Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kysymys naisille...

Vierailija
11.04.2024 |

Aamu vai iltaseksiä🤔 näin miehenä itsellä kauhea aamupanetus joka aamu ja ois kiva löytää aamuvirkku nainen Joensuusta vakkariksi 😋 oon 49v hyvässä kunnossa oleva mies 🤔

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
11.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sekä että. Viikolla arkena Iltapanot mieluummin ko ain aamusella on muutenkin niin kiirus töihin lähdön kanssa. Sunnuntaina sitte voisin vastaanottaa ja antaa oikein kunnon aamuherätyksen, mut harmi ko mie en oo Joensuusta.

Vierailija
2/7 |
11.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sekä että. Viikolla arkena Iltapanot mieluummin ko ain aamusella on muutenkin niin kiirus töihin lähdön kanssa. Sunnuntaina sitte voisin vastaanottaa ja antaa oikein kunnon aamuherätyksen, mut harmi ko mie en oo Joensuusta.

Harmi 😥

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
11.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iltapanot, ja pääkaupunkiseutu.

Not match..

Vierailija
4/7 |
11.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamulla viikonloppuna, viikolla illalla. Mutta kun ollaan etänä molemmat, niin saattaa lounastuntikin venyä. Multa löytyy oma savolainen vierestä, toivottavasti löytyy Heili sullekin.

Vierailija
5/7 |
11.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ei kumpanakaan. Vaimo ei enään halua minua. Rakastaa, mutta en ole seksuaalisesti haluttava enään. antaa säälistä noin kerran kuussa mutta huomaan ettei itse nauti. Joskus sanonutkin että ajattee että loppuisi jo.

Tiedätte varmasti miten paljon mm. tällaisten asioitten kuuleminen pyörii mielessä ja romuttaa itsetuntoa.

Vierailija
6/7 |
11.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä ei kumpanakaan. Vaimo ei enään halua minua. Rakastaa, mutta en ole seksuaalisesti haluttava enään. antaa säälistä noin kerran kuussa mutta huomaan ettei itse nauti. Joskus sanonutkin että ajattee että loppuisi jo.

Tiedätte varmasti miten paljon mm. tällaisten asioitten kuuleminen pyörii mielessä ja romuttaa itsetuntoa.

Tervetuloa mun elämään. Sama meininki täällä siis.

Vierailija
7/7 |
19.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki käy