties-mitä-milloin, mistä ei täällä ehkä kannata ees puhua :D Ihme että ne potilaat tuli siinä jossain terapoinnin välissä jotenkin hoidettua?
Jari Valkjärvi (Nicke Lignell) kaipaa vanhaa liittoa vanhan liiton ylilääkäri Marjut Blomia (Jaana Pesonen) takaisin työn pariin.
Tämä on omistettu kirurgi Jari Valkjärvelle (Nicke Lignell) ja ylilääkäri Marjut Blomille (Jaana Pesonen);
Ja tämä on omistettu sarjasta pois lähteneelle kirurgin opinnoista välivuotta pitävälle Santeri Valkjärvelle (Akseli Kouki) ja sairaanhoitaja Leevi Koskiselle (Valtteri Lehtinen);
No juurikin. Ja siinä kauden "kuvituskuvassa" Holopainen etualalla. Luulin että olisi pidempäänkin.